قوتِ خلوت و جلوت

(Mahmood ul Haq, Lahore)
خلوت ۔۔۔انسان کے اندر کی وہ دنیا ہے جہاں وہ بالکل تنہا ہوتا ہےاور اس کی روح کا وہ سفر جو اسے در کائنات تک رسائی پانےکے لئے صبر، شکر، بندگی کی پر کشش قوت کا حامل بناتاہے۔

انسان جلوت میں اپنی ظاہری خوبیوں اور خامیوں کے کمالات سے بیک وقت پر کشش Attractive اور موجب تکرار Repulsive ہوتا ہے جب کہ خلوت میں پوشیدہ طور پر پر کشش Attractiveہی رہتا ہے۔
جلوت ۔۔۔۔انسان کا وہ پہلو ہے جودوسروں کے ساتھ روابط ،تعلقات ، رشتے،خواہش،جذبات،دوستی اور محبت سے اسے مطمئن اورآسودہ خاطر رکھتا ہےیا بےچین اور پر ملال۔

خلوت ۔۔۔انسان کے اندر کی وہ دنیا ہے جہاں وہ بالکل تنہا ہوتا ہےاور اس کی روح کا وہ سفر جو اسے در کائنات تک رسائی پانےکے لئے صبر، شکر، بندگی کی پر کشش قوت کا حامل بناتاہے۔

بات تھوڑی پیچیدہ ہے جسے سائنس کی مدد سے ایک مثال سےبآسانی سمجھنے کی کوشش کی جا سکتی ہے۔
جلوت۔۔۔ Electromagnetic force کی طرح کام کرتی ہے جو Attractive اور Repulsiveہو سکتی ہے Object کے درمیان۔

محبت کرنے والے اور نفرت رکھنے والے،دوست بنانے والے اور دشمنی نبھانے والے،عزت دینے والے اور بدنام کرنے والے،حلال کمائی سے گزر بسر کرنے والے اور حرام کا مال اکٹھا کرنے والے، سچ پر قائم رہنے والے اور جھوٹ بولنے والے، الغرض اگر وہ کسی کی آنکھ کا تارا ہیں تو دوسری طرف کسی کے حسد و تنگ نظری کے شکار۔عام فہم میں ایسےدنیاوی معاملات جو خواہش اور آرزؤں کے قلم سے ضرورت کی تختی پر لکھے جاتے ہیں۔جہاں کبھی خود کو مطمئن رکھا جاتا ہے تو کبھی دوسروں کو مرعوب کیا جاتا ہے۔ دنیا مکمل بھی ہو سکتی ہے اور جذبے آسودہ خاطربھی۔

خلوت۔۔۔ Gravitational force کی طرح کام کرتی ہے جو ہمیشہ Attractive ہوتی ہے۔جب انسان روح کے سفر پر روانہ ہوتا ہے تو ایک ان دیکھی قوت اسے سچے راستے پر چلاتے ہوئے اپنی طرف راغب کر لیتی ہے اور اس پر توجہ مرکوز کر لیتی ہے پھر وہ اس کا کان بن جاتا ہے جس سے وہ سنتا ہے،اس کی آنکھ بن جاتا ہے جس سے وہ دیکھتا ہے،اس کا ہاتھ بن جاتا ہے جس سے وہ پکڑتا ہے اور دشمن یا شیطان سے پناہ مانگنے پر اسے محفوظ رکھتا ہے۔

انسان سے انسان کا رشتہ یا تعلق جلوت کے دائرے میں تو ہو سکتا ہے لیکن خلوت، رشتے اور تعلق کے لئےایسا بلیک ہول ہے جس میں کچھ نہیں بچتا۔جو اپنی اندر کی دنیا میں تنہا ہوتے ہیں وہ مکمل بھی ہوتے ہیں سرشار بھی دلدار بھی۔

بظاہر Magnetic سے Gravity بہت کمزور ہوتی ہے Atomic Level پر۔لیکن Planetary scale پر بہت مضبوط ہوتی ہے کیونکہ سیارے بہت بڑے ہوتے ہیں۔بڑے دائروں میں گردش مدار رکھتے ہیں۔وسعت کائنات میں ارض جہان Atomic Level کا وجودِ خاک کا حامل ایک ادنی سیارہ ہے۔
جلوت کےقرب سے خاکی دلفریب و دلنشین ،مجسم شاہکار، معتبر و مہکار کی دستار سے بلند مرتبی کی راکھ کا پہاڑ بناتے ہیں۔

خلوت فقط ایک قلب کی دستک ہے جودر کائنات پر دی جاتی ہے ۔

Comments Print Article Print
 PREVIOUS
NEXT 
About the Author: Mahmood ul Haq

Read More Articles by Mahmood ul Haq: 92 Articles with 56000 views »
Currently, no details found about the author. If you are the author of this Article, Please update or create your Profile here >>
19 Sep, 2018 Views: 474

Comments

آپ کی رائے