پیدا ہوتے ہی 125 ارب کا مالک بن گیا! دنیا کے 5 ارب پتی بچے کہا پیدا ہوئے؟

امیر ترین مرد اور خواتین کے بارے میں تو آپ نے سنا ہوگا آج جانیں دنیا کے پانچ امیر ترین بچوں کے بارے میں جن کی پیدائشی جائیداد اور دولت کے بارے میں کسی کو معلوم ہی نہیں ہے۔

• ویلنٹینا:



ویلنٹینا ایک مشہور ہالی وڈ اداکارہ کی بیٹی ہیں، آٹھ سال کی عمر سے ہی ان کے نام پر ۱۲ ملین ڈالر کا گھر ہے جس کی اکلوتی مالکن ہیں یہ گھر کوئی عام گھر نہیں بلکہ محل نما ہے جہاں جدید قسم کی لگژریز موجود ہیں۔

• نِک:



نِک نے چھوٹی سی عمر میں ایک ایسی ایپ متعارف کروائی جس سے دنیا بھر کی خبروں کا خلاصہ کرنے میں مدد ملتی ہے، اس سے یہ ایپ یاہو کو ۳۰ ملین ڈالر میں بیچا جس سے یہ امیر ترین بچوں کی فہرست میں آگیا۔

• ڈینیلین:



ڈینیلین ۹۹ ملین ڈالر کی اکلوتی وارث ہیں جو کہ ان کو اپنی والدہ کی وفات کے بعد ورثے میں ملی۔ یہ بچی نہایت سادہ رہنے والی امیر ترین بچی ہے۔

• شہزادہ جارج الیگژنڈر:



شہزادہ جارج الیگژنڈر برطانیہ کے شاہی خاندان کے وارثوں میں سے ہے جو پیدا ہوتے ہی ۱۲۵ ارب کا مالک بن گیا تھا، اس سے زیادہ امیر ترین بچہ دنیا میں کوئی نہیں یہ ہر سال ۴۰۰ ملین ڈالر اپنی وراثت سے حاصل کرلیتا ہے۔

• کونکس اور ویوائنی:



کونکس اور ویوائنی اداکارہ انجلینا جولی کی اولادیں ہیں۔ یہ دونوں ۱۲۵ ارب روپے کے مالک ہیں۔




WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

1893