ہم ٹی وی پر بلاک بسٹر فلم ،، ورنہ ،، کا ورلڈ پریمئیر

آگئی وہ گھڑی جس کا  ناظرین کو بے صبری سے انتظارتھا۔ 16نومبر کو رات 09 بج کر 10منٹ پر ہم ٹی وی پر بلاک بسٹر فلم ،، ورنہ ،، کا ورلڈ پریمئیر ہونے جارہا ہے۔

ورنہ  وہ پاکستانی سوشل ڈراما فلم ہے جسے نامور فلمساز شعیب منصور نہ صرف لکھا اور ڈائریکشن دی ہے بلکہ اس شاہکار فلم کی موسیقی ترتیب دینے میں بھی انہوں نے کردا رادا کیا ہے ۔

دنیا بھر میں زبردست پذیرائی حاصل کرنے والی اس فلم میں کمزور طبقے خاص طور پر خواتین  کی جدوجہد کو اجاگر کیا گیا ہے جہاں وہ بالادست اورظالم طبقے کے ظلم کا شکار ہو کر انصاف کی جدجہد میں زندگی گزار دیتی ہیں۔

فلم سٹار ماہرہ  خان بطور ہیروئن جلوے دکھائیں گی  جبکہ  ٹی وی کے ناظرین کو ہارون شاہد کو بطور ہیرو کسی بھی فلم میں پہلی مرتبہ اپنے فن کا جادو جگاتے نظر آئیں گے۔

اداکار ضرار خان اور اداکارہ نمل خاور بھی ورنہ میں بھرپورکردار ادا کیا ہے ۔ 16نومبر کو رات 09 بج کر 10منٹ پر ہم ٹی وی پر بلاک بسٹر فلم ،، ورنہ ،، کا ورلڈ پریمئیر ہونے جارہا ہے دیکھنا نہ بھولئے گا۔

یہ بھی پڑھیے: 

 


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.