بہت اچھی تحریر سب کی نظر
ﺍﻣّﺎﮞ، ﮐﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﻓﺎﺣﺸﮧ ﻋﻮﺭﺕ ﮨﻮﮞ، ﯾﺎ ﭘﮭﺮ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﯾﺎ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻥ ... ﺟﺴﮯ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ
ﻣﯿﮟ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺳﻮﭼﻨﺎ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ؟ "
ﺍﻣّﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﺩﻡ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﭼﻮﻧﮑﯿﮟ .
" ﺍﻣّﺎﮞ، ﺍﯾﺴﯽ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﭽﮑﭽﺎﮨﭧ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﻧﺎ، ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺟﯿﺴﯽ
ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻟﻮﮒ ﮨﭽﮑﭽﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ... ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻓﺮﻕ ﻧﮧ ﺭﮨﺎ ﻧﺎ ﭘﮭﺮ؟ "
ﺍﻣّﺎﮞ ﮐﺎ ﺟﯽ ﭼﺎﮨﺎ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﭨﻮﮐﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﮐﭽﮫ ﺳﻮﭺ ﮐﺮ ﭼﭗ ﺭﮨﯿﮟ . ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﮐﯽ ﭨﮭﮩﺮﯼ
ﭘﺘﻠﯿﺎﮞ، ﺧﯿﺒﺖ ﺯﺩﮦ ﻟﮩﺠﮧ . ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﻃﻮﺭ ﻧﺎﺭﻣﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮓ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ .
" ﺍﻣّﺎﮞ، ﻭﮦ ﮐﻮﻥ ﺳﺎ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﭘﺮ ﻣﯿﺮﮮ ﺟﯿﺴﯽ ﻋﻮﺭﺗﯿﮟ ﭘﻮﺭﺍ ﺍﺗﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ
ﮐﮧ ﭨﮭﮑﺮﺍﺋﯽ ﻧﮧ ﺟﺎﺋﯿﮟ؟ ﺍﻣّﺎﮞ، ﻣﻮﻣﻦ ﮐﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﮐﺮﻧﺎ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ ﮐﯿﺎ؟
ﭘﺮ ﺍﻣّﺎﮞ، ﻣﻮﻣﻦ؟ ﯾﺎ ﺧﺎﻟﺺ ﻣﻮﻣﻦ؟ ﺗﺠﮭﮯ ﭘﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﻮﻣﻦ ﮐﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﯿﮟ ﻧﮧ
ﮐﮩﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﮐﻮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﻔﺎﻕ ﭼﮭﭙﺎ ﮨﮯ . ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﮐﺎ ، ﻋﺰﺕ ﮐﺎ ، ﺣﺴﻦ ﮐﺎ ، ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ
ﺧﻔﮕﯽ ﮐﺎ ﺧﻮﻑ، ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﺎ، ﺫﺍﺕ ﭘﺎﺕ ﮐﺎ، ﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﻣﮑﺎﮞ ﮐﺎ ﻗﯿﺪﯼ ... ﯾﮧ ﻧﻔﺎﻕ ﮨﮯ
ﻧﺎ؟ ﻭﺭﻧﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻧﯿﮑﯽ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﭺ ﺑﭽﺎﺭ ﮐﯿﺴﯽ ...
ﻣﺠﮫ ﺟﯿﺴﯽ ﮐﻮ ﻣﻮﻣﻦ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﮯ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ .... ﺍﻣّﺎﮞ
ﻣﯿﺮﮮ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﯽ ﮨﮯ؟ ﻣﺠﮭﮯ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺗﺨﻠﯿﻖ
ﻣﯿﮟ ﮐﺠﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺍﻣّﺎﮞ ..
