فیضانِ اسمِ اعظم 11 اِسم اللہ جَلَّ جَلالَہُ

(ishrat iqbal warsi, میرپورخاص)
 

یُوں تُو اللہ عزوجل کے تمام ہی اسمائے مُبارک اپنے اندر دُنیا جہان کی برکتیں اور رِحمتیں سمیٹے ہُوئے ہیں اور بقول مفسرین کرام کے اِن اسمائے مُبارک کی تعداد تین ہزار کے لگ بھگ ہیں جِن مین سے 100 اسمائے اِلٰہی قرانِ مجید میں موجود ہیں اور اللہ کریم کا کوئی بھی نام لے لیں اُسکے بیشمار فضائل آپکو کُتب احادیث سے مِل جائیں گے لیکن اسمیں بھی کوئی شَک نہیں کہ تمام صِفتی نام ایک طرف تو اسم اللہَ دوسری جانب سب سے منفرد اور ممتاز نظر آئے گا اور تمام صِفات کا مجموعہ دِکھائی دیگا۔ یا یُوں سمجھ لیجئے کہ ہر صِفتی اسمِ اِلٰہی ایک خُوشنُما پھول ہے تو اِسمِ اللہ اِن تمام پھولوں کا ایک حسین گُلدستہ ہے اور بِلا تشبیہ یُوں سمجھ لیجئے کہ ہر صفتی اِسم ایک شاخ کی مانند ہے تو اِسم ذات وہ درخت ہے جِس پر یہ تمام شاخیں اِیستادہ ہیں۔

اِسم اللہ اِسم ذات کا مظہر ہے اور یہ تب بھی تھا جَب کُچھ نہ تھا اسلئے جب سیدُنا آدم صَفی اللہ کے جسد اطہر میں رُوح پھونکی گئی اور آپ نے چشمانِ کرم کو کھولا تُو سب سے پہلے عرشِ مُعلی پہ نِگاہ گئی جہاں کلمہ طیبہ چمک رہا تھا اور کلمہ طیبہ میں اسم اللہ (عزوجل) اور اِسمِ مُحمد (صلی اللہ علیہ وسلم) اپنی پوری آب و تاب کیساتھ چَمک رہے تھے۔

لِہذا معلوم یہ ہُوا کہ اسم اللہ ظہورِ اسلام سے قبل بھی بُولا اور لکھا جاتا تھا اسلئے اسلام سے ماقبل کے عربی شُعرا کے کلام میں بھی اسم اللہ مُستعمل نظر آتا ہے

اِسم اللہ ایسا جامع اِسم ہیکہ اسکی نظیر کسی دوسرے اِسم میں نہیں مِلتی عموماً اگر کِسی نام کا پہلا حُرف مِٹا دِیا جائے تُو اسکے معنی تبدئل ہوجائے ہیں یا اُس اِسم کی اہمیت کم ہُوجاتی ہے یا بالکل خَتم ہو کر رِہ جاتی ہے۔

جبکہ اِسم اللہ کے چاہے ابتدائی ایک ، دو ، یا تین حَرف بھی نِکال دیئے جائیں تَب بھی اسکی اہمیت اپنی جگہہ قائم و دائم رہتی ہے

لفظِ اللہ چار حَرفوں کا مجموعہ ہے اللہ ۔الف+لام+لام+ھ۔ (ا+ ل+ ل+ ھ)۔

اللہ کے معنی ہیں معبود ، پروردیگار اگر پہلا حَرف الف نِکال دِیں تو باقی بچتا ہے للہ اور للہ کے معنی ہیں اللہ کے واسطے ، اللہ کیلئے اب اگر پہلا اور دوسرا حَرف نکال دِیں تو باقی رہے گا لَہُ جسکا معنی ہیں موجِد۔ بانی۔ بنانے والا۔ صانع اور اگر پہلا ، دوسرا ، اور تیرا حرف بھی اسم اللہ سے نِکال دیں تو باقی بچتا ہے ھو اور ھو کے معنی ہیں موجود ، ظاہر،اور اسطرح آخری حَرف تک تصور خُدا باقی بچتا ہے اور ایسی ہی خاصیت اللہ کریم نے اپنے مِحبوب صلی اللہُ علیہ وسلم کے اِسم مُبارک میں بھی رَکھی ہَے جِس پر مزید گُفتگو انشاءَاللہ عزوجل اپنے آئیندہ کسی کالم میں کرونگا۔

آج دُنیا بھر میں بے چینی اور عدم اِطمینان کی کیفیت پہلے کہ مُقابلے میں ہَزار ہا فیصد بڑھ چُکی ہے بڑے بڑے مُلکوں کی معیشت ٹھپ ہُوکر رِہ گئی ہَے دُنیا بھر میں لوگوں کی کثیر تعداد ہے جو رُوز بَروز نفسیاتی امراض میں مُبتلا ہُوتی جارہی ہے۔

