بھنگ کے مقابلے میں چرس دماغی صلاحیتوں پر کس طرح اثر انداز ہوتی ہے؟

image

اس میں کوئی شک نہیں کہ بھنگ کا استعمال یادداشت میں کمی، اضطراری رفتار اور توجہ مرکوز کرنے میں دشواری جیسے علمی افعال میں قلیل مدتی خرابیوں کا سبب بن سکتا ہے۔

لیکن چرس کے استعمال کے کچھ ضمنی اثرات ابتدائی لت ختم ہونے کے بعد طویل عرصے تک برقرار رہ سکتے ہیں، خاص طور پر جب بات اعلیٰ دماغی صلاحیتوں کی ہو۔

ایڈکشن جرنل نامی سائنسی جریدے میں شائع ایک تحقیقی جائزے کے مطابق اس حوالے سے 43 ہزار سے زائد افراد پر کیے گئے مطالعے میں ثابت ہوا کہ ٹیٹراہائیڈروکینابینول (ٹی ایچ سی) نامی کیمیکل کا استعمال دماغ کے مختلف انتظامی افعال انجام دینے کی صلاحیت پر منفی اثر ڈال سکتا ہے۔

ان میں اہم ڈیٹا کو یاد رکھنا، منصوبہ بندی کرنا، ترتیب دینا، مسئلہ حل کرنا، فیصلہ کرنا، اور جذبات اور رویے کا نظم کرنا شامل ہیں۔

سائنسدانوں کو ابھی تک اس بات کا یقین نہیں ہے کہ آیا ان اثرات کو تبدیل کیا جا سکتا ہے، یہ معلوم کرنے کے لیے مزید تحقیق کی ضرورت ہوگی۔

ڈاکٹر الیگزینڈر ڈومیس کے مطابق، جو اس جائزے کے مصنفین میں سے ایک اور مونٹریال یونیورسٹی آف سائیکاٹری کے ایک ایسوسی ایٹ کلینیکل پروفیسر ہیں، مزید تحقیق کے باوجود، منفی اثرات کی شدت کا انحصار چرس کے استعمال کی مقدار، تعدد اور سالوں پر ہو سکتا ہے، لیکن جو سائنس دان نتیجہ اخذ کر سکتے ہیں، وہ یہ ہے کہ چرس کا دائمی استعمال نوجوانوں اور نوجوان بالغوں کے دماغوں کو مستقل طور پر متاثر کرتا ہے۔

ڈومیس نے سی این این کو بتایا کہ، “اب تک، بھنگ کے استعمال سے پیدا ہونے والی سب سے زیادہ مسلسل تبدیلیاں، زیادہ تر اس کا دائمی استعمال، جوانی کے دوران پریفرنٹل کورٹیکس میں دیکھا گیا ہے۔ اس طرح کی تبدیلیاں ممکنہ طور پر علمی اور انتظامی افعال میں طویل مدتی خلل کا باعث بن سکتی ہیں۔”

جائزے میں شامل تجزیوں میں سے ایک نوجوان بالغوں اور بھنگ کے استعمال پر چھ مطالعات پر مبنی تھا۔

جائزے میں کہا گیا ہے کہ اس تجزیہ نے “دائمی بھنگ استعمال کرنے والوں کے لیے علمی عمل کے درمیان تبدیلی کے دوران مناسب طرز عمل کے فیصلے کرنے کی صلاحیت میں کمی کی تجویز پیش کی۔”

جائزے کے ایک اور تجزیے میں نوجوان بالغ بھنگ استعمال کرنے والوں پر 39 مطالعات کا جائزہ لیا گیا جن کی اوسط عمر 26 سال تھی۔

ان مطالعات میں یہ بھی نتیجہ اخذ کیا گیا کہ نوجوان بالغ جو دائمی بھنگ استعمال کرتے ہیں ان میں معلومات کو برقرار رکھنے یا اس میں ہیرا پھیری کرنے کی صلاحیت قدرے خراب ہوتی ہے اور ساتھ ہی یاد رکھنے میں بھی زیادہ دشواری ہوتی ہے۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.