نزلہ ہو یا کھانسی ۔۔نجات کے لئے فوائد سے بھرپور قہوہ اور معجون گھر میں بنانے کا آسان طریقہ جانیں تاکہ آپ بھی اپنوں کا خیال رکھ سکیں

سردیوں کے مزے تو ہم لیتے ہیں مگر جب نزلہ زکام یا کھانسی ہوجائے تو سارہ مزے خراب ہوجاتا ہے کیونکہ سردی میں ٹھنڈ کی وجہ سے جسم مزید سست ہوجاتا ہے ایسے میں نہ صرف بچے بلکہ بڑے بھی پریشان ہوجاتے ہیں۔ دوائیوں کے ساتھ اگر اس قہوہ کو بھی استعمال کیا جائے تو بہت فائدہ ہوتا ہے تو اب سے آپ بھی جان لیں اور اپنے گھر والوں کی صحت کا خآص خیال رکھیں انہیں سردی میں کورونا سے بھی بچائیں۔

قہوہ بنانے کا طریقہ:

• ایک برتن میں پانی کو ابال لیں اور پھر اس میں 3 سے 4 لونگیں، 1 سے 2 بادیان کے پھول، دار چینی ایک ایک انچ کا ٹکڑا اور دو چھوٹی الائچی ڈال کر تھوڑی دیر پکائیں اور جوش آنے پر بند کردیں۔

• لیجیئے تیار ہے آپ کا کھانسی، نزلے و زکام سے بچنے کا زبردست قہوہ اب اس کو نیم گرم ہونے پر پی لیں۔

• دن میں ایک مرتبہ اس کو ضرور استعمال کریں یا زیادہ کھانسی ہونے کی صورت میں بھی اس کو استعمال کریں۔

معجون بنانے کا طریقہ:

• آدھا چھٹانک بادام اور ایک چمچہ کالی مرچ کو اچھی طرح سے پیس لیں۔

• اس پاؤڈر میں ایک چمچ شہد شامل کرلیں۔

• اس کو ناشتے یا رات کے کھانے کے بعد استعمال کریں۔

YOU MAY ALSO LIKE :

Nazla Zukam Ke Liye Kahwa Banane Ka Tarika

Nazla Zukam Ke Liye Kahwa Banane Ka Tarika - Read the best tips, tricks & totkay of Tips And Tricks. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Tips And Tricks. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Tips And Tricks. So, just read the informative content on Nazla Zukam Ke Liye Kahwa Banane Ka Tarika. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.