ترک ڈرامہ ارطغرل کے اہم کرداروں کی پاکستان آمد

پاکستان میں تیزی سے مقبولیت حاصل کرنےوالے ترک ڈرامے ارطغرل غازی کے کردار بامسی ( بابر) اور ارتک (عارف) پاکستان پہنچ گئے۔

ارطغرل غازی اور عثمان غازی میں بامسی بے کا مشہور کردار ادا کرنے والے نورالدین ساتھی اداکار ایبیرک پیکجان (حکیم ارتک بے) کے ہمراہ پاکستان پہنچ گئے، ترک سفیر مصطفی یرداکل نے سفارتخانے میں استقبال کیا۔

ارطغرل غازی کے دونوں معروف کرداروں کی پاکستانی موجودگی کی خبر ترک سفیر مصطفیٰ نے جاری ہے، ان کی تصویر سوشل میڈیا پر سامنے آنے کے بعد مداحوں میں مقبول ہوگئی۔

ترک سفیر نے اداکار نورالدین سونمیر اور آئبرک پیکچن کے ساتھ تصویر شیئر کی اور بتایا کہ وہ اس وقت پاکستان میں موجود ہیں جبکہ دونوں اداکاروں نے ایوان صدر کا بھی دورہ کیا ۔

جلال آل اور کمال تکدن سے قبل اسی ترک ڈرامے میں ارطغرل کا مرکزی کردار ادا کرنے والے انگین التان دوزیتان اور دوآن الپ کا کردار ادا کرنے والے چنگیز جوشقون بھی پاکستان آچکے ہیں۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

151