بینگن کے فوائد اور نقصانات

(Dr Ch Tanweer Sarwar, Lahore)

قارئین!اس سے پہلے بھی آپ میرے مضامین میں سبزیوں کے فوائد جان چکے ہیں لیکن آج میں جس سبزی کا ذکر کرنے جا رہا ہوں یہ بھی ایک اہم سبزی ہے اور ہمارے ہاں کافی مقبول ہے۔ آج کی سبزی کا نام بینگن ہے میں آج اس کے فوائد کے ساتھ ساتھ کچھ نقصان کا بھی ذکر کروں گا۔ تاکہ آپ اپنی صحت کا بہتر طور پھر خیال رکھ سکیں۔
 


بینگن رنگت کے لحاظ سے سیاہی مائل اور جامنی رنگ میں دستیاب ہیں اس کے علاوہ یہ گول،لمبے اور بیضوی شکل کے ہوتے ہیں ان کا آبائی ملک ہندستان اور سری لنکا ہیں۔ بینگن کا برتہ بڑا مزیدار ہوتا ہے اس کے علاوہ بینگن کے پکوڑے انتہائی لذیز ہوتے ہیں۔ بینگن کو عام طور پر آلو اور گوشت کے ساتھ ملا کر پکایا جاتا ہے۔ بینگن میں چینی 2.35 فیصد، پروٹین 1.01 گرام، ریشہ 3.4 گرام پایا جاتا ہے۔

بینگن ایک ایسی سبزی ہے جس کو آپ اپنے گھر میں بھی بآسانی اگا سکتے ہیں۔اس کے بیجوں کو گھر میں موجود گملوں میں لگایا جا سکتا ہے۔ بینگن میں آئرن کی مقدار کافی ہوتی ہے اس کے علاوہ اس میں فاسفورس، پوٹاشیم، میگنیشیم، فولک ایسڈ، وٹامن اے ، وٹامن بی اور وٹامن سی پائے جاتے ہیں۔
 


اس کے علاوہ حیران کن بات یہ ہے کہ اس میں ایک سگریٹ جتنا نکوٹین بھی پایا جاتا ہے۔ بینگن کا مزاج گرم اور خشک ہوتا ہے۔

اب ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ اس سبزی کے کیا فوائد ہیں اور نقصانات کیا ہیں؟

بینگن کے فوائد:
٭بھوک کو بڑھاتا ہے۔
٭قبض کشا ہے۔
٭ حافظہ کو بہتر بناتا ہے۔
٭ دل کو طاقت پہنچاتا ہے۔
٭قوت معدافعت کو بڑھاتا ہے۔
٭معدے میں گیس بننے کے عمل کو روکتا ہے۔
٭بینگن پیشاب آور ہے۔
٭جن لوگوں کو بلغم آتی ہو وہ بینگن کا استعمال کریں۔
٭بینگن ہمیں کینسر سے محفوظ رکھتا ہے۔
 


بینگن کے نقصانات:
٭ بینگن کی کچھ اقسام معدے کو نقصان پہنچا سکتی ہیں۔
٭ بینگن کا مسلسل استعمال آپ کو جوڑوں کے دردوں میں مبتلا کر سکتا ہے۔
٭جوڑوں کے دردوں میں مبتلا لوگ اس کا استعمال ہرگز نہ کریں۔
٭ بینگن خون کو خراب کر سکتا ہے۔
 


قارئین! امید کرتا ہوں کہ آپ کو آج کا مضمون بھی پسند آیا ہو گا۔اپنی آراء سے مجھے ضرور نوازتے رہیں۔شکریہ
Most Viewed (Last 30 Days | All Time)
13 Sep, 2017 Views: 17700

Comments

آپ کی رائے
what can stop the phlegm (Balgham) production due to milk or tea drinking? Answer, please at [email protected] Thanks
By: shakir mumtaz, Kennesaw, GA, USA on Sep, 15 2017
Reply Reply
0 Like
بینگن ایک بادی سبزی ہے ۔ یہ تیزابیت پیداکرتا ہے اس کے استعمال سے گیس پیدا ہوتی ہے ۔اس کا مسلسل استعمال جوڑوں کے درد کا باعث ہے ۔ تپ دق یعنی ٹی بی ، جوڑوں کے دردوں ، گھنٹیا ، تیزابیت معدہ ، گیس کے مریضوں ، خارش ، خشکی ، کیل مہاسوں ، ضعف اعصاب اور جسمانی دردوں کے مریضوں کو اسے استعمال سے سخت پرہیز کرنا چاہیے۔
By: حکیم عبدلستار واہ کینٹ, واہ کینٹ on Sep, 14 2017
Reply Reply
0 Like
It is good information for people. shukria
By: shamim, Oslo on Oct, 20 2016
Reply Reply
0 Like
بینگن بڑی اچھی سبزی ہے اس سے بہت سی مزے مزے کی چیزیں بنتی ہیں ۔ مگر طبی لحاظ سے اس کے فائدے کم اور نقصان بہت زیادہ اور سنگین ہیں جیسا کہ خود ڈاکٹر صاحب نے اپنی تحریر کے آخر میں درج کیا ۔ ہماری معلومات اور مشاہدے کے مطابق اگر کسی کو اسکن الرجی ہو ، کوئی جلدی مرض لاحق ہو پھوڑے پھنسیاں نکلتی ہوں ، چہرے پر کیل مہاسے ہوں ، جسم پر کوئی زخم موجود ہو ، مسوڑھوں سے خون آتا ہو ، آنکھوں میں کوئی تکلیف ہو ، کسی بھی قسم کی ہلکی یا بھاری سرجری ہوئی ہو یا خاتون کا سیزر ہؤا ہو تو گھاؤ کے مندمل ہونے تک بینگن سے کوسوں پرے رہنا چاہیئے کیونکہ یہ خون کے اندر ناقابل اصلاح مضر اثرات اور تبدیلیاں پیدا کرتا ہے اور مرض کو پیچیدہ بنا دیتا ہے اس لئے مذکورہ بالا تمام صورتوں میں احتیاط اور پرہیز سب سے بہتر ہے ۔
By: Rana Tabassum Pasha(Daur), Dallas, USA on Oct, 04 2016
Reply Reply
4 Like
shukriya janab is information ka ... Jazak Allah Hu Khairan Kaseera
By: farah ejaz, Karachi on Oct, 04 2016
Reply Reply
0 Like
mard hazrat ke liye intahi nuqsan da hai garam khushak hone ki waja se ............article achha hai par unqsanat detail main nahi bataye ge..................
By: azeem, paklahore on Oct, 04 2016
Reply Reply
0 Like
JazakAllah.
By: zai,, karachi, on Oct, 04 2016
Reply Reply
1 Like
We usually eat eggplant is more of a vegetable, the color purple or purplish black, mostly, there are pale green or wholesale designer sunglasses white varieties, shapes are round, oval, pear and so on. Eggplant is rich in vitamin A, vitamin B1, vitamin C, vitamin D and protein and calcium, blood vessels can become soft. Eggplant also scattered congestion, it can reduce the risk of blood clots.