کھانا نہ ملنے پر مہمانوں نے غصے میں کیا قدم اٹھا لیا۔۔ شادی ہال میدانِ جنگ بن گیا۔۔ ویڈیو وائرل

image

شادیوں میں کھانا کھلایا جانا تو دنیا بھر کی روایت ہے جبکہ کچھ لوگ ایسے بھی ہوتے ہیں جو شادی بیاہ کی تقریبات میں شرکت ہی صرف مزیدار کھانا کھانے کے لئے کرتے ہیں۔ ایسے میں اگر انھیں کھانا نہ ملے ان کو شدید غصہ بھی آسکتا ہے جیسے کہ اس شادی میں آیا۔ ویڈیو دیکھیں

یہ ویڈیو ہے بھارت کی ریاست اتر پردیش کے شہر مراد آباد کی جہاں مہمان شادی کی تقریب میں کھانے کا انتظار کرتے کرتے تھک گئے لیکن طویل صبر کے بعد بھی کھانا نہیں کھولا گیا جس پر ہال میں موجود مہمان شدید غصے میں آگئے اور توڑ پھوڑ شروع کردی۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ جس آدمی کے جو ہاتھ میں آیا اس نے وہی اٹھا کر ہال کے عملے کو مارنا شروع کردیا۔ شادی ہال کسی میدانِ جنگ کا منظر پیش کرنے لگا جس کے بعد پولیس کو اطلاع ملتے ہی بھاری نفری بھیج دی گئی۔ پولیس کا کہنا ہے کہ اس عجیب و غریب واقعے میں زخمی ہونے والے افراد کو فوری طبی امداد کے لئے اسپتال روانہ کردیا گیا ہے جبکہ 4 ملزمان کو گرفتار بھی کیا جاچکا ہے اور مزید گرفتاریوں کا سلسلہ جاری ہے۔


WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
عالمی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.