شدید بخار اور پانی والے دانے نکل آتے ہیں۔۔ دنیا بھر میں پھیلتی وباء منکی پاکس سے بچنے کے لئے ماہرین نے کیا طریقے بتائے؟

image

بڑے سائز کے پھوڑے نما دانے جو پورے جسم پر پھیل جاتے ہیں اور چھونے سے دوسروں کو بھی لگ سکتے ہیں۔ جی ہاں ہم بات کررہے ہیں دنیا بھر میں تیزی سے پھیلنے والی بیماری منکی پاکس کی۔ منکی پاکس بنیادی طور پر افریقہ سے پھیلنے والی جلد کی بیماری ہے کو اسمال پاکس سے ملتی جلتی ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم جانیں گے کہ اس بیماری سے پاکستان کے لوگوں کو کس قدر خطرہ ہے اور وہ کون سی عادتیں ہیں جنھیں اپنا کر ہم اس بیماری سے بچ سکتے ہیں۔

دنیا بھر میں تیزی سے پھیلتا وائرس

آغا خان یونیورسٹی اسپتال کے ڈاکٹر فیصل محمود نے سماء نیوز کو بتایا کہ یہ ایک پرانا وائرس ہے جو جانوروں کے ذریعے انسانوں میں پھیلتا ہے۔ البتہ یہ وائرس اب ی ہ وائرس افریقہ سے کافی فاصلے پر موجود ممالک تک پہنچ چکا ہے جن کا افریقہ سے کوئی تعلق بھی نہیں ہے۔ ڈان نیوز کے مطابق21 مئی تک یورپ، امریکا اور دیگر ممالک میں منکی پاکس کے 80 کیسز رپورٹ ہوچکے ہیں جب کہ مزید 50 کیسز کی تحقیقات جاری ہیں۔

بیماری کی علامات

اس بیماری کی علامات میں سر میں درد جسم میں درد، ہاتھوں اور جسم میں پانی والے بڑے بڑے دانے اور تیز بخار ہونا شامل ہیں۔

ماہرین نے مرض سے بچاؤ کے کیا طریقے بتائے؟

برطانوی ماہرین کا کہنا ہے کہ منی پاکس سے بچنے کے لئے لوگوں کو چیچک کی ویکسین لگائی جارہی ہیں جن سے امید ہے کہ وہ اس انفیکشن میں بھی مددگار ثابت ہوگی البتہ اس مرض سے بچنے کے لئے آسان حل صفائی کا خاص خیال رکھنا ہے خصوصاً ہاتھوں کو بار بار دھویا جائے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ کوئی بھی ملک وبائی امراض سے محفوظ نہیں ہوتا اس لئے احتیاط ضروری ہے لوگوں سے فاصلہ رکھیں۔ جانوروں کو کھانا وغیرہ دینے کے بعد صابن سے غسل کریں۔<.p>

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
عالمی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.