دیگر مَذاہب کا ذکر تو چھوڑئیے لیکن الحمدُ للہِ عزوجل ہم مسلمان ہیں اور اللہ کریم کے مدنی محبوب (صلی اللہُ علیہ وسلم) کے طُفیل ہمیں قران مجید عطا کیا گیا ہے جِس میں صاف لکھا ہے کہ بے چینی بے اطمینانی کو دور کرنا اللہ کے بابرکت ذکر سے ہی ممکن ہے۔لیکن افسوس کا مُقام ہیکہ ہمارے مسلمان بھائی اِس مَسئلے کا بِہترین حَل جاننے کے باوجود بھی چَشم پُوشی سے کام لیتے ہیں اور صرف دُنیاوی اسباب پر نِگاہ رکھتے ہیں جِسکی وجہ سے پریشانیاں تُو دور نہیں ہوتیں البتہ اللہ کے ذِکر سے دُوری کے باعث وہ بھی اِن نفسیاتی اُلجھنوں کا شکار ہُوجاتے ہیں۔

حالانکہ اب تو غیر مسلم معاشروں میں بھی مُحققین نفسیاتی مسائل سے چھٹکارہ حاصل کرنے کیلئے اِسم اللہ کے ذکر کے قائل ہُوتے جارہے ہیں اور اِن مُحققین کی رائے کیمُطابق اسم اللہ کے وِرد کے دوران میکانیکی انداز میں دِماغ کی ورزش کا عمل شروع ہُوجاتا ہے جسکی وجہ سے دِماغ میں مَثبت لہریں پیدا ہُوتی ہیں اور تحقیق سے ثابت ہُوا ہے کہ اسم اللہ کے ذکر کی بَدولت نفسیاتی اور دِماغی اَمراض پر قابو پایا جاسکتا ہے۔

اسم اللہ کے چار حرفوں کی نسبت سے اگر آپ روزانہ عِشاء کی نماز کے بعد 400 مرتبہ اِسم یا اللہ کا ذکر چاہے جَلی یا خفی یعنی زُبان سے یا دِل ہی دِل میں کرنا شروع کردیں تُو بُہت جلد ڈپریشن سے نجات حاصل کرسکتے ہیں عمومی طور پر دیکھا گیا ہے کہ لوگ ڈپریشن کو خاص اہمیت نہیں دیتے جبکہ یہی ڈپریشن آگے چل کر شیزوفرینیا جیسی خَطرناک بیماری میں بھی تبدیل ہُوسکتی ہے یا پاگل پَن کی صورت اختیار کرسکتی ہے۔

اسمائے اِلہی کیساتھ اپنی زندگی کو مثبت انداز میں لوگوں کی خِدمت میں بھی صرف کریں ذاتی مفادات کے بجائے اجتماعی مفادات کو اہمیت دِیں شریعت کے تَقاضوں کو ملحوظ خاطر رکھیں اپنے بڑوں کا احترام کریں اس عمل سے بھی انشاءَاللہ عزوجل آپکو ذہنی سکون مِلے گا اپنی فیملی کیساتھ جس قدر ہُوسکے وقت گُزاریں اوراپنے والدین کو حتی الامکان خوش رَکھنے کی کوشش کریں اِس سے آپ کی زندگی میں انشاءَاللہ بُہت مَثبت تبدیلی واقع ہُوگی۔

آخر میں کمالاتِ صالحین سے ایک واقعہ آپکی خِدمت میں پیش کرنے کی سعی حاصل کرونگا جِس کے ذریعہ آپکو اَدب کی اہمیت کا اندازہ بخُوبی ہُوجائے گا
حضرت جُنیدِ بغدادی (رحمتہ اللہِ الہادی) ایک مرتبہ دریا پر وضو بنانے کیلئے تشریف لائے وہاں ایک نوجوان پہلے ہی سے موجود تھا اور ہاتھ مُنہ دھونے کیلئے بیٹھا تھا اُس نوجوان نے جب یہ دِیکھا کہ جُنیدِ بغدادی (رحمتہ اللہِ الہادی) دَریا پر وضو کے لئے تشریف لائے ہیں تُو دِل باغ عقیدت سے جُھوم اُٹھا یہ نوجوان دریا کی بالائی جانب بیٹھا تھا جبکہ جُنید بغدادی (رحمتہ اللہِ الہادی) دریا کی نچلی جانب تشریف فرما تھے۔

اِس نوجوان کے دِل میں اچانک ایک خیال آیا کہ اللہ کریم کا ایک برگزیدہ بندہ اور ایک عالمِ باعمل دریا کی ڈھلان کی جانب بیٹھے ہیں جبکہ میں انتہائی گُنہگار بندہ ہُوں جِس کے رات دِن گُناہوں میں بَسر ہُوتے ہیں پانی میرے گُناہ آلود جسم کی نَحوست کو چُھو کر آگے بڑھ رہا ہے اور اللہ کے ایک ولی کے جِسم کا بُوسہ لے رَہا ہے اور یہ سراسر بے اَدبی ہے کیوں نہ میں اِن سے ڈھلان کی جانب بیٹھوں تاکہ اِن سے برکت حاصل کرسکوں۔

یہ سوچ کر وہ نوجوان خاموشی سے ڈھلان کی جانب جاکر بیٹھ گیا کُچھ عرصے بعد اُس نوجوان کا انتقال ہُوگیا کسی نے خُواب میں بعد موت کا ماجرا دریافت کیا تو وہ نوجوان کہنے لگا اگرچہ قریب تھا کہ میری بداعمالیوں کے سبب مجھے جَہنم رسید کردِیا جاتا میری قبر کو آگ کے عذاب سے بھر دِیا جاتا لیکن اچانک اللہ کریم کی رحمت اُسکے غضب پر حاوی ہُوگئی ھاتِف غیبی سے ایک نِدا آئی کہ تُجھے صرف اُس دِن جُنید بغدادی کیساتھ احترام سے پیش آنے کے سبب بَخش دِیا گیا ہے۔

