مداح کا فون لیا اور پھینک دیا ۔۔ رونالڈو کو بدتمیزی کرنے پر کیا سزا دی گئی؟

image

رونالڈو فٹ بال کی دنیا کا ایک بڑا نام ہے جن کی ایک جھلک دیکھنے کے لیے مداح ترستے ہیں۔ کسی بھی فٹ بال میچ جس میں یہ موجود ہوں وہ میچ لوگ صرف انہی کی وجہ سے دیکھنے کے لیے آتے ہیں۔ ان کا شمار دنیا بھر کے مشہور سٹار پلیئرز میں ہوتا ہے۔ لیکن اس سال اپریل میں ایک میچ کے بعد مداح رونالڈو کے پاس ویڈیو بنانے کے لیے گیا تو انہوں نے اس کا موبائل ہی پھینک دیا۔

واقعے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہوئی تھی جس کے بعد لوگوں نے ان کو خوب تنقید کا نشانہ بھی بنایا۔ ویڈیو ملاحظہ فرمائیں:

اپریل 2022 میں مانچسٹر یونائیٹڈ کی طرف سے کھیلتے ہوئے رونالڈو کو انگلش فٹبال کلب ایورٹن کے ہاتھوں شکست ہوگئی تھی جس کے بعد یہ میدان سے ڈریسنگ روم میں جا رہے تھے کہ وہاں موجود شائقین میں سے ایک مداح ان کی ویڈیو بنانے کے لیے آگے بڑھا تو رونالڈو نے مداح کے فون پر غصے سے ہاتھ مار کر موبائل نیچے پھینک دیا تھا۔ اس بدتمیزی کے بدلے فیفا حکام نے پرتگال کے اسٹار فٹبالر کرسٹیانو رونالڈو پر 2 ڈومیسٹک میچوں کی پابندی عائد کر دی گئی ہے ساتھ ہی ان پر بھاری جرمانہ بھی عائد کردیا گیا ہے ۔


مزید خبریں
کھیلوں کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.