کون سانشہ کیاہے؟بھارتی شلپاشیٹھی اور تاپسی پنوں پربرس پڑے

تصویر: گریٹرانڈیا

بھارت کے 72ویں یوم جمہوریہ پربالی ووڈ اداکاری شلپاشیٹھی نے قوم کو مبارکباد تو دی مگر جلدبازی میں موقع اور دستوربھول گئیں، بھارتیوں نے یوم جمہوریہ پرشلپا کی جانب سے یوم آزادی کی مبارکباد دیے جانے پراداکارہ کے لتے لے لیے۔

اداکاری کے علاوہ فٹنس کے حوالے سے خوب نام کمانے والی شلپا سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹرپر قوم کو مبارکباد دیتے ہوئے ہندی میں گڑبڑ کرگئیں۔ اورایسی ہی ایک غلطی اداکارہ تاپسی پنوں سے بھی ہوئی۔

بعد ازاں غلطی کی نشاندہی پراداکارہ نے اپنی ٹویٹ ڈیلیٹ کردی تاہم سوشل میڈیا صارفین نے اپنے تبصروں میں تنقید کے ساتھ ساتھ پُرمزاح جملے بھی کسے۔

ایک خاتون صارف نے شلپا کی ٹویٹ کااسکرین شاٹ شیئرکرتے ہوئے لکھا کہ یہ یوم آزادی نہیں ، یوم جمہوریہ ہے۔ اتنے سال بعد توقع کی جاسکتی ہے کہ آپ کو ان دونوں کا فرق سمجھ آیا ہوگا۔

ایک صارف نے شلپا پرمیم بنا ڈالی۔

فلم تھپڑکی اداکارہ تاپسی پنونے بھی اپنی ٹویٹ میں ا قوم کو 72ویں کے بجائے 71ویں یوم جمہوریہ کی مبارکباد دے ڈالی ، بدلے میں انہیں بھی تنقید کا نشانہ بننا پڑا۔

Befitting delete 😂😂

Forget reading constitution, 1st learn the difference between 72nd Republic Day and 71 year of republic day. pic.twitter.com/bUD8q04TM2

— Facts (@BefittingFacts) January 26, 2021

ٹوئٹرصارف نے تاپسی اور شلپا دونوں کوطنزکانشانہ بناتے ہوئے لکھا ” یہ ہمارےنام نام بالی ووڈ اسٹارزہیں، ایک 72 ویں کو 71 واں یوم جمہوریہ کہتی ہیں تو دوسری یوم جمہوریہ پر یوم آزادی کی مبارکباد دیتی ہیں، دونوں نے آج کون سا نشہ کیا ہے؟ ”۔

This is our so call Bollywood clbs😂😂

Acc to Taapsee Pannu it’s 61st Republic Day & acc to Shilpa Shetty it’s Swatantrata Diwas😛😛

Kaunsa nasha kiya h dono ne aj😂😂 pic.twitter.com/EQY15XPxvx

— 𝐏𝐮𝐣𝐚🤴🏻🦋 (@Beingrealbeing) January 26, 2021


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

137