ٹہریں! اگر آپ بھی نان سٹک پین کو اس طرح استعمال کر رہی ہیں تو چھوڑ دیں، جانیئے کچھ ایسے طریقے جو نان سٹک برتن کو خراب ہونے سے بچائیں

image

گھر میں کھانا پکانے کے لئے جہاں سٹیل اور سلور سٹیل کے برتنوں کا استعمال ہوتا ہے وہیں اب سب سے زیادہ نان سٹک برتنوں کا رجحان ہے، اب ہر گھر میں یہ برتن پائے جاتے ہیں اور خواتین کی اولین پسند نان سٹک برتن ہوتے ہیں کیونکہ ان کو دھونا اور استعمال کرنا دیگر برتنوں سے زیادہ آسان ہے۔ لیکن اکثر خؤاتین کو یہ شکایت ہوتی ہے کہ یہ برتن خراب ہو جاتے ہیں۔ اس لئے آج ہماری ویب میں نان سٹک برتنوں کو خراب ہونے سے بچانے کے کچھ ایسے طریقے بتانے جا رہے ہیں جس سے ہو ہر خواتین کی بڑی مشکل آسان۔

آئل کا سپرے:

نان سٹک برتنوں کو استعمال کرنے سے پہلے ہلکا سا ائل کا سپرے کرلیں اس سے ان کے پیندے کی سطح خراب نہیں ہوتی اور وہ زیادہ دنوں تک چلتے رہتے ہیں۔

نان سٹک سپرے:

بازرا میں بآسانی نان سٹک سپرے پائے جاتے ہیں جن میں کولیسٹرول،, سوڈیم، لیتھیسن، نائٹروآکسائیڈ، فائبر اور پروپریلینٹ نامی اجزات پائے جاتے ہیں جن کا سپرے کرنے سے برتنوں میں چکنا پن قائم رہتا ہے اور یہ خراب ہونے سے بچ جاتے ہیں۔

اوون میں رکھنے سے قبل:

نانا سٹک برتنوں کو اوون میں رکھنے سے پہلے ان کو چیک کرلیں کہ وہ اوون میں رکھنے کے لئے بنائے گئے ہیں یا نہیں، یہ تمام ہدایات ان برتنوں کے ڈبے پر لکھی ہوئی ہوتی ہیں جس کا مقصد یہی ہوتا ہے کہ اگر وہ اوون کے لئے بنائے گئے ہیں تو اس میں استعمال کریں بصورتِ دیگر استعمال کرنے سے مالیکولر خواص کھو بیٹھتے ہیں اور جلدی ہی خراب ہو جاتے ہیں۔

آگ پر رکھنے سے پہلے:

ان برتنوں کو آگ پر رکھنے سے پہلے کبھی بھی خالی نہ رکھیں، یعنی جب بھی رکھیں برتنوں میں کھانے کی اشیاء لازمی موجود ہو، ورنہ یہ آگ کے براہِ راست استعمال سے اس کی سٹرپس خراب ہونے لگتی ہیں۔

ہلکی آنچ:

نان سٹک کو ہلکی آنچ پر رکھیں اور پھر پکانا شروع کریں اور پھر آہستہ آہستہ آنچ تیز کریں تاکہ کھانا بھی اچھا پک جائے اور برتن خراب ہونے سے بھی بچ سکیں۔

چمچ کونسا؟

نان سٹک برتنوں کے چساتھ سٹیل کا چمچ نہیں بلکہ لکڑی، نائیلون، پلاسٹ کے چمچوں کو استعمال کیا جائے۔

WATCH LIVE NEWS

You May Also Like :
مزید

Non Stick Pan Using Tips

Non Stick Pan Using Tips - Read the best tips, tricks & totkay of Tips And Tricks. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Tips And Tricks. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Tips And Tricks. So, just read the informative content on Non Stick Pan Using Tips. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.