ﺍﻣﯿﺪﯾﮟ ﺩﻻ ﮐﺮ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﺟﮕﺎ ﮐﺮ ، ﻣﻮﻣﻦ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﻣﻞ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ
ﺗﺠﮭﮯ .... ﻣﯿﺮﮮ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﺭﺩّﯼ ﻣﺎﻝ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﺎ؟؟
ﺍﻣّﺎﮞ، ﮐﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻏﻠﻂ ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﺭﮐﮭﯽ ﮨﯿﮟ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ؟ ﮐﯿﺎ ﻣﻌﺎﺷﺮﺗﯽ ﺧﻮﺩ ﺳﺎﺧﺘﮧ
ﺍﺻﻮﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﻐﺎﻭﺕ ﮔﻨﺎﮦ ﮨﮯ؟
ﻣﯿﮟ ﮐﺜﺮﺕِ ﻣﺎﻝ ﻭ ﻣﺘﺎﻉ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﮯ ﺑﯿﺰﺍﺭ ﮨﻮﮞ، ﻣﯿﮟ ﻏﻠﻂ ﮨﻮﮞ؟
ﻣﯿﮟ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻭﺍﻟﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺟﯿﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﯽ ﮨﻮﮞ، ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ؟
ﻣﯿﮟ ﭼﺮﺍﻍِ ﻣﺤﻔﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻨﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﯽ، ﻣﯿﮟ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﻮﮞ؟ "
ﺁﺝ ﺍﯾﺎﺩ ﭘﮭﭧ ﭘﮍﻧﮯ ﮐﻮ ﺗﮭﯽ .
*" ﻭﮦ * ﭼﭗ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﻣﯿﺮﮮ ﺳﺎﺗﮫ، ﺍﺱ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮫ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﺗﻨﯽ ﺑﮍﯼ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ
ﺭﺍﺳﺘﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﯿﺮﮮ ﻟﯿﮯ؟ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﺗﻨﯽ ﺑﮍﯼ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺧﺎﻟﺺ ﻣﻮﻣﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﯿﺮﮮ
ﻟﯿﮯ؟ ﮐﯿﺎ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﻣﺠﮭﮯ ﭨﮭﮑﺮﺍﺋﮯ ﮔﺎ؟
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ، ﺟﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﻮ .
ﺍﻣّﺎﮞ، ﮐﯿﺎ ﻣﯿﺮﯼ ﺳﻮﭺ ﻣﯿﺮﯼ ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﻣﯿﺮﯼ ﻃﺎﻗﺖ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﮨﯿﮟ؟ ﺑﺘﺎ، ﭘﻮﭼﮫ ﺍﺱ
ﺳﮯ ...
ﻋﻤﺮ ﺍﺑﻦِ ﺧﻄﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻦِ ﺗﯿﻤﯿﮧ ﺟﯿﺴﮯ ﺑﯿﭩﻮﮞ ﮐﺎ ﺗﺨﻢ ﮐﺴﯽ ﺧﺎﻟﺺ ﻣﻮﻣﻦ ﺳﮯ ﮨﯽ ﺗﻮ
ﻣﻠﮯ ﮔﺎ، ﺍﻣّﺎﮞ ......
ﺍﻣّﺎﮞ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺁﺧﺮﯼ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﺩﻡ ﭼﻮﻧﮑﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺣﯿﺮﺕ ﺯﺩﮦ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺭﮦ ﮔﺌﯿﮟ .
ﻭﮦ ﮔﮭﭩﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭼﮩﺮﮦ ﭼﮭﭙﺎﺋﮯ ﭘﮭﻮﭦ ﭘﮭﻮﭦ ﮐﺮ ﺭﻭ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ .
ﺧﻮﺍﮨﺶ ﺗﻮ ﺑﮩﺖ ﺑﮍﯼ ﮐﺮ ﮈﺍﻟﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﺱ ﻧﮯ ﯾﻘﯿﻨﺎً .
