ویسٹ انڈیز کے خلاف ون ڈے سیریز کے لیے پاکستانی ٹیم میں کون کھلاڑی شامل؟

image
پاکستان نے ویسٹ انڈیز کے خلاف 16 رکنی سکواڈ کا اعلان کردیا اور بابر اعظم کو تین ون ڈے میچوں ہر مشتمل سیریز کے لیے کپتان برقرار رکھا ہے۔

سیریز کے تینوں میچ راولپنڈی سٹیڈیم میں جون آٹھ، جون 10 اور 12 جون کو کھیلے جائیں گے۔

ویسٹ انڈیز کے خلاف ون ڈے میچوں کے لیے سکواڈ میں بابر اعظم، شاداب خان، عبداللہ شفیق، فخر زمان، حارث رؤف، حسن علی، افتخار علی، امام الحق، خوش دل شاہ، محمد حارث، محمد نواز، محمد رضوان، محمد وسیم جونیئر، شاہین شاہ آفریدی، شاہنواز دھانی اور زاہد محمود کو شامل کیا گیا ہے۔

سکواڈ کے اعلان پر پاکستان کرکٹ ٹیم کے چیف سلیکٹر محمد وسیم کا کہنا تھا کہ ویسٹ انڈیز کے خلاف ون ڈے میچ آئی سی سی ورلڈ کپ 2023 کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے اہم ہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ اس لیے اس سیریز کے لیے انہوں نے سب سے مضبوط ٹیم کا انتخاب کیا ہے تاکہ ورلڈ کپ کے لیے براہ راست کوالیفائی کیا جاسکے۔

Our ODI squad for the West Indies series#PAKvWI | #BackTheBoysInGreen pic.twitter.com/GTKIJ1DQZ3

— Pakistan Cricket (@TheRealPCB) May 23, 2022

ویسٹ انڈیز کے خلاف میچوں کے لیے سپنر عثمان قادر، بیٹر حیدر علی اور آصف علی کو نہیں شامل کیا گیا۔

محمد وسیم کا کہنا تھا کہ عثمان، آصف علی اور حیدر علی ٹی 20 میچوں کے لیے مستقبل میں کرکٹ بورڈ کے پلان کا حصہ ہیں اور اسی سال ٹی 20 ورلڈ کپ بھی کھیلا جانا ہے۔


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
کھیلوں کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.