حمل کے بعد پیٹ پر پڑنے والے نشانات کو کیسے دور کریں؟ جانیں کچھ آسان طریقے جو ہر عورت کو زندگی میں ایک مرتبہ ضرور کام آئیں گے

image

عورتوں میں اسٹریچ مارکس عام ہیں یہ حمل سے براہ راست منسلک ہوتے ہیں۔ یہ پیٹ کے بدلتے سائز اور جسم کے دیگر حصوں کے بڑھنے کی وجہ سے پیدا ہوتے ہیں۔اسٹریچ مارکس عام طور پر موٹاپے، تیزی سے وزن میں اضافے، یا یقیناً حمل کے دوران ہوتے ہیں۔ درحقیقت 90 فیصد تک حاملہ خواتین کو ان کے تیسرے سہ ماہی تک یہ نشانات پڑنا شروع ہوجاتے ہیں۔ کھینچاؤ کے نشانات عام طور پر ہر عورت کے یکساں ہوتے ہیں، یہ سفید لہروں کی طرح نظر آتے ہیں اور جسم کے حصوں جیسے پیٹ، نچلے پیٹ، رانوں، کولہوں وغیرہ پر ظاہر ہوتے ہیں۔

ان نشانات کو دور کرنے کا عمل طویل اور تکلیف دہ ہو سکتا ہے لیکن جب حمل کے بعد کے اسٹریچ مارکس سے چھٹکارا حاصل کرنے کی بات آتی ہے تو اس میں کوئی ناممکن چیز نہیں ہے۔ اگر آپ پہلی بار ماں بنی ہیں اور اپنی ہموار اور بے داغ جلد کو واپس چاہتی ہیں تو آپ کے لیے یہ مختلف تجاویز ہیں جن پر عمل کرنا فائدے مند ہوگا۔

اپنے جسم کو ہائیڈریٹ کریں:

حمل کے بعد پورے جسم کے لیے ہائیڈریشن بہت ضروری ہے لیکن یہ اس سے بھی زیادہ اہم ہے اگر آپ کو حمل کے بعد اسٹریچ مارکس ہوں۔ جسم میں مائعات اور پانی درحقیقت اسٹریچ مارکس کو وقت کے ساتھ ختم کر سکتے ہیں اس لیے اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ روزانہ کم از کم 8 گلاس پانی پئیں۔ نتائج سست ہو سکتے ہیں لیکن، نشانات یقینی طور پر ختم بھی ہوسکتے ہیں۔

ایلوویرا:

ایلوویرا نہ صرف کیل مہاسے دور کرتا ہے بلکہ اسٹریچ مارکس بھی اس سے نسبتاً زیادہ رفتار سے ختم ہو سکتے ہیں، اسلیئے آپ ایلو ویرا جیل کو ان جگہوں پر لگائیں جہاں آپ کے اسٹریچ مارکس ہوں۔ ایلوویرا انتہائی موثر ہے اور باآسانی مل بھی جاتا ہے۔ اگر آپ اس کا قدرتی جیل لگائیں تو یہ زیادہ فائدہ کرے گا۔ یہاں تک کہ آپ ایلو ویرا کو اپنے کچن گارڈن میں بھی لگا سکتے ہیں اور جب چاہیں اس کا تھوڑا سا ٹکڑا اٹھا کر لگا سکتے ہیں۔ ایلو ویرا کے استعمال کا سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ اس کے کوئی مضر اثرات نہیں ہوتے اور یہ حمل کے بعد کے اسٹریچ مارکس کو دور کرنے کا ایک بہت ہی قدرتی طریقہ ہے۔

باڈی بٹر لگائیں:

کچھ بہترین باڈی بٹر دستیاب ہیں 'جو ضروری نہیں کہ مہنگے ہوں' جو اسٹریچ مارکس کو ختم کرنے میں واقعی مددگار ثابت ہو سکتے ہیں۔ جسمانی مکھن بیرونی نمی فراہم کرتے ہیں جس کی سب سے زیادہ ضرورت حاملہ ہونے کے بعد ہوتی ہے، خاص طور پر اسٹریچ مارکس کی صورت میں۔ آپ شی بٹر، کوکو اور ناریل کے مکھن کا استعمال کر سکتے ہیں کیونکہ خیال کیا جاتا ہے کہ وہ اسٹریچ مارکس کے لیے بہترین نتائج دیتے ہیں۔

گرم تیل کی مالش:

گرم تیل کی مالش آرام دہ ہوتی ہے اور اسٹریچ مارکس کو دور کرنے یا ختم کرنے کے لیے بہت اچھی ہوتی ہے۔ آپ کسی بھی قسم کا تیل استعمال کر سکتے ہیں لیکن زیتون کا تیل یا بیبی آئل آپ کے جسم سے کھینچے ہوئے نشانات کو دور کرنے کے لیے بہترین سمجھا جاتا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ تیل بہت زیادہ گرم نہ ہو بلکہ نیم گرم ہو۔ اس سے آپ کی جلد کو واقعی سکون ملے گا اور مساج کے بعد پٹھے بھی اچھی حالت میں ہوں گے۔ آپ یا تو خود مساج کر سکتے ہیں یا کسی کو اپنے لیے کرنے کے لیے کہہ سکتے ہیں۔

WATCH LIVE NEWS

You May Also Like :
مزید

Pregnancy Stretch Marks Ko Kaise Khatam Karein

Pregnancy Stretch Marks Ko Kaise Khatam Karein - Read the best tips, tricks & totkay of Health and Fitness. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Health and Fitness. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Health and Fitness. So, just read the informative content on Pregnancy Stretch Marks Ko Kaise Khatam Karein. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.