ﻭﮦ ﻏﻠﻂ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﯽ . ﺍﺱ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎ ﺍﮨﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻭﻗﺖ ﺑﯿﺖ ﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ . ﺭﺟﻮﻉ ﺍﻟﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺳﻔﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﺎﻓﻘﺖ ﮐﯽ ﺑﮩﺖ ﭘﺮﺗﯿﮟ ﺩﯾﮑﮫ ﭼﮑﯽ ﺗﮭﯽ . ﺳﺎﺑﻘﻮﻥ ﺍﻻﻭﻟﻮﻥ ﻭﺍﻟﯽ
ﺑﺎﺕ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﯽ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺳﻤﻌﻨﺎ ﻭ ﺍﻃﻌﻨﺎ .
ﺩﮬﻮﮐﮯ ﮐﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﺑﻘﯿﻦ ﻭﺍﻻ ﺍﺧﻼﺹ ﮈﮬﻮﻧﮉﻧﮯ ﻧﮑﻞ ﮐﮭﮍﯼ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﮭﯽ . ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ
ﻣﺸﮑﻞ ﮐﺮ ﮈﺍﻟﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﯾﺎﺩ ﻧﮯ .....
ﺍﻣّﺎﮞ ﮐﻮ ﺍﯾﺎﺩ ﭘﺮ ﺑﮯ ﭘﻨﺎﮦ ﺗﺮﺱ ﺁﯾﺎ ... ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﮐﺎ ﺭﺍﺯ
ﺳﻤﺠﮫ ﺁ ﮔﯿﺎ .
" ﺍﯾﺎﺩ، ﺗﺠﮭﮯ ﭘﺘﺎ ﮨﮯ ﻧﺎ ﮐﮧ ﻋﺎﻡ ﺍﻟﺤﺰﻥ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ، ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻞ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ
ﻣﻌﺮﺍﺝ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﺗﮭﯽ؟
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻞ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺣﯿﺎﺕ ﻃﯿﺒﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﻮﻣﻦ ﻭ ﻣﻮﻣﻨﮧ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﮍﮮ
ﺭﺍﺯ ﮨﯿﮟ ".
ﺍﯾﺎﺩ، ﻣﺘﻮﺭﻡ ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﻣّﺎﮞ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﻟﮕﯽ ..
" ﺟﺐ ﻏﻢ ﻭ ﺣﺴﺮﺕ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﺮﻭﺝ ﭘﺮ ﭘﮩﻨﭻ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﻧﺎ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﺣﻤﺘﯿﮟ ﺍﻭﺭ
ﺁﺳﺎﻧﯿﺎﮞ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ . ﺍﺱ ﮐﯽ ﻗﺮﺑﺖ ﻣﻠﺘﯽ ﮨﮯ ... ﻣﻌﺮﺍﺝ ﻣﻠﺘﯽ ﮨﮯ .
ﺟﺐ ﻃﺎﺋﻒ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻧﮯ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻞ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﭘﺘﮭﺮ ﻣﺎﺭﮮ ﺗﮭﮯ، ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﺍﻥ ﮐﻮ
ﺍﷲ ﻧﮯ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺎ؟
ﺗﺠﮭﮯ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﭘﺘﮭﺮ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﺭﮮ ﻧﺎ؟
ﺻﻠﺢ ﺣﺪﯾﺒﯿﮧ ﺟﯿﺴﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﺑﮩﺖ ﺻﺒﺮ ﺁﺯﻣﺎ ﺗﮭﺎ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﻧﻌﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﻓﺘﺢ ﻣﮑّﮧ
ﺟﯿﺴﯽ ﻏﻄﯿﻢ ﻓﺘﺢ ﺩﯼ .
ﺟﺐ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﮧ ﺗﮭﺎ، ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﻋﻈﯿﻢ ﻋﻮﺭﺕ ﺧﺪﯾﺠﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮩﺎ ﮐﺎ ﺳﺎﺗﮫ ﺟﻮﮌ
ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺎ، ﺳﺐ ﺳﮯ ﻗﺮﯾﺒﯽ . ﺣﻮﺻﻠﮯ ﺑﻠﻨﺪ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ، ﻃﺎﻗﺖ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ... ﺍﷲ ﺑﮍﺍ
ﮐﺎﺭ ﺳﺎﺯ ﮨﮯ .
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﯽ ﻗﺪﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ . ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﭨﮭﮑﺮﺍﺗﺎ . ﭘﮭﺮ ﺗُﻮ ﺳﻮﭼﺘﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﺠﮭﮯ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﮮ ﮔﺎ؟ ﺗﯿﺮﯼ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﻤﺎﻧﯽ ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭ ﻗﺪﺭ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ،
ﻭﮦ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻗﺪﺭ ﺩﺍﻥ ﮨﮯ .
ﺍﯾﮏ ﻣﻮﻣﻦ ﮐﺎ ﺷﯿﻮﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﺎ ﻏﻢ ﺍﻭﺭ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﺎ ﺧﻮﻑ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮫ
ﮐﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﻮ ﻧﺎﺭﺍﺽ ﮐﺮﮮ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﯾﻮﺱ ﮨﻮ .. ﻧﮧ ﻧﮧ
ﺗﻘﻮﯼ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﻣﻮﻣﻦ ﮐﻮ ﺁﺳﺎﻧﯿﺎﮞ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ . ﺍﺳﮑﺎ ﻭﻋﺪﮦ ﮨﮯ .
ﺫَٰﻟِﻜُﻢْ ﻳُﻮﻋَﻆُ ﺑِﻪِ ﻣَﻦْ ﻛَﺎﻥَ ﻳُﺆْﻣِﻦُ ﺑِﺎﻟﻠَّﻪِ ﻭَﺍﻟْﻴَﻮْﻡِ
ﺍﻟْﺂﺧِﺮِ ۚ ﻭَﻣَﻦْ ﻳَﺘَّﻖِ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﻳَﺠْﻌَﻞْ ﻟَﻪُ ﻣَﺨْﺮَﺟًﺎ
ﯾﮩﯽ ﮨﮯ ﻭﻩ ﺟﺲ ﮐﯽ ﻧﺼﯿﺤﺖ ﺍﺳﮯ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺮ ﺍﻭﺭ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﺩﻥ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ
ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﮈﺭﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﭼﮭﭩﮑﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﺷﮑﻞ ﻧﮑﺎﻝ
ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ...
ﻭﮦ ﺿﺮﻭﺭ ﻗﺪﺭ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ . ﻭﮦ ﺿﺮﻭﺭ ﻗﺪﺭ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺗﯿﺮﯼ ﻧﯿﮏ ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﮐﯽ . ﻭﮦ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ
ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺩﮮ ﮔﺎ ﺗﺠﮭﮯ .....
* ﻭَﺍﻟﻀُّﺤَﻰٰ*
ﻗﺴﻢ ﮨﮯ ﭼﺎﺷﺖ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﮐﯽ
ﻭَﺍﻟﻠَّﻴْﻞِ ﺇِﺫَﺍ ﺳَﺠَﻰٰ
ﺍﻭﺭ ﻗﺴﻢ ﮨﮯ ﺭﺍﺕ ﮐﯽ ﺟﺐ ﭼﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ
ﻣَﺎ ﻭَﺩَّﻋَﻚَ ﺭَﺑُّﻚَ ﻭَﻣَﺎ ﻗَﻠَﻰٰ
ﻧﮧ ﺗﻮ ﺗﯿﺮﮮ ﺭﺏ ﻧﮯ ﺗﺠﮭﮯ ﭼﮭﻮﮌﺍ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﻭﻩ ﺑﯿﺰﺍﺭ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ .
ﻭَﻟَﻠْﺂﺧِﺮَﺓُ ﺧَﻴْﺮٌ ﻟَﻚَ ﻣِﻦَ ﺍﻟْﺄُﻭﻟَﻰٰ
ﯾﻘﯿﻨﺎً ﺗﯿﺮﮮ ﻟﺌﮯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺁﻏﺎﺯ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﻮﮔﺎ |