نمازاور روزے کے اوقات، قبلہ کی سمت بتانے والی منفردجدیدگھڑی

image

سوئٹزر لینڈ کی کمپنی آرمیڈز نے مسلمانوں کے مذہبی اعمال کی نشاندہی کرنیوالی ایک منفرد گھڑی تیار کی ہے، جسے ’مکہ مجموعہ‘کا نام دیا گیا ہے، اس گھڑی میں قبلہ نماز، نمازوں اور سحر و افطار کے اوقات شامل کئے گئے ہیں۔

کسی بھی مسلمان کو اسلامی عقیدے پر عمل کرنے کیلئے مکہ (قبلہ) کی سمت، روزمرہ نماز(صلوٰۃ) کے اوقات اور رمضان المبارک (صوم)کے روزے کے اوقات کا علم ہونا چاہئے۔

العربیہ اردو کے مطابق سوئس گھڑی ساز کمپنی کے شریک بانی اور چیف آئیڈیا آفیسر(سی آئی او) اسٹوبی پاسکل کا کہنا ہے کہ ’’ہم اس خیال سے متاثر ہوئے تھے کہ ایک گھڑی ان تمام کاموں کو کیسے پورا کر سکتی ہے، پھر سوال صرف یہ تھا کہ یہ کیسے کیا جائے؟‘‘۔

رپورٹ کے مطابق مطلوبہ پیچیدہ حساب کتاب اور اشاروں کی حقیقی وقت کے ساتھ ایڈجسٹمنٹ کی وجہ سے روایتی میکانیکی تحریک میں ان افعال کو تخلیق کرنا ناممکن ہے، اس مسئلے کو حل کرنے کیلئے آرمیڈز کی ٹیم نے ایک ہائی ٹیک الیکٹرانک جزو ڈیزائن اور تیار کیا جو میکانیکی حرکت کے ساتھ گھڑی کے کیس سے مربوط ہے۔ متعلقہ سافٹ ویئر موبائل ریڈیو سہ رخی کے ذریعے پہننے والے کے مقام کا حساب لگاتا ہے اور گھڑی ذیلی ڈائلز پر معلومات دکھاتی ہے۔

رپورٹ میں مزید بتایا گیا ہے کہ گھڑی کا مالک گھڑی کو ابتدائی اور معیاری اوقات کو مقرر کرنے کیلئے ماسٹر ٹائمر فون ایپ کا استعمال کرتا ہے، گھڑی کے کیس پر 2 بجے پشر کا استعمال کرتے ہوئے اسے بلوٹوتھ کے ذریعے جوڑتا ہے، ایک بار معیاری وقت سیٹ ہونے کے بعد، گھڑی اور اس کا ماڈیول ایپ اور فون سے آزادانہ طور پر کام کرتے ہیں۔

جب مالک مکہ کے مقابلے میں مقام میں نمایاں تبدیلی کرتا ہے تو ان کے فون پر ایک نوٹیفکیشن ظاہر ہوتا ہے جس میں صارف سے پوچھا جاتا ہے کہ کیا وہ گھڑی پر موجود مقام کو اپ ڈیٹ کرنا چاہتے ہیں۔

آرمیڈز کے شریک بانی ٹام مورف بتاتے ہیں کہ ایسی گھڑی تیار کرنے کی ترغیب ان کے شریک بانی کے ساتھ دوپہر کے کھانے پر مباحثوں کے دوران میں ملی تھی جہاں وہ ہمیشہ ٹائم پیس ڈیزائن کے بارے میں بات کرتے رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہماری گفتگو ریاضی، فلکیات اور بہت سے دوسرے موضوعات پر تاریخ میں اسلامی دنیا کی عظیم کامیابیوں کی طرف مرکوز رہی ہے اور ہم نے مکہ کی سمت میں دن میں 5 بار نماز کی روزانہ کی مشق اور رمضان المبارک کے مقدس مہینے میں سال میں ایک بار روزے رکھنے کے بارے میں بات کی۔

اسلام کی بنیادی تعلیمات کو دیکھتے ہوئے ایک ایسے ٹائم پیس کی ضرروت تھی جو مذہب کے تمام موضوعات کا احاطہ کرتا ہو لیکن ’مکہ مجموعہ‘ کے آغاز تک ایسا کچھ نہیں تھا۔

مورف نے کہا کہ ’’میں سمجھتا ہوں کہ چونکہ مذہب ایک ایسا موضوع ہے جو کافی حساس ہوسکتا ہے لیکن ہم نے اس کے ساتھ انتہائی احترام کا معاملہ کیا ہے اور اس ضمن میں اپنے مسلم روابط کو بروئے کار لائے ہیں‘‘۔

سادہ اور فنکشنل ڈیزائن کے آرمیڈز فلسفے کو مدنظر رکھتے ہوئے، واچ باکس سوئٹزرلینڈ میں مکمل طور پر پائیدار مواد سے تیار کیا جاتا ہے۔ اس میں قریبی فیلڈ کمیونیکیشن (این ایف سی) چپ نصب ہے۔ مالک اپنا اسمارٹ فون اس چپ کے اوپر رکھتا ہے اور اسے آرمیڈز ماسٹر ٹائمر ایپ ڈاؤن لوڈ اور انسٹال کرنے کے لنک پر لے جایا جاتا ہے۔ اس کی تصدیق ایک مائیکرو مہر کے ذریعے کی جاتی ہے، جسے ایک مشین تیار کرتی ہے، یہ مہر سوئس بینک نوٹوں پر سیکیورٹی فیچرز کیلئے بھی استعمال کی جاتی ہے۔

گھڑی میں 1960ء اور 70ء کی دہائی کے انداز کی بازگشت کے ساتھ، ڈیزائن میں محدب باکس کی شکل کے نیلم کرسٹل کے ساتھ اسٹیل کے کیس اور برش اور پالش شدہ کا امتزاج ہے، کلاسیکی عمدہ گھڑی سازی کی تفصیل میں سنہرے برش ڈائل اوراطلاقی گھنٹے کے مارکر شامل ہیں۔

آرمیڈز کی ’مکہ‘ کلیکشن چار ماڈلز پر مشتمل ہے، یہ سب اسٹین لیس اسٹیل کے کیس والی ہیں، لیکن درخواست پر پلاٹینیم میں بھی دستیاب ہیں، گھڑی کی قیمتیں 6 ہزار ڈالر سے ایک لاکھ 63 ہزار ڈالر تک ہیں۔


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
سائنس اور ٹیکنالوجی
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.