محترم قارئین کرام اسم اعظم یا کِسی دوسرے روحانی مسئلے کیلئے احسان بھائی کو لکھ سکتے ہیں یا مجھے مائی پیج پر میسج کرسکتے ہیں اگر کوئی خاص معاملہ ہُو تو احسان بھائی سے میرا کونٹیکٹ نمبر بھی حاصل کرسکتے ہیں اللہ کریم سے دُعا ہیکہ وہ احسان بھائی کے عِلم و عمل میں اضافہ فرمائے اور اُنہیں دونوں جہانوں میں سُرخرو فرمائے۔ کہ دِن کا بیشتر حِصہ لوگوں کی خِدمت کے جذبے سے سرشار ہُو کر انتہائی مصروفیت میں گُزارتے ہیں۔

اسکے ساتھ ساتھ آپ سب سے مدنی التجا ہیکہ اپنی دُعاؤں میں ہماری ویب کی تمام ٹیم کو بھی یاد رکھا کریں کہ اِنکی وجہ سے ہمارا اور آپکا یہ رشتہ قائم ہے اور خاص طور پر بھائی رضوان شیخ صاحب کیلئے جن کی خاص کرم فرمائی اور شفقت کے سبب آپکو جوابات بُہت جلد ارسال ہُوجاتے ہیں میری بھی یہی دُعا ہیکہ اللہ کریم اِن تمام احباب کی اس کوشش کو اپنی بارگاہ میں قبول فرماتے ہُوئے اپنے مدنی محبوب ﷺ کے طُفیل انکی تمام جائز حاجات کو پُورا فرمائے اور اِنہیں دُنیا اور آخرت میں کامرانی نصیب فرمائے

آمین بِجاہِ النبیِ الامین وصلی اللہُ تعالیٰ علیہ وسلم
Rate it:
Share Comments Post Comments
Total Views: 12273 Print Article Print
About the Author: ishrat iqbal warsi

Read More Articles by ishrat iqbal warsi: 202 Articles with 841977 views »
مجھے لوگوں کی روحانی اُلجھنیں سُلجھا کر قَلبی اِطمینان , رُوحانی خُوشی کیساتھ بے حد سکون محسوس ہوتا ہے۔
http://www.ishratiqbalwarsi.blogspot.com/

