چاکلیٹ چِپ کُکیز خلا میں بیک کی جانے والی پہلی غذا

copyrightNASA

خلابازوں نے گذشتہ ماہ انٹرنیشنل سپیس سٹیشن میں موجود صفر کشش ثقل والے خاص اوون میں کُکیز بنائیں۔

بیکنگ کے وقت الگ الگ تھیلیوں میں سیل کی گئیں کُکیز سات جنوری کو سپیس ایکس ڈریگن نامی خلائی جہاز کے ذریعے زمین پر پہنچیں۔

اس تجربے کا مقصد لمبے سفر پر جانے والے خلابازوں کے لیے کھانے پکانے کی آپشنز تلاش کرنا ہے۔

خلابازوں لُوکا پارمیتانو اور کریسٹینا کوچ کی جانب سے کیے گئے تجربے کے نتائج رواں ہفتے جاری کیے گئے۔

لیکن اصل سوال یہ ہے کہ ان کُکیز کا ذائقہ کیسا ہے۔ اور اس سوال کا جواب فی الحال کسی کو نہیں پتا۔

کُکیز کے لیے آٹا فراہم کرنے والی کمپنی ڈبل ٹری نے بی بی سی کو بتایا کہ کُکیز پر جلد ہی فوڈ سائنس کے ماہرین کی جانب سے اضافی ٹیسٹ کیے جائیں گے تاکہ تجربے کے حتمی نتائج نکالے جا سکیں۔

ان ٹیسٹس سے پتا چلے گا کہ آیا کُکیز کو کھایا جا سکتا ہے یا نہیں۔

اس تجربے کے تحت پانچ کُکیز کو کئی دن تک بیک کیا گیا تاکہ انھیں پکانے کے لیے مناسب درجہ حرارت اور وقت کا تعین کیا جا سکے۔

PA Media

زمین پر اگر بیکنگ اوون کا درجہ حرارت 150 سینٹی گریڈ ہو تو کُکیز کو پکنے میں 20 منٹ درکار ہوتے ہیں۔ خلابازوں نے پایا کہ خلا میں کُکیز پکانے کے لیے اس سے کئی گنا زیادہ وقت لگتا ہے۔

پہلی کُکی 25 منٹ کے لیے بیک کی گئی لیکن وہ کچی تھی۔ دوسری کُکی کو 75 منٹ کے لیے پکایا گیا تو انٹرنیشنل سپیس سٹیشن میں اُس میں سے تازہ مہک آئی۔

چوتھی اور پانچویں کُکی میں سے ایک کو 120 منٹ کے لیے پکایا گیا اور 25 منٹ ٹھنڈا ہونے کے لیے رکھا گیا جبکہ دوسری کو 130 منٹ کے لیے بیک کیا گیا اور 10 منٹ ٹھنڈا ہونے کے لیے رکھا گیا۔ یہ کُکیز سب سے زیادہ کامیاب تصور کی گئیں۔

PA Media

جب کُکیز بیک ہو رہی تھیں تو یورپین سپیس ایجنسی کے لیے کام کرنے والے اطالوی خلاباز لُوکا پارمیتانو نے مشن کنٹرول کو تمام تبدیلیوں سے آگاہ رکھا۔

دسمبر میں خلا سے ٹویٹ کرتے ہوئے ناسا کی خلاباز کریسٹینا کوچ نے خلا میں کُکیز بنانے کے بارے میں کہا 'اس سال ہم نے سانتا کے لیے خلائی کُکیز بنائی ہیں۔'

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.