اگر آپ کے بھی پاؤں کا رنگ خراب ہوگیا ہے تو پاؤں کو اس پانی میں کچھ دیر بھگو کر رکھیں اور پھر کمال دیکھیں

چہرے روشن اور چمکدار مگر پاؤں اتنے رنگین۔۔۔۔ آپ نے بھی ایسے جملے تو لوگوں کو کہتے سنا ہوگا۔ کیونکہ ہم اپنے چہرے پر کسی قسم کا نشان یا دانہ پسند نہیں کرتے جہاں ایک دانہ بھی نکل آئے اس کو ختم کرنے کے لئے ہزاروں جتن کرنے لگتے ہیں لیکن پیروں پو نشان پڑجائیں تو اس کو نظرانداز کرتے ہیں اور یہی ہماری شخصیت کوداغ لگاتا ہے۔ اگر آپ کے بھی پاؤں گندے، خراب، نشان ذدہ یا کہیں سے کیسی کہیں سے کیسی رنگت سے پریشان ہیں تو اب روزانہ بتائی گئی اس ترکیب کو استعمال کریں اور ایک ہفتے میں مثبت نتائج دیکھ کر مطمئن ہوجائیں۔

نسخہ:

• پاؤں کو شیمپو کی مدد دے اچھی طرح رگڑ کر دھو لیں۔ • ایک ٹپ میں پانی ڈالیں اور اس میں ایک کپ کے برابر سرکہ اور چٹکی بھر بیکنگ سوڈا ڈال کر مکس کریں اور اس میں پاؤں ڈال کر بیس منٹ چھوڑ دیں۔ • ہاتھ سے مستقل پاؤں کو رگڑتی رہیں تاکہ میل وغیرہ بھی آسانی سے نکل جائے۔

فائدہ:

اس کا فائدہ یہ ہوگا کہ آپ کو نہ تو پاؤں میں جلن ہوگی اور نہ ہی کسی قسم کا کوئی سائیڈ افیکٹ۔ اس کے ساتھ ہی یہ آپ کے پاؤں کی آدھی روٹھی ہوئی رنگت کو واپس لانے میں مدد دے گا۔

YOU MAY ALSO LIKE :

Paon Ka Rang Saaf Karne Ka Tarika

Paon Ka Rang Saaf Karne Ka Tarika - Read the best tips, tricks & totkay of Beauty Tips. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Beauty Tips. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Beauty Tips. So, just read the informative content on Paon Ka Rang Saaf Karne Ka Tarika. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.