2 کروڑ میں کی جانے والی مہنگی ترین شادی ۔۔۔ گزشتہ ماہ ہونے والی وہ شادیاں جن کو بھولنا آسان نہیں

شادی کا دن ہر کسی کو یاد رہتا ہے کہ کس طرح تیاریاں کی گئی اور کون کون سے کپڑے پہنے گئے مگر کچھ شادیاں ایسی بھی ہیں جن کو کوئی نہیں بھول سکتا کیونکہ ان میں میں کپڑوں، تقریبات، تصاویر اور مختلف تحفے تحائف اس قسم کے دئیے گئے جو معمول سے ہٹ کر ہیں۔ آپ بھی جانیں ان شادیوں کے بارے میں ذرا مختصراً:

٭ 2 کروڑ کی شادی:

گذشتہ ماہ ہونے والی پاکستانی کی مہنگی ترین شادی جس پر 2 کروڑ روپے کا خرچہ ہوا، شادی میں خاص مہمانوں سمیت مذہبی و سیاسی شخصیات اور شوبز کی شخصیات نے بھی شرکت کی۔ اس شادی کے خرچوں سے متعلق خبریں عام ہوئیں تو ایف بی آر نے بھی صنعتکار شیخ محمود کو نوٹس بھیج دیا۔

٭ رباب ہاشمی:

اداکارہ رباب ہاشمی کی شادی مختلف وجوہات کی وجہ سے بھولنا ذرا مشکل ہوگا کیونکہ ان کی شادی عام شادیوں کی طرح ہی ہوئی ہے، لڑکا رشتے والی مسز خان کے سیلون سے منتخب کیا گیا اور ان کی شادی کو سارہ خان کی شادی سے ملا کر لوگوں نے سوشل میڈیا پر خؤب میمز بھی بنائیں کیونکہ ان کا فوٹرگرافر بھی ایک جیسا تھا۔ لوگوں نے مختلف قسم کے کمنٹس بھی کیئے کسی نے کہا انہیں ہنسنا ضروری ہے تو کسی نے کہا یہ صرف شادی کے دن ہی اچھی لگ رہی تھیں۔

٭ شادی کے دن پینٹ سوٹ پہننے والی دلہن:

انڈیا میں ہونے والی یہ شادی بھی خوب سوشل میڈیا کی زینت بنی کیونکہ اس میں دلہن نے روایتی لہنگا یا غرارہ نہیں بلکہ سوٹ پینٹ پہنا تھا وہ بھی 1990 ء کا ڈیزائن ہوا پرانا جوڑا جس پر لوگو نے خوب تنقید کی مگر دلہن کے روپ میں تعریف بھی کی۔

٭ تحفے میں پستول:

گذشتہ ماہ ہونے والی شادی نے تو سب کے ہوش اُڑا دیئے کیونکہ دولہے کو اپنی ہونے والی ساس سے تحفے میں کلائشنکوف ملی۔ یہ تحفہ دیکھنے والوں کے کئے منفرد اور خوفزدہ تھا۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

9874