کپڑے دھوتے وقت اس غلطی سے پیشاب میں انفیکشن بھی ہوسکتا ہے ۔۔ جانیں وہ کون سی غلطیاں ہیں جو اکثر کپڑے دھوتے وقت خواتین کرتی ہیں

image

واشنگ مشین ہفتے میں ایک مرتبہ تقریباً سب ہی خواتین لگاتی ہیں تاکہ میلے کپڑوں کو دھو لیا جائے۔ کچھ خواتین جن کے ہاں چھوٹے بچے ہوں وہ ہر دوسرے دن مشین لگا لیتی ہیں تاکہ بچوں کے کپڑوں پر زیادہ دیر تک میل لگی نہ رہ جائے۔ ہر کام کو کرنے کا ایک سلیقہ ہوتا ہے۔ اسی طرح کپڑوں کو دھونے کا بھی ایک طریقہ ہوتا ہے جسے صحیح سے نہ کیا جائے تو وہ یقیناً نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ آج ہم آپ کو کچھ ایسی غلطیوں کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں جو اکثر آپ سے بھی ہو جاتی ہوں گی لیکن ان کے نقصانات سے آپ لاعلم ہیں۔

غلطیاں:

٭ کپڑے دھوتے وقت یہ کوشش نہ کریں کہ جتنا زیادہ سرف یا ڈٹرجنٹ استعمال وہگا اتنا ہی زیادہ کپڑے اچھے دھلیں گے کیونکہ زیادہ ڈٹرجنٹ کا استعمال آپ کے کپڑوں کی نہ سرف چمک کو ختم کرتا ہے، انہیں جلد سے جلد خراب کرتا ہے بلکہ زیادہ استعمال کی وجہ سے اکثر سرف کے کچھ ذرات کپڑوں کے اندر تہوں میں چھپے رہ جاتے ہیں جو جلد کے امراض کو دعوت دیتے ہیں، یعنی اسکن انفیکشن کی بڑی وجہ بنتے ہیں۔

٭ وہ لوگ یا بچے جن کو کسی بھی قسم کی کوئی الرجی ہو یا ان کو پیلیا اور چکن پاکس نکلے ہوئے ہوں اور آپ انہیں مشین میں دھونے جارہی ہیں تو یہ خیال کریں اس وقت مشین میں ٹھنڈا پانی ہو، گرم پانی میں اس طرح کے کپڑے دھونے سے ان کے جراثیم طاقتور ہو جاتے ہیں۔

٭ کپڑے دھونے کے بعد انہیں صحیح طرح خُشک نہ کیا جائے اور دھوپ نہ لگائی جائے تو کپڑوں میں نمی رہ جاتی ہے جوکہ پیشاب میں انفیکشن کی وجہ بنتی ہے۔ ہر گز گیلے کپڑوں کو نہ پہنیں، چاہے وہ شرٹ ہو یا ٹراؤزر کیونکہ یہ کپڑے نہ صرف سانس کی تکلیف کی وجہ بنتے ہیں بلکہ اس سے نمونیا بھی ہوسکتا ہے۔

WATCH LIVE NEWS

You May Also Like :
مزید

Kapre Dhote Waqt Hone Wali Ghaltian

Kapre Dhote Waqt Hone Wali Ghaltian - Read the best tips, tricks & totkay of Tips And Tricks. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Tips And Tricks. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Tips And Tricks. So, just read the informative content on Kapre Dhote Waqt Hone Wali Ghaltian. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.