پشاور زلمی کے برطانیہ میں ٹیلنٹ ہنٹ میں انگلینڈ اور پشاور زلمی کے اسٹار بیٹسمین کی شرکت

image

برطانیہ ، یورپ اور دنیا بھر میں مقیم پاکستانیوں ، گلوبل زلمی کلبز کے کرکٹرز اور چھپے کرکٹ ٹیلنٹ کی تلاش کے لیے پشاور زلمی کے برطانیہ میں ٹیلنٹ ہنٹ کا پہلا مرحلہ کامیابی سے نیوکاسل میں منعقد ہوگا ۔ پشاور زلمی کے صدر انضمام الحق، ڈائریکٹر کرکٹ محمد اکرم اور پشاور زلمی کے اسٹار ٹام کوہلر کیڈمور ٹرائلزلینے موجود تھے۔

زلمی ٹی وی سے گفتگو میں ٹام کوہلر کیڈمور نے کہا کہ پشاور زلمی کے صدر انضمام الحق اور محمد اکرم کو برطانیہ میں مل کر بہت خوشی ہے ۔ ان ٹرائلز سے نیا ٹیلنٹ سامنے آئے گا۔ ٹرائلز میں بیٹنگ اور باولنگ کا اچھا ٹیلنٹ دیکھنے کو ملا ۔ ٹام کوہلر کیڈمور نے کہا کہ پاکستان میں سپر لیگ میں اچھا وقت گزارا، پشاور زلمی بہترین فرنچائز ہے اور ان کے ساتھ پر لمحے کو انجوائے کیا۔

ٹام کوہلر نے کہا پاکستانیوں کی مہمان نوازی شاندار ہے۔ پاکستان سپر لیگ میں سیکورٹی اور دیگر انتظامات شاندار تھے۔ ٹام کوہلر نے کہا کہ وہ پاکستانی کھانوں کے بھی مداح بن گئے ہیں۔ چکن قورمہ بہت لذیذ تھا جبکہ میٹھے میں گلاب جامن کا ذائقہ آج بھی نہیں بھولا۔

پشاور زلمی کے برطانیہ میں ٹرائلز کے دوسرا مرحلہ کل گلاسگو میں ہوگا۔


مزید خبریں
کھیلوں کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.