جس پھل کو ہم کھاتے نہیں، اس کے بے شمار فائدے ۔۔ جانیے کیوی پھل کے ایسے مہنگے فائدے جو ڈاکٹر بھی بتاتے ہیں

image

کیوی کا پھل پاکستان میں کم ہی لوگ کھاتے ہیں کیونکہ اس کی افزائشِ نسل پاکستان میں زیادہ نہیں ہے۔ اس کو دیگر ممالک سے برآمد کیا جاتا ہے۔ لیکن پچھلے کچھ سالوں میں اس کو پاکستان میں زیادہ برآمد کیا جانے لگا ہے جس کی وجہ اس کا خاص ذائقہ اور بے شمار فائدے ہیں۔ جن سے اکثر لوگ ناواقف ہیں۔ کیوی دکھنے میں چیکو کی طرح لگتا ہے۔ اس کو کیوی اس لیے کہا جاتا ہے کیونکہ یہ نیوزی لینڈ کا پھل ہے اور وہاں کیوی پرندے زیادہ پائے جاتے ہیں۔ اسی کی مناسبت سے اس کو کیوی کہتے ہیں۔

1) دل کی بیماریوں میں مفید

کیوی میں ایسے انزائمز پائے جاتے ہیں جن کی مدد سے دل کی بیماریوں کو کنٹرول رکھنے میں مدد ملتی ہے۔ کولیسٹرول کنٹرول میں رہتا ہے اور زیادہ ایل ڈی دیل ہائی لائٹس مرکبات کی مقدار کو جسم کے مطابق برقرار رکھنے میں مدد ملتی ہے۔ وہ لوگ جن کا دل کمزور ہے یا ہارٹ اٹیک کی بیماریوں میں مبتلا ہیں، ان کے لیے دن میں ایک کیوی کھانا بڑی دوائی کے طور پر سمجھا جاتا ہے۔

2) نیند اور بے چینی کا علاج

وہ لوگ جو انسومنیا کا شکار ہوتے ہیں، یعنی جن کو نیند نہ آنے کا مرض ہوتا ہے، ہر وقت بے چینی رہتی ہے، گھبراہٹ سے کپکپی لگی رہتی ہے ان کے لیے کیوی کا پھل بہت مفید ہے۔ یہ بے چینی کو کنٹرول کرنے والے ہارمونز پر اثر انداز ہوتی ہے۔

3) کون سے وٹامنز پائے جاتے ہیں؟

کیوی میں وٹامن سی، وٹامن اے، بی 6، بی 12 ،ای کے ساتھ پوٹاشیئم ، کیلشئم، آئرن اور میگنیشیم کی وافر مقدار پائی جاتی ہے جس سے ہڈیوں میں بھی جان آتی ہے اور جسم میں خون کی مقدار بڑھتی ہے۔ اس سے پٹھے بھی مضبوط ہوتے ہیں۔ لیکن کیوی کو نہارمنہ استعمال کرنے سے گریز کریں۔ خالی پیٹ اس کا استعمال تکلیف بھی دے سکتا ہے۔

4) تازگی بخش پھل:

کیوی میں کاربوہائیڈریٹ، پولی فینول، المونیم اور فولیٹس پائے جاتے ہیں جو جسم کو توانائی فراہم کرتے ہیں، ساتھ ہی تھکن سے بچانے میں مفید ہیں۔ وہ بچے جن کی نشوونما وقت پر نہیں ہو رہی، ان کا قد نہیں بڑھ رہا، وہ تھکان اور اکتاہٹ کا شکار رہتے ہیں ان کو چاہیے کہ وہ روزانہ ایک کیوی کا استعمال لازمی کریں۔

4) بینائی:

کیوی میں زیکسینتھن اور لیوٹین موجود ہوتے ہیں جو آنکھوں کی روشنی اور مضبوطی کے لئے بہت ضروری ہیں۔ جن لوگوں کو شوگر ہے اور آنکھوں میں موتیا کی شکایت ہے وہ کیوی پر نمک چھڑک کر استعمال کریں، یہ ان کے لیے مفید ہے۔

4) خوبصورتی:

کیوی میں الکائنی خصوصیات پائی جاتی ہیں جن سے جلد اور بالوں کی چمک دمک میں اضافہ ہوتا ہے۔ آپ اگر غور سے دیکھیں تو اندازہ ہوگا کہ کیوی سے بنے بیوٹی پراڈکٹس مارکیٹ میں زیادہ سے زیادہ ہوتے ہیں، جس کی وجہ یہ ہے کہ کیوی میں جلد کے مساموں کو جلد بھرنے کے لیے ایسیٹک خواص پائے جاتے ہیں جو بلیچنگ ایجنٹ کے طور پر کام کرتے ہیں۔

WATCH LIVE NEWS

You May Also Like :
مزید

Kiwi Ke Fayde

Kiwi Ke Fayde - Read the best tips, tricks & totkay of Health and Fitness. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Health and Fitness. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Health and Fitness. So, just read the informative content on Kiwi Ke Fayde. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.