کچھ نشانیاں جو ظاہر کرتی ہیں کہ آپ آفس خوشی سے نہیں جاتے۔۔۔ ایسا کیوں ہوتا ہے اور حل کیا ہے؟

 
Toxic ماحول کو آپ کی صحت پر اثر انداز نہیں ہونا چاہیے، چاہے وہ گھر کا ہو یا ملازمت کی جگہ۔ تمام ملازمتوں میں کسی نہ کسی سطح کا تناؤ ضرور ہوتا ہے تاہم اگر کام پر جانا (یا صرف کام پر جانے کا خیال) آپ کو تھکاوٹ، افسردہ، یا یہاں تک کہ جسمانی طور پر بیمار کرتا ہے تو یہ کام کے عام دباؤ سے بڑھ کر ہے۔ یہ کام کے toxic ماحول کی علامات ہیں۔
 
Toxic دفتر کے ماحول کی علامات:
اپنی ضرورت کے باعث ہم ملازمت اختیار کرتے ہیں جہاں ہم کام کرتے ہیں وہاں کا ماحول، لوگ، یا ان جگہوں پر گزارے گئے لمحات اگر اچھے ہوں تو ہماری شخصیت کو نکھارتے ہیں لیکن اس کے برعکس اگر ماحول Toxic ہو تو یہ ہماری روزمرہ زندگی میں سنگین پریشانیوں کا باعث بنتا ہے۔
 
پروفیسر میلوڈی وائلڈنگ کے ایک حالیہ مضمون میں کہا گیا ہے کہ یہ رکاوٹیں کسی بھی قسم کی جسمانی علامات میں ظاہر ہو سکتی ہیں۔ ان میں "بے خوابی، مسلسل ذہنی دباؤ میں رہنا ، مسلسل پسینے آنا، اور دل کی دھڑکن کا تیز ہونا شامل ہے۔
 
پروفیسر میلوڈی وائلڈنگ کے ایک حالیہ مضمون میں کہا گیا ہے کہ یہ رکاوٹیں کسی بھی قسم کی جسمانی علامات میں ظاہر ہو سکتی ہیں۔ ان میں "بے خوابی، مسلسل ذہنی دباؤ میں رہنا ، مسلسل پسینے آنا، اور دل کی دھڑکن کا تیز ہونا شامل ہے۔
 
مزید یہ کہ زہریلے یا مخالف کام کے ماحول کے صحت پر منفی اثرات پڑتے ہیں جو آپ کی ذاتی زندگی کو آپ کی عزت نفس سے لے کر آپ کی دوستی تک ہر چیز کو نقصان پہنچا سکتے ہیں۔
 
ہمارا جسم مختلف انداز سے خطرے کا احساس دلاتا ہے جس پر توجہ دینے کی ضرورت ہے لہٰذا درج ذیل سوالات کے ذریعے اکثر اپنے آپ کو چیک کریں کہ آیا آپ کو تو اس ماحول کا سامنا نہیں کرنا پڑ رہا:
 
٭آپ کی نیند کیسی ہے؟ کیا آپ باقاعدگی سے کم از کم آٹھ گھنٹے سکون کی نیند سو رہے ہیں؟
٭آپ کا کھانا کیسا ہے؟ کیا آپ اکثر کھانے کے لیے بہت زیادہ تناؤ میں رہتے ہیں، یا آپ زیادہ کھانے کا رجحان رکھتے ہیں؟
٭کیا آپ گھر اور ملازمت کی جگہ پر اپنے آپ کو محفوظ محسوس کر رہے ہیں؟
 
 
اگر ان سوالات کے جوابات سرخ جھنڈے میں ہیں، تو اب وقت آگیا ہے کہ آپ اپنے کام اور دفتر کے ماحول کا جائزہ لیں ۔کیا آپ کی صحت کو نقصان پہنچانے کا اصل سبب آپ کے دفتر کا ماحول تو نہیں؟
 
ملازمین کی تھکاوٹ:
دفتر کا نقصاندہ ماحول ملازمین کی تھکاوٹ، اور بیماری کا باعث بنتا ہے جس کی وجہ سے ہمارے جسم پر بہت زیادہ تناؤ آتا ہے۔ ملازمین بخوشی کام پر جانے کے بجائے چھٹی کے بہانے تلاش کرتے ہوں۔ اگر آپ اور آپ کے اکثر کولیگ میں بے جا چھٹی کا رجحان ہے تو یہ دفتری ماحول کے Toxic ہونے کی واضح علامت ہے۔
 
خود پرست قیادت:
آپ کے اعلیٰ افسران یا باس کا مطالبہ ہے کہ آپ ہمیشہ ان سے متفق ہوں، انہیں بتائیں کہ وہ صحیح ہیں، اور محسوس کریں کہ وہ اصولوں سے بالاتر ہیں۔ وہ توقع کرتے ہیں کہ باقی سب کام میں پرفیکٹ ہوں لیکن ان کو غلطیوں سے ماورا سمجھا جائے۔
 