.. View More

Reviews & Comments

Muhammad imran khan walda riasat jan Please mera ismeazam kia hay
By: Imran, Islamabad on Dec, 31 2016
Reply Reply
0 Like
MY NAME IS FATIMA MY MOTHER NAME AMINA MA BOHAT PROBLEM MA HO MARA HASAB KAR KA MUJA WAZIFA BATA DA KARACHI
By: ABUBAKER, KARACHI on Mar, 17 2015
Reply Reply
0 Like
asalamoalaikum mera nam muhammad faheem raza hai plz mera isme azam kia hai
By: faheem raza, spain on Feb, 05 2015
Reply Reply
0 Like
Asalam o Alaikum
bhae mera name abid iqbal hae kindly mujhay mera name ka ism e azam bata dain or is ke zakkat bhe
By: abid iqbal, rawalpindi on Aug, 09 2014
Reply Reply
0 Like
mera name asia batool ha plz mera isme azam bta den.is e mial [email protected]
By: asia batool, multan on Apr, 09 2014
Reply Reply
0 Like
AOA May apnay name se mutaliq isme azam pata karna chatah houn . Mera name hay IFTIKHAR AHMED SHAMSI
By: IFTIKHAR AHMED SHAMSI, Karachi on Mar, 31 2014
Reply Reply
0 Like
میراناممحمدنفیس ھےمیرااسم اعظم بتا دیں اور کیسے پڑھنا ھے
By: muhammad nafees, athens on Feb, 16 2014
Reply Reply
0 Like
Salam Sir, mera nam jameel ahmed hai aur meri walida ka nam zulikha bibi hai, muje koi wazeefa anaiyat kar daien ta ke main deen ke samaj hasal kar sakon aur jo rah chor chuka hon us pe wapis a jaon. is waja se main kaamyab nai ho pa raha, na ghar main na job main aur koi barkat nai rahi.
jazakAllah khair
salam
By: jameel ahmed, lahore on Feb, 15 2014
Reply Reply
0 Like
Salam Sir, My name is Sajid Rehman. Meri Ami ka naam Akthar Bibi haa,, Sir ma bohat problems ma hoon, aaj kal agar ma sonay ko bii haat dalta hoon tu woh bi mati ho jata haa, kindly kuch wazifa bata dain
By: sajid rehman, al khobar, saudi arabia on Dec, 16 2013
Reply Reply
0 Like
عبدالغنی بھائی آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاربُ یارحیمُ یاوارثُ) 1167 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
اسم اعظم پڑھنیں کی تعداد کو صبح شام میں تقسیم کر کے پڑھ سکتے ہیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Apr, 04 2013
Reply Reply
0 Like
ارسلان کھوکھر بھائی آپ نیچے دیئے گئے ای میل اڈریس پر رابطہ کرکے عشرت اقبال وارثی کا نمبر حاصل کرلیں
[email protected]
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Apr, 04 2013
Reply Reply
0 Like
my name is Abdul Ghani please advise me my Asim-Azeem Thank you very much
By: Abdul Ghani, Pfungstadt on Mar, 28 2013
Reply Reply
0 Like
ارسلان کھوکھر بھائی آپ نیچے دیئے گئے ای میل اڈریس پر رابطہ کرکے عشرت اقبال وارثی کا نمبر حاصل کرلیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jan, 26 2013
Reply Reply
0 Like
mujhe ishrat sb ka contact number chahiye mera name arsalan khokhar hai or main express news main kaam kerta hun please mujhe kuch pareshaniyaan hain meherbani ker kay ahsan warsi sahab please mera mobile number hai 0333-3116104 aapka mushkoor rahoonga thank you
By: Arsalan Khokhar, karachi on Jan, 24 2013
Reply Reply
0 Like
اناللہ وانا الیہ راجعون
عشرت اقبال وارثی کے والدِ محترم کا بروز جمعہ 28 دسمبر 2012 کو رضائے الہی سےانتقال ہوگیا ہے
اللہ عزوجل مرحوم کو جنت الفردوس میں اعلی مقام عطاء فرمائے، آمین
احسان وارثی
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 28 2012
Reply Reply
0 Like
اعجاز علی بھائی آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاسلامُ یاوالیُ یاوھابُ) 384 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Oct, 31 2012
Reply Reply
0 Like
محمد عمر بھائی آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاعزیزُ یارزاقُ) 402 یا 804 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Oct, 31 2012
Reply Reply
2 Like
نصیرہ بی بی آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یارحیمُ یاسبحانُ) 379 یا 758 مرتبہ روزانہ ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Oct, 31 2012
Reply Reply
0 Like
حنانی آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاباسطُ یاوالیُ) 238 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Oct, 31 2012
Reply Reply
0 Like
bhai assalam o alaikum
bhai men aapke ikhlas se buhat mutasir huwa ke aapne hazrat ya murshid wagherah likne ko pasan nahi kia
halanke aksar bhale log bhi apni pooja hote dekh kar bhi mutalqeen ko mana nahi karte,
bhai mera masla ye he ke mujhe aksar ghusa rehta he ghareloo nachaqi bhi barkat bilkul nahi mere koi amal bataen to ehsan mand rahoonga.
aapka deeni bhai aijaz ali dadu.
By: aijaz ali, Dadu on Oct, 22 2012
Reply Reply
0 Like
mera nam mohammad omer ha mera ismeazam bata dain plz
By: mohammad omer, londen on Sep, 25 2012
Reply Reply
0 Like
Asalam_O_Alaikum naseera bibi ka ISM_E_AZAM BTA DAIN
By: Naseera Bibi, Attock on Sep, 11 2012
Reply Reply
0 Like
Asalamulaikum, plz tell isme azam of hanane zarzouri t
By: hanane, tanger on Sep, 09 2012
Reply Reply
0 Like
