بیٹا اپنی بیوی کے ساتھ رہنا چاہتا ہے تو رہے، میرا اس سے بھی کوئی تعلق نہیں ۔۔ صباء فیصل نے اپنی بہو کے بارے میں افسردہ ہوتے ہوئے کیا کہا؟ ویڈیو

image

اداکارہ صباء فیصل اور ان کی بہو کے درمیان تنازعات کی خبریں کچھ ماہ سے سوشل میڈیا پر وائرل تھیں۔ جب ان کی بہو نیہا فیصل نے ان کے خلاف ایک پوسٹ انسٹاگرام پر شیئر کی اور آپسی تعلقات کی کشیدگی کے بارے میں بتایا تھا جس پر صباء نے ان کی تردید کرتے ہوئے کچھ نہ کہا اور نیہا کو بیٹی کہہ کر معاملہ نپٹا دیا تھا۔ مگر اب ایک مرتبہ پھر یہ تنازعات زور پکڑ رہے ہیں۔

کل رات صباء فیصل نے ایک ویڈیو اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر شیئر کی اور اس میں انہوں نے بہو سے تعلقات توڑتے ہوئے کہا کہ : "جس گھر میں نیہا جیسی بہو آ جائے وہ گھر پھر خراب ہی ہوتا ہے۔ وہ لوگ جو مجھے نیہا کے پوسٹ پر نازیباں الفاظ کہتے ہیں۔ مجھے اور میری بیٹی کو برا بھلا کہتے ہیں وہ لوگ حقیقت اگر جان لیں تو پوسٹ کرنے والوں کو ہی برا کہنا شروع کردیں۔ میں نے آج تک الحمداللہ بہت اچھی زندگی گزاری ہے اور کسی کو کچھ بھی نہیں کہا، یہ میرے گھر کا ذاتی معاملہ ہے۔ اور اب میرا نیہا سے کوئی تعلق نہیں ہے"۔

اگر میرا بیٹا سلمان اپنی بیوی کے ساتھ رہنا چاہتا ہے تو رہے میرا اس سے بھی کوئی تعلق نہیں ہے۔ نہ میری بیٹی کا، نہ میرے شوہر کا اور نہ میرے دوسرے بیٹے کا ۔۔ واضح رہے سلمان فیصل اور نیہا کا ایک بیٹا بھی ہے جس کی کچھ ماہ قبل ہی پیدائش ہوئی تھی۔


مزید خبریں
آرٹ اور انٹرٹینمنٹ
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.