عورتوں کو روزانہ ایک چُٹکی جاوتری کیوں کھانی چاہیئے جانیئے کھانوں میں جاوتری کا استعمال کتنا فائدے مند ہے؟

image

کھانے کو ذائقہ دار بنانے کے لئے اس میں گرم مصالحوں کا استعمال کیا جاتا ہے اور ہر ایک اجزاء اپنی افادیت رکھتا ہے چاہے وہ دار چینی ہو یا کالی مرچ، لونگ ہو یا سونف۔ بالکل اسی طرح جاوتری بھی ہے جس کے کئی فوائد ہم آپ وک پہلے بھی بتا چکے ہیں لیکن آج ہم ان فوائد کے ساتھ آپ کو ایک خاص بات بھی بتانے جا رہے ہیں جو خواتین کی صحت کے لئے بہت ضروری ہے۔

جاوتری کو جلوتری بھی کہا جاتا ہے، ماہرینِ غذائیت کے مطابق جاوتری میں وٹامن اے، بی 1، بی 2، کیلشیم، میگنیشم، فاسفورس، میگنیز اور زنک جیسی معدنیات پائی جاتی ہیں جو کئی طرح مفید ثابت ہوتی ہیں۔

خواتین کو کیوں کھانا چاہیئے؟

جاوتری پاؤڈر کی ایک چٹکی روزانہ صبح نہارمنہ خواتین اگر نیم گرم پانی کے ساتھ استعمال کریں تو یہ ان کی صحت اور اندرونی مسائل کو ختم کرنے میں سب سے زیادہ مفید ہے، کسی کو ماہواری کا مسئلہ ہو یا حمل کے مسائل ، ہارمونز کی خرابی ہو یا جسمانی کمزوری، خواتین کے جملہ امراض مسائل کا حل اس میں پوشیدہ ہے۔

فائدے:

دل کے امراض:

جاوتری ذائقے میں کڑویہونے کی وجہ سے خون صاف کرتی ہے اور دل کے امراض سے بچانے میں مدد دیتی ہے، اس کے استعمال سے ہارٹ اٹیک کا خدشہ کم ہو جاتا ہے۔

ہاضمہ:

معدے کی گرمی کو دور کرنے اور غذا کو ہاضمے میں لانے کے لئے جاوتری ایک اہم کردار ادا کرتی ہے۔ اس سے سلائیوا بھی جلد ہی کھانے کو ہضم کرنے میں مدد دیتا ہے۔

سانس, منہ کی بدبو، گلے کی خراش اور کھانسی:

یہ سانس اور منہ کی بدبو دور کرتی ہے، اس کے لئے آپ جاوتری کا پانی پی سکتے ہیں، یعنی توھڑی دیر اس کو پانی میں بھگوئیں اور پی لیں یہ ایک اچھا ماؤتھ فریشنر بھی ہے۔ یہ گلے کی سوزش اور خراش کو دور کرتی ہے گلے میں درد اور کھانسی کے علاج کے لئے اس کا استعمال مفید ہے.

بلڈ پریشر اور شوگر:

شوگر کے مریضوں کے لئے جاوتری بہت فائدے مند ہے اس کو پیس کر پاؤڈر بنا کر گرم پانی سے نہارمنہ پھانکنا شوگر کے مرض میں فائدہ دیتا ہے اور دوھد میں اس کا پاؤڈر مکس کرکے پینا بلڈ پریشر کے مسئلے کو حل کرتا ہے۔

مثانے کے مسائل کا علاج:

مثانے کے انفیکشن کو دور کرتی ہے ساتھ ہی اگر کسی کو مثانے میں پتھری یا کوئی سوجن ہو جائے تو اس کے علاج میں بھی مفید ہے۔

پیٹ کے کیڑے:

یہ بچوں کی صحت کے لئے بھی مفید ہے اور ان کے پیٹ سے کیڑوں کا خاتمہ کرنے میں مدد دیتی ہے ساتھ ہی بچوں کا چڑچڑا پن بھی ختم کر دیتی ہے۔

جوڑوں کے درد میں مفید:

اگر جائفل جاوتری کا پیسٹ بنا کر جوڑوں پر لگایا جائے تو اس سے جوڑوں کا درد دور ہو جاتا ہے یہ بڑے بوڑوں کے مدافعتی نظام کو مضبوط بناتی ہے۔

WATCH LIVE NEWS

You May Also Like :
مزید

Aurton Ko Javitri Q Khani Chahiye

Aurton Ko Javitri Q Khani Chahiye - Read the best tips, tricks & totkay of Health and Fitness. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Health and Fitness. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Health and Fitness. So, just read the informative content on Aurton Ko Javitri Q Khani Chahiye. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.