تہمینہ جاوید بہن آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاربُ یارزاقُ) 510 مربتہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Sep, 08 2012
Reply Reply
0 Like
محمد قیصر بھائی آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یارزاقُ یاقدوسُ یاوھابُ) 492 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Sep, 08 2012
Reply Reply
0 Like
صدف بتول بہن آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاواجدُ یاوھابُ یاوکیلُ) 188 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Sep, 08 2012
Reply Reply
0 Like
Asalamulaikum,
My name is Tehmina Javed.Kindly tell me the ism-e-azam of my name.
Regards.
By: Tehmina Javed, Attock on Sep, 03 2012
Reply Reply
0 Like
Asalamulaikum, plz tell isme azam of hanane zarzouri
By: hanane, tanger on Aug, 23 2012
Reply Reply
0 Like
mera nam mohammad qaisar ha mera ismeazam bata dain
By: mohammad qaisar, barclona on Aug, 14 2012
Reply Reply
0 Like
mera nam sadaf batool hai.app mujhy ism-e- azam batay.
By: sadaf batool, Abbottabad on Aug, 09 2012
Reply Reply
0 Like
حمیرا بہن آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یااولُ یاعلیمُ یاباسطُ) 518 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jul, 22 2012
Reply Reply
0 Like
عائشہ بہن آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاباسطُ یاقدیرُ) 772 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jul, 22 2012
Reply Reply
0 Like
منور علی بھائی آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاسلطانُ یانورُ) 812 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jul, 22 2012
Reply Reply
0 Like
mera nam humaira ha mera ismeazam bata dain
By: humaira, lahore on Jun, 26 2012
Reply Reply
0 Like
asslam allikom mera naam ayesha hai pls app mujhy bhi mery naam ka addad bta dai jis k parhny sai mery her kaam mein barkat ho ho her naik kaam allah ki rahmat sai hota chala jaey or rukawat na ho jazakALLAH
By: ayesha, Lahore on Jun, 06 2012
Reply Reply
0 Like
Asalamulaikum, plz tell Esme azam marry oper bank ka lone ha is Kay liya koi Esme azam bata dan my email [email protected] [email protected] junaid20105 Skype bohat adab key sath guzarish kar raha hoon keh ISME_AAZAM bata dain janab ka bohat mashkoor rahoon Ga-shukria/ may is lone ki yaja se boat pershan how was-salaam muhammad junaid
By: muhammad junaid , khrtoum sudan on Jun, 04 2012
Reply Reply
0 Like
میرا نام منور ھے مجھے میرا اسم آعظم بتادیں۔
By: Munawar Ali, Larkana on Jun, 04 2012
Reply Reply
0 Like
احمد بھائی آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاوھابُ یاواحدُ یاودودُ) 106 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jan, 11 2012
Reply Reply
0 Like
سعدیہ بہن آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاسلامُ یاواحدُ) 298 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jan, 11 2012
Reply Reply
0 Like
قونین کا اسم اعظم یہ ہے (یاربُ یاوھابُ) 432 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
عارف بھائی کونین نام تو سنا ہے لیکن قونین نہیں سنا۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jan, 10 2012
Reply Reply
0 Like
وحید انور بھائی آپ یہ اسم اعظم پڑھیں (یاقیومُ یالطیفُ) 570 مر تبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jan, 10 2012
Reply Reply
0 Like
Asalam_O_Alaikum ahmad ka ISM_E_AZAM BTA DAIN
By: ahmad, sialkot on Jan, 04 2012
Reply Reply
0 Like
Asalam_O_Alaikum AHMAD ka ISM_E_AZAM BTA DAIN
By: AHMAD, sialkot on Jan, 04 2012
Reply Reply
0 Like
Asalam_O_Alaikum sadia ka ISM_E_AZAM BTA DAIN
By: sadia, SIALKOT on Jan, 04 2012
Reply Reply
0 Like
assalam o alaikum my name sadia hai ism bata di jiye
By: sadia, sialkot on Jan, 04 2012
Reply Reply
0 Like
main ney eik request ki thee lekin shayad woh misplace ho gai/ bohat adab key sath guzarish kar raha hoon keh QUNAIN ka ISME_AAZAM bata dain {lafz KONAIN ka NAHEEN } janab ka bohat mashkoor rahoon ga-shukria/wassalaam
By: m.arif, nnabad-karachi on Dec, 19 2011
Reply Reply
0 Like
نیلوفر کا اسم اعظم یہ ہے (یاحسیبُ یاربُ یاعزیزُ) 752 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 16 2011
Reply Reply
0 Like
Asalamulaikum, plz tell isme azam of neelofar,
By: neelofar, mardan on Dec, 16 2011
Reply Reply
0 Like
یاسر حسن کا اسم اعظم یہ ہے(یاسلامُ یارحیمُ) 778 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 16 2011
Reply Reply
0 Like
ASSALAMUALIKUM, YASIR HASSAN KA ISM-I-AZAM TAHREER FARMA DAIN. JAZAKALLAH KHAIR
By: YASIR, ABU DHABI on Dec, 15 2011
Reply Reply
0 Like
عبیرہ کا اسم اعظم یہ ہے (یا بدیعُ یامسبب الاسبابُ) 574 مرتبہ پڑھیں، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 12 2011
Reply Reply
0 Like
وحید انور کا اسم اعظم یہ ہے (یاواحدُ یاعلیُ یاقیومُ) 570 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 12 2011
Reply Reply
0 Like
Shagufa Gul Sister,
السلامُ علیکم۔
i am send Salatul Israr method in your email address, plz check the email.

والسلام
احسان وارثی
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 12 2011
Reply Reply
0 Like
AAp nay abeera arif ka ism-e-aazam naheen bataya, shayad bhool ho gai / meharbani farma kar iska ism-e-aazam bata dain-SHUKRIA.
By: m.arif, nnabad-karachi on Dec, 11 2011
Reply Reply
0 Like
Waheed Anwer ka ism-e-aazam bataden/from Hyderabad.
By: Waheed Anwer, Hyderabad on Dec, 11 2011
Reply Reply
0 Like
Salam bhai can u plz post salatul israr method here?the facebook link isnt opening, also, how to go 11 steps towards iraq when we dont know the direction?I m in taif ksa so i cant figure out wch direction it is in?can u plz tell?also i need help in istikhara
By: shagufta gul, Karachi on Dec, 10 2011
Reply Reply
0 Like
شگفتہ گل کا اسم اعظم یہ ہے (یارزاقُ یاقیومُ یاشافیُ) 855 مرتبہ روزانہ ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 10 2011
Reply Reply
0 Like
کونین کا اسم اعظم یہ ہے (وھابُ یا عزیزُ یاوحیدُ) 272 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 10 2011
Reply Reply
0 Like
تسبیحہ عارف
تسبیحہ کا اسم اعظم یہ ہے (یاشافیُ یاعزیزُ) 970 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 10 2011
Reply Reply
0 Like
حمزہ عارف
حمزہ عارف کا اسم اعظم یہ ہے(یاولیُ یاوھابُ) 120 مرتبہ روزانہ ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 10 2011
Reply Reply
0 Like
اریبہ عارف
اریبہ کا اسم اعظم یہ ہے (یا علیمُ یاودودُ یاماجدُ) 436 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 10 2011
Reply Reply
0 Like
تسنیم عارف کا اسم اعظم یہ ہے (وارثُ یاجامعُ یاملکُ) 911 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Dec, 10 2011
Reply Reply
0 Like
my name is shagufta gul, all my life is filled with problems, now am getting mayoos, plz tel me my name isme azam, amount do i hav to read aft every namaz?also no or email of ishrat bhai, for Alah sake plz
By: shagufta gul, taif on Dec, 09 2011
Reply Reply
0 Like
qunain arif ka ism-e-aazam bata deejiye/aap ki bohat bari inayat ho gee/wassalam
By: m.arif, karachi on Dec, 06 2011
Reply Reply
0 Like
tasbeeha arif ka ism-e-azam bata dain/janab ka bohat mamnoon rahoon ga/bohat sari zehmat key liye maazrat/Allah aap ko iss naik kaam ki jazae khair ata karey/shukria/wassalam {m.arif }
By: m.arif, karachi on Dec, 05 2011
Reply Reply
0 Like
hamza arif ka ism-e-azam bata dee jiye please/karachi
By: m.arif, karachi on Dec, 05 2011
Reply Reply
0 Like
abeera arif ka ism-e-azam bata dain/janab ki bari meharbani ho gee/karachi
By: m.arif, karachi on Dec, 05 2011
Reply Reply
0 Like
areeba arif ka ism-e-azam bata dain/janab ka bara ehsan ho ga/n-karachi
By: m.arif, karachi on Dec, 05 2011
Reply Reply
0 Like
tasneem arif ka ismeazam bata dejiye mashkoor rahoongee/shukria/was-salam/t.arif/b-zone-karachi
By: m.arif, karachi on Dec, 05 2011
Reply Reply
0 Like
محمد عارف کا اسم اعظم یہ ہے(ہاعلیمُ یاحسیبُ یاباریُ) 886 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Nov, 30 2011
Reply Reply
0 Like
محمد اویس کا اسم اعظم یہ ہے (یاعزیزُ یااحدُ یاباطنُ) 338 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Nov, 30 2011
Reply Reply
0 Like
نثار احمد کا اسم اعظم یہ ہے (یارحمنُ یانافعُ یاقادرُ) 804 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Nov, 30 2011
Reply Reply
0 Like
mohammad arif ka ism-e-aazam bataden/from karachi{doosri martaba message send kar raha hoon ?}shukria.
By: mohammad arif , karachi on Nov, 24 2011
Reply Reply
0 Like
اسلام اعیکم
میرا نام نثاراحمد ھے اسم اعظم بتا دیں
By: NISAR AHMED, karachi on Nov, 24 2011
Reply Reply
0 Like
میرا نام نثاراحمد ھے اسم اعظم بتا دیں
By: NISAR AHMED, karachi on Nov, 24 2011
Reply Reply
0 Like
Mera nam (NISAR AHMED) hai mujhe ISM-E-AZAM bata dain
By: NISAR AHMED, karachi on Nov, 24 2011
Reply Reply
0 Like
MUHAMMAD OWAIS KA ISM-E-AZAM BATA DAIN.
By: M.OWAIS, KARACHI on Nov, 22 2011
Reply Reply
0 Like
سمیرا یوسف کا اسم اعظم
سمیرا کا اسم اعظم یہ ہے (یا سلامُ یاسمیعُ) 622 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Nov, 17 2011
Reply Reply
0 Like
محمد نفیس اشرف کا اسم اعظم یہ ہے (یا باسطُ یا وارثُ یاعزیزُ) 873 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Nov, 17 2011
Reply Reply
0 Like
اسد کا اسم اعظم یہ ہے ( یااولُ یا وھابُ یا واجدُ) 130 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Nov, 17 2011
Reply Reply
0 Like
mera ism e azam kia ho ga
By: samera yousaf, sialkot on Nov, 02 2011
Reply Reply
0 Like
aslaamo alaikum ahsan bai mera nam ( muhammad nafees ashraf) he mera ism e azam bata dain
By: muhammad nafees ashraf, sialkot on Oct, 29 2011
Reply Reply
0 Like
Asad ka Isam-e- Azam kiya ha
By: Asad, Islamabad on Oct, 21 2011
Reply Reply
0 Like
محمد طارق محمود کا اسم اعظم یہ ہے(یا ربُ یا رحمنُ) 1000 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک ضرور پڑھیں۔
آپ اسم اعظم پڑھنے کی تعداد کو صبح شام میں تقسیم کر کے بھی پڑھ سکتے ہیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Oct, 06 2011
Reply Reply
0 Like
Asalam_O_Alaikum Muhammad Tariq Mehmood ka ISM_E_AZAM BTA DAIN
By: muhammad tariq mehmood, ISLAMABAD on Oct, 04 2011
Reply Reply
0 Like
Assalam_O_Alaikum WARSI SB mera name Muhammad Tariq Mehmood ha mehrbani kr k mjhe mere naam ka ISM_E_AZAM BTA DAIN
JazakAllah
By: muhammad tariq mehmood, islamabad on Oct, 04 2011
Reply Reply
0 Like
افتخار الحسن کا اسم اعظم یہ ہے( یاسلطانُ یاغفارُ) 1431 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں
اسم اعظم پڑھنے کی تعداد کو پانچ وقت کی نماز میں تقسیم کر کے پڑھ سکتے ہیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Oct, 01 2011
Reply Reply
0 Like
افتخارالحسن کا اسم اعظم بتا دیں
By: Iftikhar-ul-Hassan, Mississauga, Canada on Sep, 30 2011
Reply Reply
0 Like
نازیہ کا اسم اعظم یہ ہے (یا وھابُ یا احدُ یا ولیُ) 146 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jun, 01 2011
Reply Reply
0 Like
assalam o alaikum ishrat bhai mera naam nazia ahsan hai ism bata di jiye
By: mrs nazia ahsan, lahore on May, 30 2011
Reply Reply
0 Like
فیصل احمد کا اسم اعظم یہ ہے (یا باطنُ یا مسبب الاسبابُ) 526 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Mar, 31 2011
Reply Reply
0 Like
غلام صغریٰ کا اسم اعطم یہ ہے ( یا اخرُ یاعظیمُ یا مقیتُ) 2371 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھین،
پڑھنے کی تعداد کو پانچ وقت کی نماز میں تقسیم کرکے پڑھ لیں۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Mar, 31 2011
Reply Reply
0 Like

