عمران خان صاحب غریبوں پر رحم کریں

(Syed Haseen Abbas Madani, Karachi)

آج ایک شادی میں جانے کا اتفاق ہوا تو ھال کے منیجر نے بتایا کہ دولھامیاں کو مبلغ بیس ہزار روپیہ ٹیکس دینا ہے نیا سرکلر آرہا ہے۔ مجھے یقین ہے کہ یہ نگراں حکومت کی کار گزاری ہوگی اور بہت پر امید ہوں آپکی حکومت ہماری مدد کرے گی۔ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث ہے کہ شادی کو آسان کرو اور زنا سے بچو۔ اگر ایسا کوئی سرکلر آرہا ھے تو اسکا مطلب ہے کہ غریب آدمی کو شادی سے دور رکھنا اور گناھوں پر راغب کرنا ہے ۔ اسی طرح شادی ھال والوں پر بھاری ٹیکس لگانا اگر کوئی باہر شامیانا لگا کر شادی کرے تب بھی 100آدمی پر 3000 روپیہ ٹیکس ٹا وٗن کا لے اور 500 پر 5000 روپیہ ٹیکس ہے ۔ بھلا یہ ٹیکس کا ڈاکہ ہے کہ نہیں۔ اگر یہ ٹیکس پانچ لاکھ کرائے کی Banquiteپر ہوتو شاید کہ کوئی مناسبت معلوم ہوتی ہے سادہ سے شادی حال ، لان اور شامیانہ لگانے پر دولھا پر ٹیکس اور ٹاوٗن کا ٹیکس قطعی ذیادتی ہے اور اسلامی نقطہ نگاہ سے میں نے پہلے ہی عرض کیا کہ یہ آسان شادی میں ایک رخنہ اندازی ہے۔ اور یہ لبرلز کے مسلمانوں پر حملہ آور ہونے کا ایک خفیہ طریقہ ہے ۔

آپکی حکومت غریبوں کی ہمدرد ہے خدارااس سب کو رکوائین ورنہ اسلامی ریاست گناہوں کا انبار بن جائے گی۔

میرے بھائی اللہ آپ کو ایک سچا اور پکا مسلمان بنائے اور آپکو مدینہ کی ریاست جیسی ریاست بنانا نصیب کرے آپ اسلام کےخلاف باریک سے باریک ریشہ دوانی پر بھی نظر رکھیں اور عوام الناس کو ان دشمنان اسلام کے شر سے محفوظ رکھیں۔یہ تو شعائر اسلام اور ہماری تہذیبو تمدن پر ضرب لگانے کے موڈ میں ہیں۔

 

Comments Print Article Print
 PREVIOUS
NEXT 
About the Author: Syed Haseen Abbas Madani

Read More Articles by Syed Haseen Abbas Madani: 79 Articles with 59881 views »
Since 1964 in the Electronics communication Engineering, all bands including Satellite.
Writing since school completed my Masters in 2005 from Karach
.. View More
25 Aug, 2018 Views: 751

Comments

آپ کی رائے
Hindrance ,to an easy marriage is a great cause of criminal activities like rape and kidnapping. Un-employment is also a reason but difficulties in marriage is the main cause.We should promote easy marriages to clean Pakistan of this sinful crime.
By: Kabeer, Karachi on Sep, 27 2018
Reply Reply
0 Like