اندھی قوم

(Talha Khan Niazi, Islamabad)
عورت مرد کا غرور ہے ، عورت مرد کی عزت ہے ،،،، عورت نام ہی پردے کا ہے ،،،،،، جب غرور ٹوٹ جائگا ۔۔ عزت نیلام ہوگی ،،،، پردے کی توہین ہوگی ،،،،
تو شکست ہوگی ۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ ہے دشمن کی سوچ ۔۔اور یہ ہیں وہ واحد ہتھیار جو مسلمانوں کی شکست کی وجہ بنے ہیں ہمیشہ اور اب پھر ۔۔۔۔۔۔

کل شام میرا ایک دوست ، عورت مارچ کے حق میں بات کر رہا تھا۔۔۔ اس کا کہنا تھا۔ ۔کے عورتوں پر ظلم ہوتا ہے ۔کہی نا کہی پر ۔۔۔ اور ایسے بہت سے واقعات بھی ہیں جن میں یہ نظر آتا ہے ۔۔۔ میں اس بات سے اتفاق کرتا ہوں کے ہوتا ہے ایسا۔۔لیکن ۔۔
میں صرف کچھ باتیں کہونگا ۔۔۔جس سے اتفاق کوئی نہیں کرے شائد ۔۔۔
جن عورتوں کا یہ خیال ہے ۔۔۔کے انکے دل میں پردہ ہے ۔۔اور مرد کو نظر جھکا لینی چائیے ۔۔۔۔ان سے میرا یہ سوال ہے ۔۔کے کونسا علم نجوم ہے انکے پاس جس سے انہیں اس بات کا علم ہوجاتا ہے کے بازار میں چلنے والے ہزار مرد ۔۔سب کے سب مسلمان ہیں ۔۔اور حاجی ہیں؟؟؟

مجھے بھی اس علم نجوم کے بارے میں بتائیے جس سے ۔۔یہ معلوم پڑھ جاتا ہے ۔۔کے سب حاجی ہیں ۔ نظریں جھکائنگے ۔۔۔
کچھ دنوں پہلے ایک وقعہ ہوا ۔۔ ایک لڑکی نے اپنے باپ کا قتل کردیا ۔۔کیونکہ اسکا باپ۔۔اسے اسکے یار سے ملنے نہیں دیتا تھا ۔۔۔۔۔۔۔کیا یہ ظلم نہیں ہے؟؟؟ کیا اس سے بڑی کوئی بے غیرتی ہے؟؟؟ مرد مارچ ہونا چاہیے تھا اس پر بھی ۔۔۔اس طرح کے اور بے شمار واقعات ہیں جہاں ۔۔بیٹی نے ماں کو قتل کردیا ۔۔اپنے یار کے کیے ۔۔۔۔۔۔۔ جاہل لوگو ۔۔۔۔ پانچ انگلیاں کبھی برابر نہیں ہوتی ۔۔۔۔ جیسے عورتوں میں سے ہی ۔۔مجرا کرنے والیاں ہوتی ہیں ۔۔اور کوٹھے چلانے والیاں ہوتی ہیں ۔۔ویسے ہی مردوں میں بھی بے غیرت دلال موجود ہوتے ہیں ۔۔۔۔ ان دلالوں کی وجہ۔سے ۔۔۔ہر مرد کو گالی دینا۔ ۔۔ تم عورتوں کی عقل اور زہانت کو سلامی دینے پر مجبور کرتا ہے ۔۔۔
++
مسلمان وہ واحد قوم ہے ۔۔۔۔تاریخ گواہ ہے ۔۔۔جنہیں لڑ کر ۔۔جنگ کرکے ۔۔کبھی شکست نہیں ہوئی ۔۔۔ اور اس بات کا ۔۔۔ ہمارے دشمن ہم سے بہتر جانتے ہیں ۔۔۔۔انکا مقصد ۔۔صرف بے حیائی پھیلانا ہے ۔۔۔اور بدقسمتی سے ہمارے اپنے لوگ انکے اس مقصد میں انکا ساتھ دے رہے ہیں ۔۔۔ کیونکہ ۔۔۔یہ وہ واحد طریقہ ہے ۔۔جس سے مسلمانوں کو شکست ہوسکتی ہے ۔۔۔اور ہوگی ۔۔۔۔۔۔۔ اسلام کے نام پر بننے والا یہ ملک ۔۔۔جب سے کچھ آزادی ملی۔۔کچھ حریم شاہ جیسے مادیوں (فی میلس) کو ۔۔۔ تب سے۔ ۔۔ پاکستانی قوم کی عزت ۔۔دو ٹکے کی ہوگئی ہے ۔۔۔۔

غیرت اور حیا ہونا ۔۔۔بہت بڑی بات ہے ۔۔۔۔جس قوم میں یہ دو چیزیں ختم ہوجائیں ۔۔۔۔اس قوم کا پھر یہی حال ہوتا ہے ۔۔۔جیسے ۔۔۔ ماروی سرمد جیسی ایک دو نمبر عورت ۔۔۔ کو بھی کچھ لوگوں نے سر پر بٹھا لیا ۔۔۔۔۔ یہ اوکات ہے ہماری ۔۔۔۔ یہ مٹی ۔۔ جو اسلامی خطے کی مٹی ہے ۔۔۔۔یہ مٹی کبھی معاف نہیں کرے گی اس پر موجود زنا پرست لوگوں کو ۔۔۔۔۔
ناکشمیر فتح ہوگا ،
نا مدینہ کی ریاست بنے گی یہاں ،
نا ہی ترقی ہوگی ،💔،،، ۔
جب تک ایسے ننگے اور غلیظ لوگ موجود ہیں یہاں ۔۔۔۔۔۔

۔ کسی غیرت مند باپ ،اور با حیا ماں کی دعا ضرور لگے گی انشاءاللہ۔۔۔اور ایسی آوارا اور بے حیا عورتوں اور مردوں پر اللہ کا عزاب آئگا ۔۔۔انشا ءاللہ ۔۔۔ 👍
 

Comments Print Article Print
 PREVIOUS
NEXT 
About the Author: Talha Khan Niazi
Currently, no details found about the author. If you are the author of this Article, Please update or create your Profile here >>
09 Mar, 2020 Views: 309

Comments

آپ کی رائے