پلاسٹک سرجری چھوڑیں، اب کریں جھریوں کا خاتمہ وہ بھی اس آسان گھریلو طریقے سے جو بنائے آپ کو جوان

image

جھریاں کسی کو بھی پسند نہیں ہوتی ہیں چاہے وہ مرد ہوں یا خواتین اور ان کو ختم کرنے کے لئے پلاسٹک سرجریاں تو کروا نہیں سکتے ہیں ظاہر ہے لاکھوں کے ٹریٹمنٹس کروانا ہر کسی کے بس کی بات نہیں ہے۔ ایسے میں ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں کچھ ایسے طریقے جو چہرے کر رکھیں جوان اور آپ کو بنائیں حسین و نوجوان۔

٭ دہی:

روزانہ دہی کھانے اور اس کو لیموں کے ساتھ مکس کرکے چہرے پر لگانے سے جھریاں دُور ہوتی ہیں اور اگر روزانہ یہ عمل کیا جائے تو انسانی چہرے پر جھریوں کو ختم کرنے میں مدد کی جاسکتی ہے۔

٭ ٹماٹر:

ٹماٹر کو چہرے پر لگانے اور روزانہ صبح نہارمنہ اس کا رس پینے سے اسکن ٹائٹ رہتی ہے اور جھریوں کو جلد آنے سے روکا جاسکتا ہے۔

٭ شہد:

شہد کو چہرے ارو گردن پر 20 منٹ لگا کر چھوڑ دیں، یہ طریقہ جھریوں کو جلد آنے سے روکے گا اور آپ کو تروتازہ بنائے گا۔

٭ ناریل:

ناریل کے تیل کو چہرے پر لگائیں اور اس کا مساج کریں، یہ جلد کو ڈی ہائیڈریٹ رکھتا ہے جس سے جھریوں پر کنٹرول کیا جاسکتا ہے۔

٭ چینی:

روزانہ چینی سے چہرے کی سکرببگ کرنے سے اسکن بھی ٹائٹ رہتی ہے اور جھریوں پر کنٹرول بھی رہتا ہے۔

WATCH LIVE NEWS

You May Also Like :
مزید

Plastic Surgery For Wrinkles

Plastic Surgery For Wrinkles - Read the best tips, tricks & totkay of Beauty Tips. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Beauty Tips. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Beauty Tips. So, just read the informative content on Plastic Surgery For Wrinkles. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.