کام میں جوش و جذبے کی کمی:
دفتر میں دیکھیں کیا کوئی وہاں کام کر کے خوش دکھائی دیتا ہے؟ کیا کبھی کوئی مسکراتا ہے؟ اگر لوگ عام طور پر کمپنی میں کام کرتے ہوئے ٹینشن میں نظر آتے ہیں، تو آپ سمجھ جائیں کہ کام کا ماحول سازگار نہیں ہے۔
 
دوستانہ ماحول کی کمی:
آپ اور دوسروں کو اپنا کام کرنے کے لیے ضروری معلومات نہیں ملتی ہیں۔ آپ بغیر کسی مثبت فیڈ بیک کے اور بغیر کسی شناخت کے سخت محنت کرتے ہیں، اور آپ کو بار بار یہ احساس دلایا جاتا ہے کہ آپ خوش قسمت ہیں کہ آپ نوکری پر ہیں ۔
 
 
زیادہ ٹرن اوور:
عموماً لوگ ان ملازمت کی جگہوں سے وفادار ہوتے ہیں جہاں ماحول اچھا ہو۔ وہ اچھی تنخواہ کے مقابلے میں دوستانہ ماحول کو ترجیح دیتے ہیں اس کے برعکس اگر ماحول کے باعث لوگ آپ کے دفتر کو چھوڑ رہے ہیں تو بہتر ہے کہ آپ بھی اپنے لئے کوئی بہتر جگہ کی تلاش شروع کر دیں ۔
 
اوپر دی گئی فہرست کے علاوہ اپنے آپ پر بھروسہ کریں۔ ایک بار جب آپ جان لیں کہ آپ کو یہ مسائل درپیش ہیں تو آپ ایسی حکمت عملی تیار کریں جس کے مطابق سمجھداری کے ساتھ اس ماحول سے نمٹا جائے۔
 
زہریلے کام کے ماحول کو کیسے ہینڈل کریں:
چونکہ نئی نوکری تلاش کرنے میں وقت لگتا ہے اور آپ اس مشکل صورت حال سے فوری طور پر نہیں نکل سکتے، اس لیے ذیل میں دی گئی کچھ حکمت عملی فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہیں۔
 
٭ایسے لوگوں کو تلاش کریں جو آپ کی طرح محسوس کرتے ہیں۔ ان لوگوں کے ساتھ دوستی پیدا کریں ۔ امید ہے کہ آپ ایک دوسرے کی سپورٹ ثابت ہوں گے اور گروپ کی صورت میں ایک طاقت ہوں گے۔
٭کام کے بعد کچھ ایسا کریں جس سے تناؤ کو دور کرنے میں مدد مل سکے۔ جم جائیں، یا کوئی نیا ہنر سیکھیں تاکہ آپ اپنے 9 سے 5 کے ڈرامے کو بھول کر کام سے باہر ایک بھرپور زندگی گزاریں۔
٭آپ جو کچھ بھی کرتے ہیں اسے دستاویز کریں۔ ای میلز کو محفوظ کریں اور میٹنگز، فون کالز اور آپ کے ساتھ بات چیت کرنے والے ہر فرد کے تبصرے کا ریکارڈ رکھیں تاکہ اگر آپ کو شکایت درج کروانے کی ضرورت پڑے تو آپ ثبوت کے ساتھ اپنا مدعا بیان کر سکیں۔
 
باہر نکلنے کی حکمت عملی شروع کریں۔ ہو سکتا ہے کہ آپ کے کام کے ماحول میں بہتری آ جائے۔ تاہم، اس کا انتظار کرتے ہوئے، نئی ملازمت کی تلاش شروع کریں۔ اس سے آپ کو مثبت رہنے میں مدد ملے گی۔ اگر آپ کو کل جانے کی ضرورت ہے تو، ایک پل جاب پر غور کریں جو آپ کو اپنے کیریئر کے مطابق کچھ تلاش کرنے کے دوران آپ کو متحرک رکھے گی۔
 
Toxic ملازمت کی جگہ کی علامات اور اسے کیسے ہینڈل کرنا ہے یہ آپ کو اپنی شرائط پر اور اپنے وقت پر اپنا اگلا قدم اٹھانے میں مددگار ثابت ہو گا — لہٰذا آپ کی اگلی نوکری ایسی جگہ ہوگی جو آپ کے لئے اطمینان بخش ہوگی کیونکہ آپ اپنی زندگی کے تجربوں سے ہی مستقبل میں بہتر انتخاب کرتے ہیں۔
Most Viewed (Last 30 Days | All Time)
05 May, 2022 Views: 1196

Comments

آپ کی رائے