ویمن ٹی ٹوئنٹی کرکٹ ورلڈ کپ: پاکستانی ٹیم کہاں کھڑی ہے؟

واشنگٹن — 

خواتین کے ٹی ٹوئنٹی کرکٹ ورلڈ کپ میں جنوبی افریقہ کی ٹیم نے انگلینڈ کو آخری اوور کی چوتھی گیند پر چھ وکٹوں سے ہرا دیا۔ پاکستان کی ویمن ٹیم اپنا پہلا میچ 26 فروری کو ویسٹ انڈیز کے خلاف کھیلے گی۔

آسٹریلیا میں جاری ویمن کرکٹ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں گروپ بی کے میچ میں انگلینڈ نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ 20 اووروں میں آٹھ وکٹوں پر 123 رنز بنائے۔ نتالیا سکیور 41، ایمی جونز 23 اور فرن ولسن 21 رنز کے ساتھ نمایاں سکورر رہیں۔

جنوبی افریقہ کی طرف سے آیابونگا خاکا نے 25 رنز کے عوض تین، ماریزانے کیپ اور ڈین ںیکرک نے دو دو کھلاڑیوں کو آوٹ کیا۔ جنوبی افریقہ کی ٹیم نے مقررہ ہدف بیسیوں اوور کی چوتھی گیند پر صرف چار وکٹوں پر حاصل کر لیا۔

آل رائونڈر ڈین نیکرک نے 51 گیندوں پر 46 رنز بنائے اور ٹاپ سکورر رہیں۔ ان کے علاوہ ماریزانے کاپ نے 38 اور میگنن ڈو پریز نے صرف گیارہ گیندوں پر 18 رنز کی فیصلہ کن اننگ کھیلی۔ انگلینڈ کی سوفی ایکلیسٹن نے دو وکٹیں حاصل کیں

خواتین کے کرکٹ ورلڈ کپ کا آغاز 21 فروری کو بھارت اور دفاعی چیمپئن آسٹریلیا کی خواتین ٹیموں کے درمیان میچ سے ہوا تھا۔ گروپ اے کا یہ میچ بھارت نے 17 رنز سے جیت لیا تھا۔

ڈی شرما کے 49 رنز کی بدولت بھارت نے 20 اووروں میں 132 رنز بنائے۔ جواب میں آسٹریلیا کی ٹیم 19.5 اوورز میں 115 بنا کر آوٹ ہو گئی۔ پونم یادیو کو تباہ کن باولنگ کرتے ہوئے چار وکٹیں لینے پر پلئر آف دا میچ قرار دیا گیا۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.