وٹامن اور آپ کی جلد کی صحت

(Raana Kanwal, Rawalpindi)

جب چمکیلی جلد حاصل کرنے کی بات آتی ہے تو ، آپ کی غذا آپ کی جلد کی صحت اور ظاہری شکل کو متاثر کرتی ہے۔

اگرچہ جلد کی واضح غذا ہر ایک کی جلد کا جادوئی حل نہیں ہے ، لیکن آپ کو مہاسے یا جلد کی دیگر بیماریوں میں بہت فرق پڑ سکتا ہے۔

واضح جلد کی غذا کے لیے ، آپ کو بہت سی چیزیں جاننے کی ضرورت ہے۔متعدد مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ پروٹین ، کچے پھل اورخام سبزیوں کی متوازن غذا کھانے سے آپ کی جلد کی ظاہری شکل بہتر ہوسکتی ہے۔

وٹامن اے
وٹامن اے میں زیادہ کھانے کی چیزیں جیسے گاجر ، میٹھے آلو ، کیلے اور پالک ہیں۔ وٹامن اے ، مہاسوں کے علاج اور صحت مند جلد کے خلیوں کی پیداوار کو فروغ دینے کے لیے کئی دہائیوں سے استعمال ہوتا ہے۔

وٹامن اے ممکنہ طور پر تیل کی پیداوار کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرنے والی بھرپور غذائیں کھا کر مہاسوں کو کم کر سکتا ہے۔ اس کا مظاہرہ "جرنل آف انویسٹی گیٹ ڈرمیٹولوجی" میں ہوا۔ Retinoids جیسے انڈے، مچھلی، دودھ، مکھن اور گوشت جگر جانوروں کی مصنوعات، میں پایا جا سکتا ہے.

وٹامن بی 12
وٹامن بی 12 میں اعلی فوڈز جیسے قلعے دار اناج ، ٹراؤٹ ، گائے کا گوشت، جگر اور ٹونا ہیں۔ یہ ریاستہائے متحدہ میں ، خاص طور پر سخت سبزی خوروں میں غیر معمولی نہیں ہیں۔ یہ پانی میں گھل جانے والے وٹامن ہیں اور صحت مند جلد کو برقرار رکھنے کے لیے جسم میں اہم کام کرتے ہیں۔

یہ آپ کی جلد کا رنگ ختم کرنے اور ہائپر پگمنٹ کو بہتر بنانے میں بھی مدد کرسکتے ہیں۔ یہ پیدائشی خرابیوں کو بھی روک سکتا ہے۔ یہ دماغ کو نیوران کے نقصان سے بھی بچاتا ہے اور صحت مند بال ، جلد اور ناخن لے کر جاتا ہے۔

وٹامن سی
وٹامن سی میں اعلی کھانے کی اشیاء جیسے انگور ، سنتری ، بروکولی ، برسلز انکرت ہیں۔ یہ سورج سے پہنچنے والے نقصان کو روکنے میں مدد کرتا ہے ، جلد کو مضبوط اور مستحکم رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹ تحفظ بھی فراہم کرتا ہے اور عمر بڑھنے کی علامات کو بہتر بنانے میں بھی مدد کرتا ہے۔
جرنل آف انویسٹی گیٹ ڈرماٹولوجی میں ، وٹامن سی کو خاص طور پر وٹامن کے ساتھ مل کر فوٹو ایجنگ کو کم کرنے میں موثر ثابت ہوا۔

وٹامن ای
وٹامن ای سیل کے فنکشن ، مدافعتی نظام ، اور جلد کی صحت کی مدد کرتا ہے۔ یہ جلد کو ہونے والے UV نقصانات کو کم کرنے میں بھی فائدہ مند ہے۔

وٹامن ای میں اعلی کھانے کی اشیاء سبز پتوں والی سبزیاں ، گری دار میوے اور بروکولی ہیں۔ یہ جسم کو آزاد ریڈیکلز سے بچانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

وٹامن ای کو بنیادی طور پر آزاد ریڈیکلز کی وجہ سے ہونے والے نقصان سے جلد کی پرورش اور حفاظت میں مدد مل سکتی ہے۔

ایک دن میں ایک سے زیادہ کپ کافی پینے سے آپ کی جلد کے منفی اثرات مرتب ہو سکتے ہیں۔ ضرورت سے زیادہ پیشاب کرنے اور آپ کی نیند کو خراب کرنے کی وجہ سے یہ پانی کی کمی کا شکار ہوسکتی ہے۔
ہائی گلیسیمک بھاری کھانوں جیسے سفید چاول ، چینی اور دیگر کھانے کی اشیاء جو انسولین کی سطح کو تیزی سے بڑھاتی ہیں انھیں اعلی گلیسیمک فوڈ سمجھا جاتا ہے۔ ان کو محدود کرنا بغیر داغ سے پاک جلد کے حصول کے لئے بہت ضروری ہے۔

سائنسی معاشرے میں بحث و مباحثے کا موضوع ، جلد اور غذا کی صحت کے مابین مضبوط روابط سے انکار نہیں کیا جاسکتا۔

Rate it:
Share Comments Post Comments
Total Views: 489 Print Article Print
 PREVIOUS
NEXT 
About the Author: Raana Kanwal

Read More Articles by Raana Kanwal: 32 Articles with 7363 views »
Currently, no details found about the author. If you are the author of this Article, Please update or create your Profile here >>

Comments

آپ کی رائے
Language: