کراچی میں تیز ہواؤں کا شدید اثر، سردی کی شدت میں اضا فے کا امکان

image

محکمہ موسمیات کے مطابق  کراچی میں تیز ہواؤں کے سبب سردی کی شدت میں اضا فے  کا امکان ہے جب کہ شدید موسمی صورتحال کے باعث  6 افراد جاں بحق اور متعددزخمی ہوگئے۔

احتیاط کے پیش نظر سندھ حکومت نے دفعہ 144 نافذ کرتے ہوئے ماہی گیری اور سمندر میں نہانے پر پابندی عائد کردی۔

کے الیکٹرک نے بھی شہریوں سے احتیاط برتنے کے لئے خاص ہدایت جاری کردیں۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ تیز ہواؤں کا سلسلہ رات میں تھم جائے گا،  رات سے سردی کی شدت میں اضافہ بھی ہونے کا امکان ہے۔

احتیاط کے پیش نظر سندھ حکومت نے دفعہ 144 نافذ کردی، سندھ حکومت کے مطابق تفریح کے لیے ساحل پر جانے والوں کو بھی خطرہ ہے جب کہ 7 روز تک سمندرمیں نہانے اور ماہی گیری پر پابندی عائد کردی گئی۔

کے الیکٹرک  نے شہریوں سے خاص احتیاط برتنے کی درخواست کی  ہے، بجلی کی تنصیبات، اسٹریٹ لائٹ پولز ، بل بورڈز، درختوں سے محفوظ فاصلہ رکھنے کی ہدایت دیں ہیں۔

کراچی میں تیز ہواؤں  کے باعث  6 افراد جاں بحق جبکہ متعددزخمی ہوگئے، دھوراجی میں دیوارسے بلاکس سڑک کنارے سوئے نشئی کے سرپرآگرے، دیواریں گرنے سے اورنگی میں بچہ فرمان، سرجانی گلشن میں کم سن لڑکا رحمن، نارتھ ناظم آباد ایل ایک  اور گلشن معمار میں  بھی ایک ہلاکت ہوئی۔

گلبائی پل کے قریب زیر تعمیر عمارت کی دیوار گرنے سے مزدور جاں بحق ہوا، پاپوش میں اسکول کی دیوار اور درخت گر گئے، بلدیہ اسپارکو روڈ  میں گھر کی چھت گرنے سے 2 خواتین سمیت تین افراد زخمی ہوئے۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
پاکستان کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.