کراچی میں پہلی بار ’تھری ڈی پارک‘ بنایا جا رہا ہے

 کراچی میں پہلی بار ’تھری ڈی پارک‘ بنایا جا رہا ہے کراچی کے رہائیشیوں کے لیے پہلی بار ’تھری ڈی پارک‘ بنایا جا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق  ’تھری ڈی پارک‘  میں جانوروں کو تھری ڈی ٹیکنولوجی کے مطابق دکھایا جائے گا۔

یاد رہے کہ لائنز ایریا کے یو سی 10 میں واقع بشارت پارک کو تھری ڈی پارک میں تبدیل کیا جارہا ہے جو صدر پارکنگ پلازہ کے بالکل سامنے واقع ہے۔

پارک کی دیواروں پر پینٹ لگائے جائیں گے ، دیواروں پر ہاتھی ، گوریلا ، ڈایناسور ، زیبرا ، جراف اور دیگر 10 جانوروں سمیت پینٹ لگائے جائیں گے جو 3 ڈی اثرات مرتب کریں گے۔ واضح رہے کہ اس ’تھری ڈی پارک‘  کا انعقاد  25 جنوری کو کراچی کے علاقے لائنز ایریا میں کیا جارہا ہے۔

گزشتہ روز قبل کراچی میں سیاحوں کے لیے برف کا ونڈر لینڈ تیار کیا گیا جو ایک ماہ کے لئے لوگوں کو تفریحی مواقعے فراہم کرے گا ۔

کراچی میں بھی اب برف باری ہوگی  

کراچی والوں کو اب برف باری کے لیے شمالی علاقہ جات میں جانے کی ضرورت نہیں، پی اے ایف میوزیم میں ونٹرلینڈ کا آغاز کر دیا گیا ہے۔

واضح رہے اس کا آغاز 4 جنوری 2020 سے باضابطہ طور پر کراچی والوں کے لئے کیا گیا ہے۔

موسم خشک اور ہلکی بارش جبکہ برفباری کا بھی امکان

خیال رہے کہ شہر کراچی میں لگنے والے اس  ونٹر لینڈ کا درج حرارت منفی 10 ڈگری سینٹی گریڈ ہے جبکہ برف کی سلائیڈوں سے لے کر شاندار برف کے مجسموں کا بھی انتظام کیا گیا ہے۔

ونٹرلینڈ کی انتظامیہ نے اس  برف کی دنیا میں داخل ہونے کے لئے  1500 کرایہ رکھا  ہے جس میں جیکٹ اور دستانے ونٹرلینڈ  شائقین کو فراہم کریں گے جبکہ تفریحی کے لئے آنے والوں کو جینز ، موزوں اور بند جوتے کی ہدایت بھی کی ہے۔

  


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.