ارجنٹینا کے خلاف فوجی آپریشن مارگریٹ تھیچر نے کیا تھا، صدر پوتن کا جوابی وار

image

روس کے صدر ولادیمیر پوتن نے برطانوی وزیراعظم بورس جانسن پر جوابی وار کرتے ہوئے انہیں سابق وزیراعظم مارگریٹ تھیچر کے دورن میں ارجنٹینا کے خلاف فوجی آپریشن کا فیصلہ یاد دلایا ہے۔

خبر رساں ادارے روئٹرز کے مطابق جمعرات کو ترکمانستان کے دورے کے موقع پر صحافیوں سے بات کرتے ہوئے صدر ولادیمیر پوتن نے برطانوی وزیراعظم پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ’میں صرف حالیہ تاریخی واقعات کو یاد دلانا چاہتا ہوں مارگریٹ تھیچر نے جزائر فاک لینڈ حاصل کرنے لیے ارجنٹینا کے خلاف فوجی آپریشن شروع کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔ اس وقت یہ فیصلہ ایک خاتون نے کیا تھا۔

بدھ کو برطانوی وزیراعظم بورس جانسن نے کہا تھا کہ صدر ولادیمیر پوتن اگر خاتون ہوتے تو یوکرین میں جنگ شروع نہ کرتے۔

صدر پوتن کا کہنا تھا کہ آج جو کچھ ہو رہا ہے، اس پر برطانوی وزیراعظم کی جانب سے درست حوالہ نہیں دیا گیا۔

روسی صدر نے 40 سے قبل ارجنٹینا کے خلاف برطانیہ کے فوجی آپریشن پر تنقید کی۔ جنوبی بحر اوقیانوس میں واقع جزائر فاک لینڈ برطانیہ کے زیرانتظام ہیں تاہم ارجنٹینا بھی ان جزائر پر ملکیت کا دعویٰ کرتا ہے۔

پوتن نے سوال کیا کہ فاک لینڈ کہاں واقع ہے اور برطانیہ کہاں ہے؟

جرمن نشریاتی ادارے زیڈ ڈی ایف سے گفتگو کرتے ہوئے بورس جانسن نے کہا تھا کہ ’یوکرین پر پوتن کا حملہ ’منفی مردانگی کی ایک بہترین مثال‘ ہے۔

سابق یوگوسلاویہ، افغانستان اور عراق میں مغرب کی فوجی مداخلت کے خلاف ماسکو تنقید کرتا آیا ہے اور اس کو مغربی سامراجیت اور منافقت قرار دیا ہے۔

تاہم دو دہائیوں کی حکمرانی میں پوتن نے خود کئی مرتبہ سامراجیت کے الزامات کا سامنا کیا ہے۔

وہ روس کی سرحدوں کو زبردستی پھیلانا چاہتے ہیں اور انہوں نے خود کہا تھا کہ ان کی خواہش ہے کہ وہ سوویت یونین کی بحالی چاہتے ہیں۔


News Source   News Source Text

مزید خبریں
عالمی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.