پاکستان میں جدید ٹیکس سسٹم لانے کا فیصلہ

اسلام آباد میں ایشیائی ترقیاتی بینک کے زیر اہتمام تقریب سے خطاب کرتے ہوئے چیئرمین ایف بی آر شبر زیدی کا کہنا تھا کہ چھوٹے کاروباری کو ٹیکس حکام کی جانب سے ہراساں کیے جانے کا خوف ہے اور چھوٹے کاروبار ٹیکس میں رجسٹرڈ ہونے سے کتراتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان اسمال اینڈ میڈیم انٹرپرائزز ( ایس ایم ایز) دستاویزی نہ ہونے کے باعث زیادہ قرض حاصل نہیں کرسکا، ملک میں بجلی کے 31 لاکھ صنعتی اور کمرشل صارفین ہیں لیکن صرف 43 ہزار سیلز ٹیکس رجسٹرڈ ہیں، ایس ایم ایز کے لوگ ٹیکس سسٹم میں شامل ہی نہیں ہونا چاہ رہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ امریکا میں بھی عوام کوخوف ہوتا ہے حکومت کے پاس ہماری معلومات ہیں، اس نظام سے عوام میں ایف بی آر کا خوف ختم ہوگا، ریٹرن میں ظاہر کی جانے والی معلومات پر ہی ایف بی آر کام کرتا رہا مگر اب تمام اثاثوں کی تحقیقات کی جائیں گی۔

چیئرمین ایف بی آر کا کہنا تھاکہ سیلز ٹیکس کی رجسٹریشن اب آن لائن کی جاسکتی ہے، آئندہ سال فیس لیس ای آڈٹ سسٹم متعارف کرائیں گے جس کی مدد سے معلوم ہوگا کہ کون آڈٹ کررہا ہے، ورلڈ بینک کی معاونت سے ٹیکس قوانین اور ایف بی آر کے پراسیس پیچیدہ ہیں جنہیں آسان بنایا جارہا ہے۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.