متحدہ عرب امارات ملازمت میں بڑی تعداد میں کریک ڈاؤن کیا جا رہا ہے

متحدہ عرب امارات میں جعلی ملازمت کے خلاف بڑی تعداد میں کریک ڈاؤن کیا جا رہا ہے ۔

تفصیلات کے مطابق گلف نیوز کے ذریعہ تین سال قبل بے نقاب ہونے والی خبر کی بنیاد پر اب متحدہ عرب امارات میں 260،000 سے زیادہ لوگوں کو نوکریوں سے نکالا جا رہا ہے۔

ان میں سے تقریبا 28 280،000 متحدہ عرب امارات سے ہیں جن میں دبئی میں 255،183 ، ابو ظہبی میں 17،040 اور شارجہ میں 5،986 شامل ہیں۔

یاد رہے کہ یہ سب ملازمت کی فہرستیں جعلی ، پرانی یا دوسرے پورٹلز سے نقالی گئی ہیں۔

ان عہدوں کے لئے درخواست دینے والے افراد کو لاگ ان اسکرین پر ہدایت کی جاتی ہے جہاں انہیں اپنی ذاتی تفصیلات کو پُر کرنے اور اپنا سی وی اپ لوڈ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

تاہم جلد ہی انہوں نے یہ کام نہیں کیا تو ، انہیں ایک ای میل ملتا ہے جس میں انہیں اطلاع ملتی ہے کہ انہیں شارٹ لسٹ کردیا گیا ہے۔

اس کے بعد فون انٹرویو ہوتا ہے جہاں حکمرانی ملازمت کے حیدرآباد آفس سے کام کرنے والے کال سینٹر کے نمائندے امپیریل ایمپلائرز کے ایچ آر مینیجر تفصیلات اخز کرتے ہیں۔

واضح رہے کہ نوکری کی پیش کش کو حاصل کرنے کے لئے ، امیدواروں سے کہا جاتا ہے کہ وہ 7،600 روپے کی ‘ریزیوم فارورڈنگ فیس’ ادا کریں، تاہم جعلسازی کی فیسوں اور معاوضوں کا جب علم ہوتا تب تک جعلی جاب کا جھانسہ دینے والے 7000 تک خرچ کرچکے ہوتے ہیں۔

اس سے قبل بھی ایسے بہت سے واقعات دیکھنے میں آئے ہیں کے جعلی جاب کا جھانسہ دیں کر اُمیدواروں سے بڑی رقم اخز کی جاتی ہے اُن سے جھوٹے دعوے دیے کیے جاتے ہیں اور بعد میں رقم لیں کر فرار ہو جاتے ہیں۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.