میرا پورا نام فیصل احمد ھے۔ اور مجھے صرف فیصل کہے کر پکارا جاتا ھے۔ تاریخ پیدائش ھے۔21/12/1966 والدہ کا نام فریدہ ھے۔ میرا اسم آعظم کیا ھے۔

By: faisalmomin momin, bhiwandi on Mar, 23 2011
Reply Reply
0 Like
غلام صغریٰ کا اسم بتا دیں شکرئہ
By: surraya, lahore on Mar, 22 2011
Reply Reply
0 Like

روبینہ کا اسم اعظم یہ ہے ( یااحدُ یا سلامُ یا لطیفُ)546 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔

By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Mar, 14 2011
Reply Reply
0 Like

کاشف ندیم کا اسم اعظم یہ ہے ( یاجامعُ یا باسطُ یا شہیدُ)505 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔

By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Mar, 14 2011
Reply Reply
0 Like
محمد عرفان بھائی، السلامُ علیکم۔
استخارہ کروانے کے لیے آپ عشرت اقبال وارثی سے رابطہ کرلیں۔
عشرت اقبال وارثی سے رابطہ کے لیے آپ مائی پیچ، پر اپنا اکاؤنٹ بنا لیں اور اسُکے بعد عشرت اقبال وارثی کو پرائیویٹ میسج بھیج دیں، میسج کرنے کا ایک آسان طریقہ یہ بھی ہے کہ آپ عشرت اقبال وارثی کی پکچر کو کلک کریں عشرت اقبال وارثی کا صفحہ حاضر ہو جائے گا اب اگر آپ مائی پیج پر رجسٹرڈ ہیں تو آسانی سے میسج بھیج سکتے ہیں
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Mar, 14 2011
Reply Reply
0 Like

خواجہ کاشف نوید رحمن کا اسم اعظم یہ ہے (( یاخالقُ یا حسیبُ یا باعثُ)1384 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔
اسم اعظم کی تعداد کو صبح شام میں تقسیم کر کے پڑھا جا سکتا ہے۔

By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Mar, 14 2011
Reply Reply
0 Like

عبدالرحمن اسم اعظم یہ ہے ( یاعزیزُ یا رحمنُ یا احدُ)810 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔

By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Mar, 14 2011
Reply Reply
0 Like

نشاط کا اسم اعظم یہ ہے ( یاوھابُ یا نورُ یا ملکُ)720 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔

By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Mar, 14 2011
Reply Reply
0 Like
khlam sugran and robina ka asm-e-azam bata dain...thanks alots
By: robina, lahore on Feb, 16 2011
Reply Reply
0 Like
assalam o alaikum.ahsan warsi bhai kiya ap istaykhra karte hai rahnomae farmae shokriya;
By: muhammad irfan, karachi on Jan, 26 2011
Reply Reply
0 Like
Dear Mr.Warsi Assalam-o-alikum,
My name is Kashif nadeem I like your articles and I am regular reader, Would you be kind enough to let me know what is the Ism-e-mubarik that is right for me and also how many times do i have to recite it everyday? JazakAllah

By: KASHIF NADEEM, Abu Dhabi, UAE on Jan, 26 2011
Reply Reply
0 Like
Abdul Rehman ka isme azam bata dain.
By: Abdul Rehman , Karachi on Jan, 26 2011
Reply Reply
0 Like
Asalam-o-Alikum Warsi sb. My name is Khawaja Kashif Naveed Rahman. Would you be kind enough to let me know what is the Ism-e-mubarik that is right for me and also how many times do i have to recite it everyday? JazakAllah
By: Kashif Khawaja, Rawalpindi on Jan, 25 2011
Reply Reply
0 Like

Abdul Rehman ka isme azam bata dain.
By: Abdul Rehman Wajid, Palau on Jan, 24 2011
Reply Reply
0 Like

