چینی ہربل میڈیسن کا کامیاب تجربہ

پاکستان میں پہلی چینی ہربل میڈیسن کا کامیاب تجربہ کر لیا گیا جس کے مطابق سینے کے دائمی انفیکشن کیلئےاینٹی بائیوٹک دوا کے متبادل میں چینی ہربل دوا متعارف کروا دی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق جامعہ کراچی میں بین الاقوامی مرکز برائے کیمیائی و حیاتیاتی علوم کے سربراہ پروفیسرڈاکٹر اقبال چوہدری نے چینی و پاکستانی ماہرین کے ہمراہ پریس کانفرنس میں بتایا کہ پہلی مرتبہ دوا متعارف کروائی گئی ہے جسے پاکستان میں ہی تحقیقی مراحل سے گزارا گیا ہے۔

کلینکل ٹرائل پراجیکٹ کے انچارج پروفیسر ڈاکٹررضا شاہ کا کہنا تھا کہ یہ ہربل کیپسول سینے کے انفیکشن کیلئے تیار کیا گیا ہے جسے کچھ مخصوص سائنسی طریقوں کی مدد سے اٹھارہ سے پینسٹھ سال کے درمیان212 دائمی انفیکشن کے مریضوں پر آزمایا گیا۔

چینی حکام کا کہنا تھا کہ نباتات پر مبنی یہ ادویات گزشتہ بیس سالوں سے چین میں استعمال ہو رہی ہے، پاکستان میں اینٹی بائیوٹک ادویات کا متبادل خوش آئند ثابت ہوگا۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.