حضورﷺ کی شان بذبان قران

 اﷲ تعالی نے اپنے آخری نبی حضرت محمد صلی اﷲ علیہ وسلم پر قران نازل فرمایا اور آنحضرت صلی اﷲ علیہ وسلم کے ذریعے سے ہی تمام انسانیت تک یہ ہدایت کی روشنی پہنچی۔ حضرت محمد صلی اﷲ علیہ وسلم کی زندگی قران پر عمل کا نمونہ تھی اور ہر مسلمان پر رسول صلی اﷲ وسلم کی اطاعت کو فرض قرار دے دیا گیا ہے۔ قران میں متعدد بار رسول صلی اﷲ علیہ وسلم کی اطاعت کا حکم نازل ہوا ہے۔ آئیں قران سے شان حبیب خداﷺ جاننے کی سعادت حاصل کرتے ہیں۔کیوں کہ قران میرے آقا ﷺ کی مدحت ہے ۔
ارشاد باری تعالیٰ :
یٰٓاَیُّہَا الَّذِیْنَ اٰمَنُوْٓا اَطِیْعُوا اللّٰہَ وَ رَسُوْلَہ وَلَا تَوَلَّوْا عَنْہُ وَاَنْتُمْ تَسْمَعُوْنَ ()(پ۹،سورۃالانفال،آیت:۲۰)
ترجمہ کنزالایمان :اے ایمان والو اللّٰہ اور اس کے رسول کا حکم مانو (ف) اور سن سنا کر اسے نہ پھرو ۔․
سورۃ الانفال میں ایک اور مقام پر ہمارے نبی کی عظمت کو کچھ اس طرح بیان کیاگیا۔
اِنَّ شَرَّ الدَّوَآبِّ عِنْدَ اللّٰہِ الصُّمُّ الْبُکْمُ الَّذِیْنَ لَایَعْقِلُوْنَ ()(پ۹،سورۃ الانفال،آیت:۲۲)
ترجمہ کنزالایمان :بے شک سب جانوروں میں بدتراللّٰہ کے نزدیک وہ ہیں جو بہرے گونگے ہیں جن کو عقل نہیں۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وَلَوْ عَلِمَ اللّٰہُ فِیْہِمْ خَیْرًا لَّاَسْمَعَہُمْ وَلَوْ اَسْمَعَہُمْ لَتَوَلَّوْا وَّہُمْ مُّعْرِضُوْنَ ()(پ۹،سورۃ الانفال،آیت:۲۳)
ترجمہ کنزالایمان:’’اور اگر اللّٰہ ان میں کچھ بھلائی جانتا تو انہیں سنا دیتا اور اگرسنا دیتا جب بھی انجام کار منہ پھیر کر پلٹ جاتے۔‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یٰٓاَیُّہَا الَّذِیْنَ اٰمَنُوا اسْتَجِیْبُوْا لِلّٰہِ وَلِلرَّسُوْلِ اِذَا دَعَاکُمْ لِمَا یُحْیِیْکُمْ وَاعْلَمُوْٓا اَنَّ اللّٰہَ یَحُوْلُ بَیْنَ الْمَرْء ِ وَقَلْبِہٖ وَاَنَّہٓ اِلَیْہِ تُحْشَرُوْنَ ()
ترجمہ ٔ کنزالایمان :اے ایمان والو اللّٰہ اور اس کے رسول کے بلانے پر حاضر ہو ۔جب رسول تمہیں اس چیز کے لئے بلائیں جو تمہیں زندگی بخشے گی اور جان لو کہ اللّٰہ کا حکم آدمی اور اس کے دلی ارادوں میں حائل ہوجاتا ہے اور یہ کہ تمہیں اسی کی طرف اٹھنا ہے ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
قُلْ اَطِیْعُوا اللّٰہَ وَالرَّسُوْلَ فَاِنْ تَوَلَّوْا فَاِنَّ اللّٰہَ لَا یُحِبُّ الْکٰفِرِیْنَ()(پ ۳،ال عمران،آیت:۳۲)
’’ترجمہ کنزالایمان :’’تم فرمادو کہ حکم مانو اللّٰہ اور رسول کا پھر اگر وہ منھ پھیریں تو اللّٰہ کو خوش نہیں آتے کافر ‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یٰٓاَیُّہَا الَّذِیْنَ اٰمَنُوْٓا اَطِیْعُوا اﷲَ وَاَطِیْعُوا الرَّسُوْلَ وَ اُولِی الْاَمْرِ مِنْکُمْ فَاِنْ تَنٰزَعْتُمْ فِیْ شَیْء ٍ فَرُدُّوْہُ اِلَی اﷲِ وَالرَّسُوْلِ اِنْ کُنْتُمْ تُؤْمِنُوْنَ بِاﷲِ وَالْیَوْمِ الْاٰخِرِ ذٰلِکَ خَیْرٌ وَّ اَحْسَنُ تَاْوِیْلًا ()(پ۵،سورۃالنساء،آیت:۵۹)
ترجمہ ٔ کنزالایمان :’’اے ایمان والو حکم مانو اللّٰہ کا اور حکم مانو رسول کااور ان کا جو تم میں حکومت والے ہیں پھر اگر تم میں کسی بات کا جھگڑا اٹھے تو اُسے اللّٰہ اور رسول کے حضور رجوع کرو اگر اللّٰہ و قیامت پر ایمان رکھتے ہو یہ بہتر ہے اور اس کا انجام سب سے اچھا ‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وَاَطِیْعُوا اللّٰہَ وَاَطِیْعُوا الرَّسُوْلَ وَاحْذَرُوْا فَاِنْ تَوَلَّیْتُمْ فَاعْلَمُوْٓا اَنَّمَا عَلٰی رَسُوْلِنَا الْبَلٰغُ الْمُبِیْنُ ()(پ۷،سورۃ المائدہ،۹۲)
ترجمہ کنزالایمان :’’اور حکم مانو اللّٰہ کا اور حکم مانو رسول کا اور ہوشیار رہو پھر اگر تم پھر جاؤ۔تو جان لو کہ ہمارے رسول کا ذمّہ صرف واضح طور پر حکم پہنچادینا ہے۔‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
فَاتَّقُوا اللّٰہَ وَ اَصْلِحُوْا ذَاتَ بَیْنِکُمْ وَ اَطِیْعُوا اللّٰہَ وَ رَسُوْلَہٓ اِنْ کُنْتُمْ مُّؤْمِنِیْنَ ()(پ۹،سورۃ الانفال،آیت:۹)
ترجمہ کنزالایمان:’’تو اللّٰہ سے ڈرو اور اپنے آپس میں میل رکھو اور اللّٰہ اور رسول کا حکم مانو اگر ایمان رکھتے ہو‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یٰٓاَیُّہَا الَّذِیْنَ اٰمَنُوْٓا اَطِیْعُوا اللّٰہَ وَ رَسُوْلَہ وَلَا تَوَلَّوْا عَنْہُ وَاَنْتُمْ تَسْمَعُوْنَ ()(پ۹،سورۃ الانفال،آیت:۲۰)
’’ترجمہ کنزالایمان :اے ایمان والو اللّٰہ اور اس کے رسول کا حکم مانو (ف) اور سن سنا کر اسے نہ پھرو ‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وَاَطِیْعُوا اللّٰہَ وَرَسُوْلَہ وَلَا تَنٰزَعُوْا فَتَفْشَلُوْا وَتَذْہَبَ رِیْحُکُمْ وَاصْبِرُوْا ۔ اِنَّ اللّٰہَ مَعَ الصّٰبِرِیْنَ ()(پ۹،سورۃ الانفال،آیت:۴۶)
ترجمہ کنزالایمان :اور اللّٰہ اور اس کے رسول کا حکم مانو اور آپس میں جھگڑو نہیں کہ پھر بزدلی کرو گے اور تمہاری بندھی ہوئی ہوا جاتی رہے گی اور صبر کرو بیشک اللّٰہ صبر والوں کے ساتھ ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
