آسمانی بجلی نے پوری ٹیم کو موت کی نیند سلا دیا۔۔۔10 ناقابلِ یقین حادثات، ویڈیوز

حادثے کا اگرچہ کوئی وقت مقرر نہیں ہوتا اور حادثے بظاہر اچانک ہی ہوتے ہیں۔ ہم روزانہ حادثات کی خبریں سنتے ہیں اور اکثر اوقات ہماری زندگی میں ایسے چھوٹے موٹے حادثات بھی رونما ہوتے رہتے ہیں جیسے ہاتھ سے چائے کا کپ گر جانا، دوڑ لگاتے وقت پاؤں پھسل جانا وغیرہ۔ مگر کبھی کبھار چند ایسے بھی حادثات پیش آ جاتے ہیں جس کی وجہ سے انسانی جانیں بھی ضائع ہو جاتی ہیں۔ ہم آپ کو اب تک کے 10 عجیب و غریب حادثات کے بارے میں بتاتے ہیں جن کے بارے میں جان کر آپ حیرت زدہ ہو جائیں گے۔
 

10. Bouncy castle blast
2006 میں لندن کے ایک تہوار کے دوران حادثہ ہوا۔ بچے اپنے باؤنسنگ کے محل میں کھیل رہے تھے کہ اچانک تیز ہوا کا جھونکا آتا ہے جس سے محل کی ڈوریاں کھل جاتی ہیں اور بچوں کا قلعہ پچاس فٹ بلند ہوا میں اڑ جاتا ہے۔ بدقسمتی سے اس حادثے میں 13 افراد زخمی جبکہ 2 کی موت ہو جاتی ہے۔


9. A flying fire hydrant
2007 میں ایک خوفناک واقعہ اس وقت پیش آیا جب ایک شخص اوک لینڈ، کیلیفورنیا میں اپنی اہلیہ کے ہمراہ چھٹیوں کی سیر سے لطف اندوز ہو رہا تھا، 24 سالہ Humberto Hernandez نامی نوجوان اپنی اہلیہ کے ساتھ فٹ پاتھ پر چل رہا تھا کہ اچانک ایک کار روڈ پر نصب آگ بجھانے والے ہائیڈرنٹ سے جا ٹکرائی- اس حادثے کے نتیجے میں ہائیڈرنٹ سڑک سے نکل کر ہوا میں بلند ہوگیا اور سیدھا نوجوان کے سر پر لگا- 200 پاؤنڈ وزن کا حامل فائر ہائیڈرنٹ سر پر لگنے کی وجہ سے نوجوان کی موقع پر ہیک موت واقع ہوگئی-


8. Upside down flipping of the bell ringer
Ian Bowman جب Worcestershire کے ایک چرچ میں بلند ترین مقام پر دیوقامت گھنٹی نصب کر رہے تھے تو اچانک ان کا پیر رسی پھنس گئی- جس کے بعد ان کی ٹانگیں ہوا میں بلند ہوگئیں اور سر نیچے کی جانب چرچ کے ماربل کے فرش سے جا ٹکرایا- اس حادثے کے نتیجے میں ان کو کافی گہری چوٹیں آئیں-


7. A deadly bullet shot
31 مارچ 1993 کو ہالی ووڈ کی فلم کے سیٹ پر ایک عجیب حادثہ پیش آیا جب فلمی سین کے مطابق فلم کے مرکزی کردار بروس لی کے بیٹے برینڈن لی پر فلم کے ولن مائیکل میسی نے بندوق سے فائر کی۔ پستول کی ٹھیک طرح جانچ پڑتال نہیں کی گئی تھی جس کے باعث بندوق سے اصلی گولی نکل کر برینڈن کے پیٹ میں جا لگی اور اس کے نتیجے میں اداکار کی موت ہو گئی۔


