جنوبی کوریا میں کورونا کے وار جاری،اومیکرون کے 9 کیسز رپورٹ

image

جنوبی کورونا میں عالمی وباء کورونا کے باعث ریکارڈ 5352 نئے کیسز ظاہر، جبکہ اومیکرون کے بھی 9 کیسز مثبت آنے کی اطلاع ہے۔

تفصیلات کے مطابق جنوبی کوریا میں بیماریوں کو کنٹرول اور روک تھام کی ایجنسی KDCA   کے ترجمان کا کہنا ہے کہ کووڈ سے بچاؤ کی مہم اور پابندیوں کے بعد پہلا موقع ہے کہ اتنی بڑی تعداد میں کیسز درج ہوئے ہیں، جبکہ اومیکرون کے 9 کیسز کی رپورٹ نے ہلا کر رکھ دیا ہے۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ گزشتہ 14 دن کے دوران کورونا کیسز میں ریکارڈ اضافہ ہوا ہے اور 55596 کیسز رپورٹ ہوئے ہیں جو بڑی تشویشناک بات ہے۔

جنوبی کوریا کی حکومت سے جمعے سے ملک بھر میں کورونا کے حوالے سے نئی ایڈوائزری جاری کر دی تھی ، جس کے مطابق ریستوران ، سینما گھروں اور دیگر تفریح مقامات پر جانے والے افراد کو ویکسینیش سرٹیفیکیٹ لازمی دکھان ہو گا۔ جبکہ سیول میں نجی تقریبات کو بھی صرف چھ افراد تک محدود کر دیا گیا ہے۔

KDCA کے ترجمان کے مطابق کووڈ کے کیسز میں اضافے کی وجہ سے اسپتالوں میں مریضوں کے داخل ہونے کی شرح میں اضافہ ہو رہا ہے، اور اسپتالوں پر دباؤ بڑھ رہا ہے، اور اس وقت 752 کورونا مریض انتہائی نگہداشت یونٹ میں داخل ہیں۔

ترجمان کے مطابق نائجیریا سے آنے والے تین مسافروں میں اومیکرون وائرس کی تصدیق ہو گئی ہے جس کے بعد اومیکرون سے متاثرہ افراد کی تعداد نو ہو گئی ہے۔۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
عالمی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.