گرمی میں چہرے پر ایکنی زیادہ ہوتی ہے تو ۔۔ جانیے اس کو کنٹرول کرنے کے لیےڈاکٹر شائستہ لودھی کون سا طریقہ بتاتی ہیں؟

image

گرمی میں چہرے پر ایکنی بہت زیادہ ہو جاتی ہے۔ جلد پر نہ صرف زیادہ آتا ہے بلکہ ایکنی کے نشانات پر ٹہر جاتے ہیں اس کے ساتھ گرمی دانے بھی کسر پوری کر جاتے ہیں۔ کچھ لڑکیوں میں وٹامن ڈی کی کمی کی وجہ سے بہت زیادہ ایکنی اور تکلیف دہ دانے نکلنے لگتے ہیں جس سے چہرہ بالکل بدنما ہو جاتا ہے اور داغ دھبوں سے جلد کی رونق ختم ہو جاتی ہے۔ ان کے لیے عموماً ڈاکٹر کچھ ادویات دے دیتے ہیں، کوئی کیپسول چہرے پر لگانے کے لیے دے دیتا ہے تو کوئی سیرپ پینے کے لیے کہا جاتا ہے۔ لیکن یہ صحیح نہیں ہوتے ہیں۔ ان کے لیے ڈاکٹر شائستہ لودھی کی کلینک پر ایک ایسا ٹریٹمنٹ موجود ہے جس سے نہ صرف دانے کنٹرول میں آئیں گے، بلکہ ساتھ ہی ساتھ آپ کا رنگ بھی صاف ہوگا اور اضافی آئل بھی کسی حد تک ختم ہوگا۔

آئلی جلد گرمی میں سب سے بڑا مسئلہ ہے، نہ میک اپ ٹہرتا ہے اور نہ کوئی بیس اور بلیچ کام کرتا ہے۔ ایسے میں اس ٹریٹمنٹ کا استعمال یقیناً آپ کے لیے بھی مددگار ثابت ہوگا۔ کاربن پیل نامی ایک ٹریٹمنٹ کے بارے میں ہم نے آپ کو پہلے بھی بتایا تھا۔ لیکن آج ہم صرف ان لوگوں کے لیے بتا رہے ہیں جن کے ساتھ ایکنی اور آئلی جلد کے مسائل زیادہ ہیں۔

ڈاکٹر شائستہ لودھی کلینک کی جانب سے ایک ویڈیو فیس بُک پر شیئر کی گئی تھی جس میں ڈاکٹر سونہا خاتون کے چہرے پر کاربن پیل ٹریٹمنٹ کر رہی ہیں۔ اس ویڈیو میں ڈاکٹر بتاتی ہیں کہ: '' ہمارے پاس ایک ایسی خاتون موجود ہیں جن کی جلد بہت آئلی ہے۔ ان کے چہرے پر ایکنی بہت زیادہ نکل رہی ہے اور یہ دانے جب ختم ہوتے ہیں تو بدنما نشانات چھوڑ جاتے ہیں۔ دانے تکلیف دہ بھی ہیں اور پس والے بھی۔ خاتون کے مطابق ان کا رنگ بھی ان دانوں کی وجہ سے جل گیا ہے اور اب چہرے پر رونق و تازگی نہیں ہے۔ جس کی وجہ سے ہم نے ان کے چہرے پر کاربن پیسٹ لگا رکھا ہے اور اب ان کے چہرے پر پیل ہیٹ ٹریٹمنٹ کرنے جا رہے ہیں۔ ''

یہ ٹریٹمنٹ زیادہ تر ان خواتین کو کروانے کے لیے مشورہ دیتے ہیں جن کی حال ہی میں شادی ہونے والی ہو، کیونکہ اس سے چہرے کے نشانات بھی دور ہوتے ہیں، ایکنی کا مسئلہ بھی کنٹرول میں آتا ہے اور سب سے بڑھ کر اس کو کروانے کے ایک سے 2 دن بعد چہرے پر خود بخود ایک گلو پیدا ہوتا ہے۔ آپ کا رنگ نکھر جاتا ہے۔ بلیک ہیڈز بھی جلد کی اندرونی تہہ سے نکل جاتی ہیں جس سے جلد پر واضح فرق نظر آتا ہے۔ اس کے علاوہ اس ٹریٹمنٹ کا کوئی بھی سائیڈ افیکٹ نہیں ہے۔ یہ ہر 15 دن بعد کروانے کے لیے کہا جاتا ہے تاکہ ایکنی کی جڑیں مضبوط نہ ہو سکیں اور جتنے بھی دانے ہیں یا اضافی مواد جو جلد کے اندر سرائیت کر رہا ہوتا ہے وہ باہر نکل جاتا ہے اور رنگ خود بخود نکھر کر سامنے آتا ہے۔

WATCH LIVE NEWS

You May Also Like :
مزید

Pimple Ko Khatam Karne Ka Treatment

Pimple Ko Khatam Karne Ka Treatment - Read the best tips, tricks & totkay of Beauty Tips. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Beauty Tips. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Beauty Tips. So, just read the informative content on Pimple Ko Khatam Karne Ka Treatment. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.