قُلْ اَطِیْعُوا اللّٰہَ وَاَطِیْعُوا الرَّسُوْلَ فَاِنْ تَوَلَّوْا فَاِنَّمَا عَلَیْہِ مَا حُمِّلَ وَ عَلَیْکُمْ مَّا حُمِّلْتُمْ وَ اِنْ تُطِیْعُوْہُ تَہْتَدُوْا وَمَا عَلَی الرَّسُوْلِ اِلَّا الْبَلٰغُ الْمُبِیْنُ ()(پ۱۸،سورۃالنور،آیت:۵۴)
’’ترجمہ کنزالایمان :تم فرماؤ حکم مانو اللّٰہ کا اور حکم مانو رسول کاپھر اگر تم منہ پھیرو تو رسول کے ذمّہ وہی ہے جو اس پر لازم کیا گیااور تم پر وہ ہے جس کا بوجھ تم پر رکھا گیا اور اگر رسول کی فرمانبرداری کرو گے راہ پاؤ گے اور رسول کے ذمّہ نہیں مگر صاف پہنچا دینا۔‘‘
وَ اَقِیْمُوا الصَّلٰوۃَ وَ اٰتُوا الزَّکٰوۃَ وَ اَطِیْعُوا الرَّسُوْلَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُوْنَ ()(پ۱۸،سورۃ النور،آیت:۵۶)
’’ترجمہ کنزالایمان :اور نماز برپا رکھو اور زکوٰۃ دو اور رسول کی فرمانبرداری کرو اس امید پر کہ تم پر رحم ہو ‘‘
یٰٓاَیُّہَا الَّذِیْنَ اٰمَنُوْٓا اَطِیْعُوا اللّٰہَ وَ اَطِیْعُوا الرَّسُوْلَ وَ لَا تُبْطِلُوْٓا اَعْمٰلَکُمْ ()(پ۲۶،سورۃ محمد ،آیت:۳۳)
’’ترجمہ کنزالایمان :اے ایمان والو اللّٰہ کا حکم مانو اور رسول کا حکم مانو اور اپنے عمل باطل نہ کرو ‘‘
ء َاَشْفَقْتُمْ اَنْ تُقَدِّمُوْا بَیْنَ یَدَیْ نَجْوٰیکُمْ صَدَقٰتٍ فَاِذْ لَمْ تَفْعَلُوْا وَ تَابَ اللّٰہُ عَلَیْکُمْ فَاَقِیْمُوا الصَّلٰوۃَ وَ اٰتُوا الزَّکٰوۃَ وَ اَطِیْعُوا اللّٰہَ وَ رَسُوْلَہ وَ اﷲُ خَبِیْرٌ بِمَا تَعْمَلُوْنَ ()(پ۲۸،سورۃ المجادہ ،آیت:۱۳)
’’ترجمہ ٔ کنزالایمان :کیا تم اس سے ڈرے کہ تم اپنی عرض سے پہلے کچھ صدقے دوپھر جب تم نے یہ نہ کیا اور اللّٰہ نے اپنی مِہر سے تم پر رجوع فرمائی ۔تو نماز قائم رکھو اور زکوٰۃ دو اور اللّٰہ اور اس کے رسول کے فرمانبردار رہو اور اللّٰہ تمہارے کاموں کو جانتا ہے ‘‘
محترم قارئین :قران ہمارے آقامدینے والے مصطفی ﷺ کی مدحت کو بیان فرماتاہے ۔قران میں جابجا ہمارے آقاﷺ کی شان بیان فرمائی گئی ہے ۔چنانچہ ارشاد باری تعالیٰ ہے :
وَ اَطِیْعُوا اللّٰہَ وَ اَطِیْعُوْا الرَّسُوْلَ فَاِنْ تَوَلَّیْتُمْ فَاِنَّمَا عَلٰی رَسُوْلِنَا الْبَلٰغُ الْمُبِیْنُ (پ۲۸،سورۃ التغابن،آیت:۱۲)
’’ترجمہ کنزالایمان :اور اللّٰہ کا حکم مانو اور رسول کا حکم مانو پھر اگر تم منھ پھیرو ۔تو جان لو کہ ہمارے رسول پر صرف صریح پہنچا دینا ہے ۔‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
فَاِنْ تَنٰزَعْتُمْ فِیْ شَیْء ٍ فَرُدُّوْہُ اِلَی اﷲِ وَالرَّسُوْلِ اِنْ کُنْتُمْ تُؤْمِنُوْنَ ()(پ۵،سورۃالنساء،آیت:۵۹)
