چہرے پر تل کیوں ہوتے ہیں؟ ڈاکٹر شائستہ لودھی ان کو ختم کرنے کا کونسا علاج بتاتی ہیں جس سے یہ بنا کسی تکلیف کے ختم ہو جاتے ہیں

image

چہرے پر موجود ایک چھوٹا سا کالا یا بھورا تل خوبصورتی کو مزید بڑھا دیتا ہے اور لوگ خود کو حسین سمجھنے لگتے ہیں۔ کچھ لوگوں کو یہ تل برے تو کچھ لوگوں کو یہ تل بہت پسند آتے ہیں۔ لیکن یہ تل ہوتے ہی کیوں ہیں؟ کیا آپ کو معلوم ہے کہ ہمارے جسم پر تل کیوں نکلتے ہیں؟

وجہ:

جب ایک خاتون حاملہ ہوتی ہے اس کے حمل کے پہلے 12 ہفتوں کے دوران جنین میلانوکیٹس یعنی جلد کے خلیے بن رہے ہوتے ہیں اس دوران جلد کا رنگ کبھی ہلکا تو کبھی گہرہ ہوتا رہتا ہے یہ ایک قدرتی عمل ہے اور یہ خلیات پورے جسم میں یکساں طور پر نہیں پھیلتے، کہیں رنگ زیادہ تو کہیں کم ہو جاتا ہے اور جہاں رنگ زیادہ تعداد میں اکھٹا ہو جائے وہاں فریکلز بنتے ہیں ان فریکلز یعنی فر آئنز کی وجہ سے جسم پر تل بن جاتے ہیں۔

اہم معلومات:

اگر کسی انسان کے جسم یا خصوصاً بازو پر 12 سے زائد تل ہوں تو ان میں کینسر کے خدشات بڑھ جاتے ہیں اس لئے کہ میلانن کمزور ہو کر جسم میں تیزابی خصوصیات کی طرح الکائن بنا دیتا ہے جو کینسر کے مرض کو بڑھاتے ہیں۔

تل اور قسمت سے متعلق راز:

ہمارے یہاں ایک عام تاثر پایا جاتا ہے کہ اگر ماتھے پر تل ہیں تو پیسہ زیادہ ہوگا اور بازو پر تل ہیں تو تیز ذہن کے ہوتے ہیں۔ گردن کے پاس ہیں تو نرم مزاج اور سینے پر ہیں تو انتھک محنت کرنے والے، کانوں پر ہیں تو سخی دل کے مالک اور اگر ہونٹوں پر ہیں تو سمجھدار اور چلاک قسم کے مانے جاتے ہیں۔

حقیقت:

کچھ لوگوں کی شخصیت سے تو ان تلوں کی حقیقت واضح ہو جاتی ہے لیکن ہر کسی کا اس سے اتفاق کرنا ممکن نہیں ہے۔

ڈاکٹر شائستہ کا ٹریٹمنٹ:

٭ ڈاکٹر شائستہ لودھی نے گذشتہ روز ایک لائیو سیشن کے دوران اپنے انستھیتھک کلینک پر ٹریٹنمنٹ کے دوران بتایا کہ یہ تل ٹریٹمنٹس کے بغیر کبھی بھی ختم ہوتے، اگر نشان ان کے ہلکے ہو جائیں تو وہ 100 میں سے کوئی 3 فیصد لوگ ہوتے ہیں۔ البتہ ایسا صرف ٹریٹمنٹ سے ہی ممکن ہوسکتا ہے۔ ہمارے ہاں کلینک میں مولزآف فارنزک نامی پروڈکٹس ہوتے ہیں جو اس ٹریٹمنٹ میں استعمال ہوتے ہیں جن سے آپ کے چہرے کو نہ تو کوئی نقصان ہوتا ہے اور یہ ان پر کوئی دانہ باقی رہتا ہے۔

WATCH LIVE NEWS

You May Also Like :
مزید

Shaista Lodhi Moles Treatment

Shaista Lodhi Moles Treatment - Read the best tips, tricks & totkay of Beauty Tips. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Beauty Tips. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Beauty Tips. So, just read the informative content on Shaista Lodhi Moles Treatment. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.