محبت کی علامت ہوتا ہے ۔۔ جانیں دنیا کے 4 قیمتی پتھر اور ان کے معنی جو اکثر لوگ نہیں جانتے

image

قیمتی جواہرات آپ کی پیدائش کے مہینے سے زیادہ علامات کو ظاہر کرتے ہیں۔ یہاں تک کہ چند قیمتی جواہرات علاج کرنے کی انفرادیت کے بارے میں بھی جانے جاتے ہیں۔ بہت سے لوگ کچھ جواہرات کو زیورات کے طور پر پہنا کرتے ہیں۔

آج ہم آپ کو چار انتہائی قیمتی جواہرات ہیرے ، نیلم ، زمرد اور روبی کے بارے میں حیرت انگیز باتیں بتائیں گے اور ساتھ میں یہ بھی بتائیں گے کہ ان کے معنی کیا ظاہر ہوتے ہیں اور اس کا استعمال کیا ہوتا ہے۔

1- ہیرے کا پتھر

ہیرے ہمیشہ سے ہی محبت کی علامت سمجھے جاتے ہیں ، یہی وجہ ہے کہ انہیں عام طور پر مشغولیت اور شادی کے تحائف کے طور پر دیا جاتا ہے۔پیلے رنگ کے ہیرے انتہائی نادر ہوتے ہیں اور عام طور پر رنگ برنگے ہیروں سے زیادہ قیمتی نظر آتے ہے۔یہ دراصل تخلیقیت کی علامت سمجھے جاتے ہیں۔

2- نیلم کا پتھر

نیلم مختلف رنگوں میں آتے ہیں۔ ذہن کو مرکوز کرنے اور پرسکون کرنے کے ساتھ ساتھ ناپسندیدہ خیالات ، افسردگی اور ذہنی تناؤ کو دور کرنے کا خیال کیا جاتا ہے۔نیلم کا پتھر ذہنی سکون ، استحکام اور خوشحالی لانے کے لئے جانا جاتا ہے۔

3- زمرد

زمرد کے پتھرکی بھی اپنی خاص اہمیت ہوتی ہے۔ یہ انتہائی خوبصورت چمکدار قیمتی پتھروں میں سے ایک ہے۔زمرد خوشگوار خصوصیات کے لئے جانا جاتا ہے۔ زمرد کی انگوٹھی پہننا رشتے میں عاجزی پیدا کرتا ہے۔ منگنی کی انگوٹھی اور مضبوط محبت کی تصدیق کے طور پر یہ اس پتھر کا استعمال بہترین انتخاب سمجھا جاتاہے۔یہ قیمتی پتھر تجدید اور امید کی علامت ہے۔

4- روبی کا پتھر

روبی کا شمار قیمتی پتھروں میں ہوتا ہے ۔یہ اچھی قسمت اور تحفظ فراہم کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ اسے اردو میں سرخ یاقوت بھی کہتے ہیں۔ روبی ہلکے گلابی سے لے کر لال رنگ تک کے شیڈز میں پایا جاتا ہے۔


WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
آرٹ اور انٹرٹینمنٹ
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

1423