سلمان خان کا اپنی بہن کے حوالے سے حیرت انگیز انکشاف

image

بالی ووڈ کے دبنگ خان سلمان خان نے اپنی بہن ارپیتا سے متعلق صحافیوں کی جانب سے چند سوالات پر دلچسپ جواب دے دیا۔

  دی انڈین ایکسپریس سے گفتگو کرتے ہوئے سلمان خان سے سوال کیا گیا کہ ارپیتا نے کس طرح آیوش کو اپنے خاندان سے متعارف کرایا اور اس پر آپ کا کیا ردعمل تھا؟

جس کے جواب میں سلمان خان نے بتایا ہے کہ ارپیتا میرے فلیٹ سے اوپر کی منزل پر رہتی تھی اور اسے جب بھی ہم سے ملنا ہوتا تھا تو وہ ہمیں اپنے اپارٹمنٹ میں بلاتی تھی اور ہم اس سے ملنے جاتے تھے۔

 اس سے قبل سہیل مجھے اس نوجوان کے بارے میں بتا چکا تھا ، سہیل کو ہماری فلم مائی پنجابی نکاح کے لیے ایک ایسا ہی اداکار چاہیے تھا ، سہیل نے اسے جم میں دیکھا تھا اور اس کے بارے میں مجھے بتایا تھا کہ وہ اس کردار کے لیے بہترین ہے اور میں نے سہیل کو اسے کاسٹ کرنے کی اجازت دے دی تھی مگر یہ نوجوان اس کے بعد جم میں سہیل کو ملا ہی نہیں تھا۔

سلمان خان نے مزید بتایا کہ میں نے اس نوجوان کو دیکھا تو ارپیتا سے پوچھا کہ کیا تم اسے جم میں ملی ہو؟ اس پر ارپیتا نے ہاں میں سر ہلا دیا۔

 پھر میں نے سہیل سے پوچھا کہ کیا یہ وہی ہے جسے تم نے جم میں دیکھا تھا اور فلم میں کاسٹ کرنا چاہتے تھے؟ اس پر سہیل نے بھی کہہ دیا کہ ہاں یہ وہی ہے ، دونوں کے جواب سن کر میں نے کہا کہ اب تو میں اس کے ساتھ مفت میں فلم بناﺅں گا۔

واضح رہے کہ بالی ووڈ کے دبنگ خان کہلانے والے سلمان خان کی بہن ارپیتا خان 2014ءمیں آیوش شرما کے ساتھ رشتہ ازدواج میں بندھ گئی تھیں۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.