Abdul Rehman ka isme azam bata dain.
By: Abdul Rehman Wajid, Palau on Jan, 24 2011
Reply Reply
0 Like
assalam alakum my name is nishat main aap se apne naam ka ismeazam puchna chahti hun please mujhe zaror bata dijiya ga shukriya
By: nishat, ghaziabad on Jan, 23 2011
Reply Reply
0 Like
فرح ناز کا اسم اعظم یہ ہے ( یانافعُ یا باسطُ یا جلیلُ) 692 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jan, 15 2011
Reply Reply
0 Like
طلوع سحر کا اسم اعظم یہ ہے ( یاسلامُ یا علیمُ یا مبینُ) 766 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jan, 15 2011
Reply Reply
0 Like
فرح ناز کا اسم اعظم بتادیں، شکریہ
By: FAHAR NAZ, KARACHI on Jan, 11 2011
Reply Reply
0 Like
طلوع سحر کا اسم اعظم بتادیں، شکریہ
By: TULOO SEHAR, KARACHI on Jan, 11 2011
Reply Reply
0 Like
نور محمد کا اسم اعظم یہ ہے ( یامسبب الاسبابُ یا عزیزُ یاحامدُ) 696 مرتبہ روزانہ، اول آخر درود پاک پڑھیں۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jan, 10 2011
Reply Reply
0 Like
نور محمد کا اسم اعظم بتادیں، شکریہ
By: Noor Mohammad, Peshawar on Jan, 06 2011
Reply Reply
0 Like
محمد اویس بھائی ، السلامُ علیکم۔
عشرت اقبال وارثی سے رابطہ کرنے کے لیے پہلے مائی پیچ، پر اپنا اکاؤنٹ بنا لیں اور اسُکے بعد عشرت اقبال وارثی کو پرائیویٹ میسج بھیج دیں ، میسج کرنے کا ایک آسان طریقہ یہ بھی ہے کہ آپ عشرت اقبال وارثی کی پکچر کو کلک کریں عشرت اقبال وارثی کا صفحہ حاضر ہے اب اگر آپ مائی پیج پر رجسٹرڈ ہیں تو آسانی سے میسج بھیج سکتے ہیں ، میسج میں اپنے مسئلے کو بیان کردیں۔۔
By: Ahsan Warsi, Mirpurkhas on Jan, 06 2011
Reply Reply
0 Like
ASSALM-O-ALAYKUM JANAB ISHRAT WARSI BHAI APNA MOBILE NO. MUJH KO SAND KAR DAIN MUJH KO KHAS MASHWARA CHAHIYAY SHUKRIYA. MERA MOBILE NO. 03452907790
By: M.OWAIS, KARACHI on Jan, 05 2011
Reply Reply
0 Like
thanks allot for your sweets comments saqlain bhai , shafee khi , haq nawaz . and kamran azeemi sahab
may ALLAH bless you and your family,s
By: ishrat iqbal warsi, Mirpurkhas on Jan, 04 2011
Reply Reply
0 Like
asalam o alaikoom,

very nice and full of knowledge. this is absolutely right the zikre of word only ALLAH has great power even any non muslim do the zikre of word ALLAH can eleminate his tension and psyche problem.
By: SAQLAIN, karachi on Jan, 04 2011
Reply Reply
0 Like
Wah great great..
Thanks
Allah app ko Ehsan bhai aour app ki team ko dunya-w- akhirat main alla maqam daye Ameen
aour hum app kay pechay hoon Ameen
By: Haq Nawaz, Manshera on Jan, 04 2011
Reply Reply
0 Like
boht boht khoob iqbal wasri bhai app ka tou kamal nhi ..(mashAllah) app chaye dini articles ho yaa ... koe khanai hooo apka istarhaaa se khoob bayaan krtay hain k parhnay walaa bus parhtaa hi rhe jaye aur parhnay k bad samjh mein is tarha se ata hy k woh alfaaz zehan nasheen hojataye hain ..... boht khboob iqbal warsi bhai app apnay articles ziada se ziada likhaye taaa k logo ki islaaah ho achaa lagai mein hamariweb web team ko weldan bolta hooo aur ek request krta hooo k woh iqbal bhai k articles ko ziada se ziada hamariweb mein shamil karay aur jo font samnay nazar atay hain ausay bahtar kr k paish kray kbhi kbhi boht kareeb say font ko dekhna parta hy.....
By: Muhammad Shafee, Karachi on Jan, 03 2011
Reply Reply
0 Like
بے شک دلوں کا اطمینان تو اللہ کے ذکر میں ہے ۔۔۔۔۔ بہت اعلیٰ ۔۔۔ ماشاءاللہ اقبال بھائی بہت غور سے اس تحریر کو پڑھا اور جسم میں سنسنی سی دوڑتی محسوس ہوئی بے شک اسم ‘اللہ’ کائنات کا سب سے محترم و مقدس و انمول اسم ہے جو کہ تمام صفات خداوندی کا مظہر ہے۔

اللہ کریم اپنے محبوب صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے صدقے ہمیں بھی عشق حقیقی کی دولت ، نبی پاک صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی بہترین معرفت ، اپنے تمام پاک و برگزیدہ بندوں سے قلبی محبت اور باادب زندگی کی تمام تر جسمانی و روحانی ، دنیاوی و اُخروی نعمتوں اور برکتوں سے مالا فرمائے۔

آمین یا رب العالمین بجاہ النبی الکریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم
By: Kamran Azeemi, Karachi on Jan, 03 2011
Reply Reply
0 Like
Language:    

مزہبی کالم نگاری میں لکھنے اور تبصرہ کرنے والے احباب سے گزارش ہے کہ دوسرے مسالک کا احترام کرتے ہوئے تنقیدی الفاظ اور تبصروں سے گریز فرمائیں - شکریہ