ترجمہ کنزالایمان : پھر اگر تم میں کسی بات کا جھگڑا اٹھے تو اُسے اللّٰہ اور رسول کے حضور رجوع کرو اگر اللّٰہ و قیامت پر ایمان رکھتے ہو۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لَقَدْ مَنَّ اللّٰہُ عَلَی الْمُؤْمِنِیْنَ اِذْ بَعَثَ فِیْہِمْ رَسُوْلًا مِّنْ اَنْفُسِہِمْ یَتْلُوْا عَلَیْہِمْ اٰیٰتِہٖ وَیُزَکِّیْہِمْ وَیُعَلِّمُہُمُ الْکِتٰبَ وَالْحِکْمَۃَ وَ اِنْ کَانُوْا مِنْ قَبْلُ لَفِیْ ضَلٰلٍ مُّبِیْنٍ()
’’ترجمہ کنزالایمان :بے شک اللّٰہ کا بڑا احسان ہوامسلمانوں پر کہ ان میں انہیں میں سے ایک رسول بھیجا جو ان پراس کی آیتیں پڑھتا ہے اور انھیں پاک کرتا ہے اور انھیں کتاب و حکمت سکھاتاہے اور وہ ضرور اس سے پہلے کھلے گمراہی میں تھے۔‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کَمَآ اَرْسَلْنَا فِیْکُمْ رَسُوْلًا مِّنْکُمْ یَتْلُوْا عَلَیْکُمْ اٰیٰتِنَا وَیُزَکِّیْکُمْ وَیُعَلِّمُکُمُ الْکِتٰبَ وَالْحِکْمَۃَ وَیُعَلِّمُکُمْ مَّا لَمْ تَکُوْنُوْا تَعْلَمُوْنَ()(پ۲،سورۃالبقرۃ ،آیت:۱۵۱)
’’ترجمہ کنزالایمان :جیسے کہ ہم نے تم میں بھیجا ایک رسول تم میں سے کہ تم پر ہماری آیتیں تلاوت فرماتا ہے اور تمہیں پاک کرتا اور کتاب اور پختہ علم سکھاتا ہے اور تمہیں وہ تعلیم فرماتا ہے جس کا تمہیں علم نہ تھا‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
رَبَّنَا وَابْعَثْ فِیْہِمْ رَسُوْلًا مِّنْہُمْ یَتْلُوْا عَلَیْہِمْ اٰیٰتِکَ وَیُعَلِّمُہُمُ الْکِتٰبَ وَالْحِکْمَۃَ وَیُزَکِّیْہِمْ اِنَّکَ اَنْتَ الْعَزِیْزُ الْحَکِیْمُ()(پ۱،سورۃالبقرۃ،آیت:۱۲۹)
’’ترجمہ کنزالایمان :اے رب ہمارے اور بھیج ان میں ایک رسول انہیں میں سے کہ ان پر تیری آیتیں تلاوت فرمائے اور انہیں تیری کتاب اور پختہ علم سکھائے ()اور انہیں خوب ستھرا فرمادے بیشک تو ہی ہے غالب حکمت والا‘‘
یعنی حضرت ابراہیم و حضرت اسمٰعیل کی ذریت میں یہ دُعا سید انبیاء صلی اﷲ علیہ وآلہ وسلم کے لئے تھی یعنی کعبہ معظمہ کی تعمیر کی عظیم خدمت بجالانے اور توبہ و استغفار کرنے کے بعد حضرت ابراہیم و اسمٰعیل نے یہ دعا کی کہ یارب اپنے محبو ب نبی آخر الزماں صلی اﷲ علیہ وآلہ وسلم کو ہماری نسل میں ظاہر فرما اور یہ شرف ہمیں عنایت کر یہ دعا قبول ہوئی اور ان دونوں صاحبوں کی نسل میں حضور صلی اﷲ علیہ وآلہ وسلم کے سوا کوئی نبی نہیں ہوا اولاد حضرت ابراہیم میں باقی انبیاء حضرت اسحٰق کی نسل سے ہیں۔ مسئلہ : سید عالم صلی اﷲ علیہ وآلہ وسلم نے اپنا میلاد شریف خود بیان فرمایا امام بغوی نے ایک حدیث روایت کی کہ حضور نے فرمایا میں اﷲ تعالیٰ کے نزدیک خاتم النبیین لکھا ہوا تھا بحالیکہ حضرت آدم کے پتلہ کا خمیر ہورہا تھا میں تمہیں اپنے ابتدائے حال کی خبر دوں میں دعائے ابراہیم ہوں' بشارت عیسیٰ ہوں' اپنی والدہ کی اس خواب کی تعبیر ہوں جو انہوں نے میری ولادت کے وقت دیکھی اور ان کے لئے ایک نور ساطع ظاہر ہوا جس سے ملک شام کے ایوان و قصور اُن کے لئے روشن ہوگئے اس حدیث میں دعائے ابراہیم سے یہی دعا مراد ہے جو اس آیت میں مذکور ہے۔ اﷲ تعالیٰ نے یہ دعا قبول فرمائی اور آخر زمانہ میں حضور سید انبیاء محمد مصطفے صلی اﷲ علیہ وآلہ وسلم کو مبعوث فرمایا۔ الحمد للّٰہ علیٰ احسانہ (جمل و خازن)۔اس کتاب سے قرآن پاک اور اس کی تعلیم سے اس کے حقائق و معانی کا سکھانا مراد ہے۔حکمت کے معنی میں بہت اقوال ہیں بعض کے نزدیک حکمت سے فقہ مراد ہے' قتادہ کا قول ہے کہ حکمت سنت کا نام ہے بعض کہتے ہیں کہ حکمت علم احکام کو کہتے ہیں خلاصہ یہ کہ حکمت علم اسرار ہے۔ستھرا کرنے کے یہ معنی ہیں کہ لوح نفوس وارواح کو کدورات سے پاک کرکے حجاب اٹھاویں اور آئینہ استعداد کی جلا فرما کر انہیں اس قابل کردیں کہ ان میں حقائق کی جلوہ گری ہوسکے ۔
۔۔۔۔
ہُوَ الَّذِیْ بَعَثَ فِی الْاُمِّیّٖنَ رَسُوْلًا مِّنْہُمْ یَتْلُوْا عَلَیْہِمْ اٰیٰتِہٖ وَ یُزَکِّیْہِمْ وَ یُعَلِّمُہُمُ الْکِتٰبَ وَ الْحِکْمَۃَ ٭ وَ اِنْ کَانُوْا مِنْ قَبْلُ لَفِیْ ضَلٰلٍ مُّبِیْنٍ ()(پ۲۸،سورۃالجمعۃ ،آیت:۲)
’’ترجمہ کنزالایمان :وہی ہے جس نے اَن پڑھوں میں انہیں میں سے ایک رسول بھیجا کہ ان پر اس کی آیتیں پڑھتے ہیں اور انہیں پاک کرتے ہیں اور انہیں کتاب و حکمت کا علم عطا فرماتے ہیں اور بیشک وہ اس سے پہلے ضرور کُھلی گمراہی میں تھے‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وَمَا یَنْطِقُ عَنِ الْہَوٰی () اِنْ ہُوَ اِلَّا وَحْیٌ یُّوْحٰی ()(پ۲۷،سورۃالنجم،آیت:۳تا ۴)
’’ترجمہ کنزالایمان :اور وہ کوئی بات اپنی خواہش سے نہیں کرتے ۔وہ تو نہیں مگر وحی جو انہیں کی جاتی ہے ۔‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
فَاَوْحٰٓی اِلٰی عَبْدِہٖ مَآ اَوْحٰی ()(پ۲۷،سورۃالنجم،آیت:۳)
’’ترجمہ کنزالایمان :اب وحی فرمائی اپنے بندے کو جو وحی فرمائی ‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
فَلَا وَرَبِّکَ لَا یُؤْمِنُوْنَ حَتّٰی یُحَکِّمُوْکَ فِیْمَا شَجَرَ بَیْنَہُمْ ثُمَّ لَا یَجِدُوْا فِیْٓ اَنفُسِہِمْ حَرَجًا مِّمَّا قَضَیْتَ وَیُسَلِّمُوْا تَسْلِیْمًا ()( پ۵،سورۃالنساء،آیت:۶۵)
’’ترجمہ کنزالایمان :تو اے محبوب تمہارے رب کی قسم وہ مسلمان نہ ہوں گے جب تک اپنے آپس کے جھگڑے میں تمہیں حاکم نہ بنائیں پھر جو کچھ تم حکم فرمادو اپنے دلوں میں اس سے رکاوٹ نہ پائیں اور جی سے مان لیں‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
فَلا وَرَبِّکَ لا یُؤْمِنُونَ حَتَّی یُحَکِّمُوکَ فِیمَا شَجَرَ بَیْنَہُمْ ثُمَّ لا یَجِدُوا فِی أَنْفُسِہِمْ حَرَجًا مِمَّا قَضَیْتَ وَیُسَلِّمُوا تَسْلِیمًا(/arabic) ( 4 : 65 ) قسم ہے تیرے رب کی یہ لوگ اس وقت تک ہر گز مومن نہیں ہوسکتے جب تک کہ اپنے اختلاف میں آپ کو فیصل نہ مان لیں ۔ پھر آپ کے فیصلہ سے تنگدل نہ ہوں اور خوشی سے تسلیم کرلیں۔
لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِیْ رَسُوْلِ اللّٰہِ اُسْوَۃٌ حَسَنَۃٌ لِّمَنْ کَانَ یَرْجُوْا اللّٰہَ وَالْیَوْمَ الْاٰخِرَ وَذَکَرَ اللّٰہَ کَثِیْرًا ()(پ۲۱،سورۃالاحزاب،آیت:۲۱)
’’ترجمہ کنزالایمان :بیشک تمہیں رسول اللّٰہ کی پیروی بہتر ہے ۔اس کے لئے کہ اللّٰہ اور پچھلے دن کی امید رکھتا ہو اور اللّٰہ کو بہت یاد کرے ۔‘‘
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

محترم قارئین :اﷲ تعالی نے اپنے احکام لفظوں میں بھیجے ۔ اس نے خود نماز پڑھ کر زکوۃ دے کر ، حج کر کے اور روزہ رکھ کر نہیں دکھایا ۔ اس فریضہ کو حضور صلی اﷲ علیہ وسلم نے انجام دیا ۔ اس لیے فرمایا صلو کما رایتمونی اصلی اﷲ تعالی کی ذات بیوی ، بال بچوں اور شریک سے منزہ ہے تو حضور صلی اﷲ علیہ وسلم نے بیوی کے ساتھ حسن سلوک ، بچوں کی تربیت ، دوستوں اور دوشمنوں کے ساتھ برتاؤ کر کے دکھایا ۔ اﷲ تعالی کے نازل کر دہ احکام کو برت کر ایک نمونہ قائم کر دیا ۔۔۔۔۔ عرض یہ کہ حضور اکرم صلی اﷲ علیہ وسلم کی ذات گرامی قول و فعل اور زبان و عمل سے قرآن کی مفسر اور معلم تھی ۔ گویا کہ آپ بولتا ہوا قرآن تھے ۔ قاری نظر آتے تھے حقیقت میں تھے قرآن ۔قارئین !بس آپ سے ایک التجا ہے کہ آپ ہر روز قران مجید کی ضرور تلاوت کریں ۔میں یہ نہیں کہتاایک پارہ یا نصف یا رکوع پڑھیں ۔صرف ایک آیت ہی پڑھیں لیکن پڑھیں ضرور ۔ان شاء اﷲ عزوجل !!دل کی ویران دنیا روشن ہوجائے گی ۔بگڑے کام سنور جائیں گے۔راحت و سکون آپ کا مقدر بن جائے گا۔۔مطالعہ کے بعد مجھے اپنے تاثرات سے ضرور نوازئیے گا۔۔۔
DR ZAHOOR AHMED DANISH
About the Author: DR ZAHOOR AHMED DANISH Read More Articles by DR ZAHOOR AHMED DANISH: 381 Articles with 593873 views i am scholar.serve the humainbeing... View More