6. B-2 Bomber crash
23 فروری 2008 کو گوام کے ہوائی اڈے پر پرواز کے دوران بی ٹو نامی طیارہ گر کر تباہ ہوا۔ تفتیش کاروں کے مطابق، یہ حادثہ فلائٹ کنٹرول کمپیوٹرز کے غلط ڈیٹا کی وجہ سے پیش آیا جس کے سسٹم میں نمی آگئی تھی ۔ ہوائی جہاز نے اچانک اپنے آپ حرکت کی جس کے باعث یہ حادثے کا شکار ہوگیا۔


5. A lightning takes lives
سنہ 1998 میں کانگو میں کھیلے جانے والے ایک فٹبال میچ کے دوران خوفناک حادثہ اس وقت پیش آیا جب ایک آسمانی بجلی نے باسانگا کے گیارہ کے گیارہ کھلاڑیوں کو موت کی نیند سلا دیا۔ جبکہ میزبان ٹیم اس حادثے سے مکمل طور پر محفوظ رہی۔ یقیناً سننے میں یہ ناقابلِ یقین لگتا ہے لیکن یہ حقیقت ہے-


4. The haunted park deaths
9 جون 1991 کو اوہائیو کے کنگ آئلینڈ کے ایک تفریحی پارک میں موت کا واقعہ رونما ہوا۔ اس حادثے میں ایک شخص تالاب میں گر جاتا ہے۔ اس کے ساتھی اور ایک نوکر نے اس کی جان بچانے کی کوشش کی تو اچانک ان تینوں افراد کو بجلی کے جھٹکے اپنی لپیٹ میں لے لیتے ہیں اور ان میں سے دو ہلاک ہو جاتے ہیں۔ اس پارک میں مختلف ہیبت ناک واقعات رونما ہو چکے ہیں جب سے اس پارک کا نام ہاؤنٹڈ ہاؤس رکھ دیا گیا ہے۔


3. The dog walkers’ death
کرسچن ڈیلیٹ نامی 53 سالہ شخص جو کتوں کو گھمانے کا کام کرتا تھا ایک عجیب حادثے میں اپنی جان گنوا بیٹھا۔ ڈیلیٹ اپنے دو کتوں کے ساتھ اپنے اپارٹمنٹ سے نیچے اتر رہا تھا کہ اچانک اس کے پالتو کتے طاقت کے ساتھ اسے نیچے کی طرف دھکیلتے لے گئے اور ڈیلیٹ انہیں سنبھالنے کے کوشش میں سیڑھیوں سے نیچے گر ہلاک ہو گیا۔


2. Death caused by a dishwasher
ہمیشہ کہا جاتا ہے کہ ڈش واشر کو احتیاط سے استعمال کرنا چاہیے- اسکاٹ لینڈ کے شمالی لنارکشائر سے تعلق رکھنے والی ایک خاتون اپنے کچن میں کام کے دوران پھسل گئیں- بدقسمتی گرنے کے دوران ڈش واشر میں رکھے چاقو جو کہ باہر کی جانب نکلے ہوئے خاتون کے جسم میں داخل ہوگئے۔


1. A dog shot a girl
فلوریڈا کے ایک شخص نے دعویٰ کیا کہ اس کے کتے نے اس کی بیوی کو گولی مار دی ہے۔ دونوں میاں بیوی رات کو اپنے بستر پر سو رہے ہوتے ہیں کہ اچانک وہ دونوں اپنے کتے کو دیکھنے کے لئے اٹھے ، آدمی اپنے ڈیسل نامی کتے کو باتھ روم جانے کا کہتا ہے اور جب وہ واپس آتا ہے تو دیکھتا ہے کتا اسٹینڈ پر چھلانگ لگاتا ہے جہاں ایک بندوق رکھی ہوتی ہے اور اسی دوران اس بندوق سے گولی نکل جاتی ہے اور بیوی کو جا لگتی ہے-

Rate it:
Share Comments Post Comments
Total Views: 11570 Print Article Print
 Previous
NEXT 

YOU MAY ALSO LIKE:

Most Viewed (Last 30 Days | All Time)

Comments

آپ کی رائے
Language: