امیتابھ بچن کے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر عمران خان کی تصویر اور ترکی سے متعلق ٹویٹس

بالی وڈ اداکار امیتابھ بچن کے ٹوئٹر اکاؤنٹ کو پیر کو رات کو ہیک کردیا گیا تھا. ترکی سائبر آرمی 'ایلیڈیز ٹم' نے اس کی ذمہ داری قبول کرلی ہے۔
 


امتیابھ کے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے جاری ہونے والے پیغامات ترکی اور پاکستان سے متعلق تھے۔

ہیکرز نے امتیابھ کے ٹوئٹر اکاؤنٹ کی پروفائل تصویر کو تبدیل کر دیا جس کے بعد امیتابھ کی پروفائل پر پاکستان کے وزیراعظم عمران خان کی تصویر لگا دی گئی۔

تاہم، امیتابھ کے ٹویٹر اکاؤنٹ کو بحال کر دیا گیا اور ہیکرز کی جانب کی گئی تمام ٹویٹس بھی ہٹا دیا گیا ہے۔
 


ہیکرز نے امتیابھ کے اکاؤنٹ سے ٹویٹ کیا تھا، ’یہ پوری دنیا کے لیے ایک اہم پیغام ہے! ہم ترکی فٹ بال کے کھلاڑیوں کی طرف سے آئس لینڈ کی رویے کی مذمت کرتے ہیں۔ ہم محبت سے بات کرتے ہیں، لیکن ہم ایک بڑی چھڑی رکھتے ہیں اور آپ یہاں ہمارے بڑے سائبر حملے کے بارے میں کہہ رہے ہیں، ایلیڈیز ٹم ترکی سائبر فوج ہے۔‘

ترکی کے فٹ بال ٹیم آئس 2020 کو یورو 2020 کوالیفائنگ میچ کھیلنے کے لیے گئے تھے۔ وہاں پہنچنے کے بعد ترکی کے کھلاڑیوں کیے ہوائی اڈے پر کڑی تلاشی لی گئی۔

امیتابھ بچن کے ٹویٹر اکاؤنٹ کے ہیکنگ کے بارے میں، ممبئی پولیس پبلک ریلیشنز آفیسر نے بتایا کہ انھوں نے سائبر یونٹ اور مہاراشٹر سائبر ٹیم کو معلومات دی ہے. معاملے کی تحقیقات کی جا رہی ہے۔


Partner Content: BBC

Reviews & Comments

Language:    
Megastar Amitabh Bachchan's Twitter account was allegedly hacked on Monday night by Ayyildiz Tim, which claimed to be a Turkish hacker group. The group replaced Bachchan's profile picture with a photo of Pakistan Prime Minister Imran Khan and also changed the bio, adding "Love Pakistan" and an emoji of the Turkish flag.