کیلے کے چھلکے سے صفائی کا آسان طریقہ جانیں جو گھر کی چیزوں کو منٹوں میں چمکائے

کیلا ہر موسم میں استعمال کیا جاتا ہے کوئی اس کو کھاتا ہے تو کوئی اس کو چہرے اور بالوں کے ماسک کے طور پر استعمال کرتا ہے۔ اب ان تمام خوبیوں سے بڑھ کر بھی کیلے میں ایک اور خوبی پائی جاتی ہے جس کو جان کر خواتین اب کیلوں کے چھلکے کو بھی نہیں پھینکیں گی۔

کیلا فائدہ مند کیوں ہے؟

کیلے میں آئرن، پوٹاشیئم، فائبر اور دیگر کاربوہائیڈریٹس پائے جاتے ہیں جس کہ وجہ سے یہ ہمارے لئے فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ اور صرف کیلے میں ہی نہیں بلکہ اس کے چھلکے میں اینٹی آکسائیڈینٹ، وٹامن سی، پوٹاشیم اور میگنیشیم پایا جاتا ہے جو ہماری صحت کے علاوہ گھر کی صاف صفائی میں بہت فائدہ مند ہے ۔

ٹپس:

آج ہم آپ کو کیلے اور اس کے چھلکے سے گھر کی مختلف چیزوں کی صفائی کے ایسے طریقے بتاتے ہیں جو جان کر آپ کو بھی بہت فائدہ ہوگا۔

* چمڑے کی جیکٹس یا بیگ:

اب چونکہ سردی کو موسم ہے اور چمڑے کی جیکٹس ہر گھر میں مرد حضرات استعمال کرتے ہیں اور بیگ خواتین کے پاس بھی ہوتے ہیں۔ ان کو صاف کرنے کی آسان ٹپ یہ ہے کہ آپ کیلے کے چھلکے کی اندر والی جلد کو جیکٹس اور بیگ پر اس جگہ رگڑ لیں جہاں جہاں چمڑا لگا وہا ہے اور پھر دس منٹ بعد صاف کپڑے یا ٹشو سے صاف کر لیں لیجیئے چمک گئے بیگ بھی اور سردی کی یہ جیکٹس بھی۔

٭ فرنیچر:

فرنیچر چاہے لکڑی کا ہو یا پلاسٹک کا ہر طرح کے فرنیچر کو صاف کرنے کے لئے آپ کیلے کا چھلکا لیں اور اس کو رگڑیں اور صاف کرلیں پھر ناریل کا تیل فرنیچر پر لگا کر چھوڑ دیں۔ لیجیئے فرنیچر بھی صاف ہو جائے گا اور پالش بھی ہوجائے گی۔

٭ جوتے:

جوتوں پر کیچڑ یا دیگر چیزوں کے نشانات پڑگئے ہوں تو کیلے کے چھلکے سے ہی رگڑ لیں یہ بھی نئے کی طرح چمکدار ہو جائیں گے۔

٭ ٹائلوں کے نشانات:

گھر میں لگی ٹائلوں کو صاف کرنا تو آسان ہوتا ہے مگر ان کے کناروں کے درمیان گندگی اور مٹی گھس جاتی ہے جس کو صاف کرنا آسان نہیں ہوتا لہٰذا آپ کیلے کے چھلکے کو ٹائلوں کے درمیان اور کناروں پر رگڑیں ۔ آپ کا یہ مسئلہ بھی حل ہوجائے گا اور اگر مکمل طور پر صاف نہ ہو تو تھوڑا سا کیلا اس جگہ رگڑ لیں اور کپڑے س صاف کردیں۔

YOU MAY ALSO LIKE :

Banana Peel For Cleaning

Banana Peel For Cleaning - Read the best tips, tricks & totkay of Tips And Tricks. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Tips And Tricks. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Tips And Tricks. So, just read the informative content on Banana Peel For Cleaning. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.