ماضی اور آج کے مسلمان سائنسدان

(Syed Haseen Abbas Madani, )

ہماری جہالت اور لاعلمی کی وجہ سے سے ہمیں ہمیشہ یہ فکر ہوتی ہے کہ پچھلے ہزار برس میں کوئی مسلمان سائنسدان نہیں پیدا ہوا کسی ٹی وی پروگرام میں انیق احمد جو مذہبی پروگرام کرتے ہیں ان کے سامنے ہمارے بڑے دانشور اعتزاز احسن صاحب سوال کرتے نظر آتے ہیں اور موجود مولوی یا جو بھی شریک پروگرام فرد ہوتا ہے اس کے پاس اس کا علم ہے نہ جواب۔ اگر موصوف خود گوگل پر توجہ فرماتے تو کئی نام ان کے سامنے آجاتے۔ سعودی عرب میں بھی ڈاکٹر اور سائنسداں کم نہیں ہیں۔ ہزار سال کی بات کرتے ہیں۔ ڈاکٹر عافیہ صدیقی اور قدیر خان صاحب ان کو نظر کیوں نہیں آتے ہیں ویسے بہت سارے اور سائنسداں بھی تھے جن کے ساتھ مغرب کے لوگوں نے بڑے مظالم کئے اور ہماری بنیادی غلطی یہ ہے کہ ہم نے اللہ کے حکم کو نہ مانا کہ کافر یا غیر مسلم ہمارا دوست نہیں ہو سکتا ہمارا قصور یہ تھا کہ ہم نے غیر مسلموں سے دوستی کی ان پر اعتبار کیا اور انہوں نے ہمارے پیچھے سے ہم پر وار کیا اور ہر مرتبہ ہر جگہ مسلمانوں کی بربادی میں لگے رہے ۔

میں نے ذیل میں الجزیرہ ٹی وی کے ویڈیو کا لنک کا حوالہ بھی دیا ہے اور کسی صاحب نے یوٹیوب پر بھی ایک ویڈیو بنائی ہے جس میں بڑی تفصیل سے انہوں نے مسلمان سائنس دانوں کا تذکرہ کیا ہے اور ان پر ہونے والے مظالم بھی بتائے ہیں اور پرانی بات پرانی ہو گئی ۔

اسلامی دنیا کے 10 پراسرار مسلم سائنسدان، ویڈیو (الجزیرہ کے بعد جس ویڈیو کا کالم نگار نے اوپر ذکر کیا ہے)


بہت سارے ایسے واقعات ہیں جن کا کبھی تذکرہ نہیں ہوا ہمارے ملک میں کام کرنے والے بے مثال افراد تھے مگر ان کو یا تو امریکہ نے دھمکی دے کر بٹھا دیا یا ان کو مجرم بنا کر جیل میں ڈال دیا گیا ۔آج کل یو ٹیوب پر ایک ویڈیو بھی چل رہی ہے کہ غریب آدمی نےایک ہوائی جہاز بنا لیا ہے اور پاکستان کے ادارے اس کے پیچھے لگ گئے ہیں کہ اس سے جہاز بنانے کے عمل میں نا دانستگی سے ان کے قوانین کی خلاف ورزی ہو گئی ہوگی ۔ بلکہ ویڈیو پر لکھا ہوا ہے کہ اس آدمی کو سزائے موت دی جائے کیوں کہ اس نے جہاز بنانے کی جرات کیسے کی۔ڈاکٹر عافیہ صدیقی کا جرم کیا تھا؟ امریکہ کی دہشت گردی یہ ہے کہ کسی قسم کا بھی سرمایہ ، Asset , ہو علمی ہو، طبعی ہو، تیل ہو، گیس ہو، کوئی قیمتی دھات ہو سب بغیر کسی دلیل کے امریکہ کی ہے۔ اور اسکے حصول کیلئے وہ ہر ممکن طریقہ اختیار کرے گا۔ اور ریاست ،امریکہ کے سامنے لیٹ جاتی ہے۔ یا سربراہِ مملکت اس آدمی کو بیچ دیتا ہے (عافیہ صدیقی کے ساتھ کیا ہوا) وہ تو ڈاکٹر عبدالقدیر کی قسمت اچھی تھی جو بچ گئے ۔

https://youtu.be/5qZnZrbjwcw یہ الجزیرہ ٹی وی کا لنک ہے-

ہمارے ہاں اس قسم کے کسی آدمی کی پذیرائی نہیں کی جاتی ہے۔ آج پاکستان میں جو الیکٹرانکس میں اتنا کام ہوا۔ اللہ جانتا ہے کہ کیسے ہوا ۔ ورنہ ایک زمانے میں ریڈیو کے پرزے رکھنا بھی جرم تھا۔ذرا سی بات پر ٹرانسمیٹر کے پرزے رکھنے کے الزام پر سزا ہو جاتی تھی ۔ ہمارے ہاں جمہوریت اس لیئے مقبول ہے کہ اسمیں ووٹر اور لیڈر دونوں جاہل ہوتے ہیں۔چپراسی کی نوکری کیلئے تو میٹرک کی شرط ہے مگر لیڈر کیلئے کسی تعلیم کی ضرورت نہیں ۔اگرچہ کہ وہ پوری قوم کی قسمت سے کھیلے گا۔ایک لیڈر کو میں نے خود سنا کہ اگر ہم کو چنا تو ہم مردوں اور عورتوں دونوں کیلئے میٹرنیٹی ہوم بنوا دیں گے۔ اللہ ہماری قوم کو جہالت سے بچا آمین۔
 

Reviews & Comments

Dr. Shan, Beijing Please visit List of Pakistani scientists at Wikipedia you will find more than 40 scientists from Pakistan, here is no point of emotions but it is a fact. By: Syed Haseen Abbas Madani
By: Syed Haseen Abbas Madani, Karachi on Oct, 01 2019
Reply Reply
0 Like
poor contents..authors should read some artcile,,,,,not just give emotional comments,,,it seems author is just a UG student and has no research experience,,,,,he/she should know what is innovation, invention and benefit tu humanity. Muslim scientist did a lot but no one from Pakistan at all....
By: Dr. Shan, Beijing on May, 28 2019
Reply Reply
1 Like
Great recovery of Muslims scientists.
By: Mohammad Baig, Islamabad on May, 27 2019
Reply Reply
0 Like
Thank you.
By: Syed Haseen Abbas Madani, Karachi on May, 29 2019
0 Like
Language: