یہ میاں بیوی کروڑ پتی ہیں ۔۔ شوبز کی وہ 6 مشہور اداکارائیں کونسی ہیں جنہوں نے دنیا کے امیر ترین مردوں سے شادی کی؟

شوبز اداکارائیں اپنے کام کی وجہ سے دنیا بھر میں پہچانی جاتی ہیں اور ایک کے بعد ایک پراجیکٹ کرتی ہیں جن کا معاوضہ لاکھوں میں بنتا ہے اور پھر کچھ ہی وقت میں امیر ترین بن جاتی ہیں، بالکل ایسے ہی ان کے شوہر بھی ہیں۔ آج ہم بات کریں گے ان شوبز اداکاراؤں کے بارے میں جنہوں نے امیر زادوں سے شادی کی اور آج عیش و عشرت کی زندگی گزار رہی ہیں۔

انوشکا اور ویرات کوہلی

اداکارہ انوشکا شرما جو عام طور پر ایک فلم کا معاوضہ 1 یا 2 کروڑ روپے لیتی ہیں ان کے شوہر کرکٹر ویرات کوہلی کی سالانہ آمدنی 78 کروڑ روپے ہے، یہ دونوں امیر ترین میاں بیوی میں شمار ہوتے ہیں۔

سجل اور احد

سجل علی اور احد رضا میر پاکستانی شوبز انڈسٹری کے امیر ترین میاں بیوی ہیں، ان کی شادی کے اخراجات اور تحائف کی مالیت بھی کسی شاہی خاندان کی شادی سے کم نہ تھی اور ان کی آمدنی بھی بالکل اسی طرح کروڑوں روپے ہے۔

پریانکا چوپڑا اور نک جونز

پریانکا چوپڑا اور نک جانز بھی دنیا بھر میں امیر ترین سمجھے جاتے ہیں۔ ان کی سالانہ آمدنی 8 کھرب 37 ارب سے زائد روپے ہے جبکہ پریانکا چوپڑا امریکہ میں 4 اپارٹمنٹ کی مالکن اور ہیروں کے زیوارت رکھتی ہیں۔

راحل ویدیا اور دیشاء پرمار

راحل ویدیا بھی امیر ترین مرد ہیں انہوں نے انڈین آئیڈیل سے اپنا فنی کیرئیر شروع کیا اور اب ممبئی میں 2، پٹنہ میں 1 اور دہلی میں 5 مرلے کے مکان کے اکلوتے مالک اور بزنس ایمپائر کے اونر کی حیثییت بھی رکھتے ہیں۔ ان کی شادی حال ہی میں دیشاء پرمار سے ہوئی ہے جن کے پاس زیادہ دولت تو نہیں البتہ ایک مکان ان کے نام ہے جو والد کی جانب سے جہیز میں ملا ہے۔

پریتی زنٹا

بھارتی اداکارہ پریتی زنٹا اور ان کے شوہر جینی گوڈینف بھی امیر ترین میاں بیوی میں شمار ہوتے ہیں۔ ان کی سالانہ آمدنی 4 کھرب سے زائد ہے اور پریتی ایک شو میں شرکت کرنے کے لئے اب 1 کروڑ سے زائد رقم وصول کرتی ہیں۔

شاہ رخ خان

بھارتی اداکار اور کنگ خان شاہ رخ خان اور ان کی اہلیہ گوری خان بھی امیر ترین میاں بیوی ہیں، ان کی اہیلہ کی سالانہ آمدنی 256 کروڑ روپے ہے جبکہ شاہ رخ خان کی 5100 کروڑ روپے سالانہ آمدنی ہے۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

28898