کیا آپ کا گھر بھی سردی میں شدید ٹھنڈا ہو جاتا ہے؟ تو جانیں گھر کو بغیر ہیٹر کے گرم رکھنے کے 5 آسان طریقے جو سردی سے بچانے میں مفید ثابت ہوسکتے ہیں

سردی میں اکثر گھروں میں ٹھنڈ بہت زیادہ لگتی ہے مگر جب گھر وں سے باہر جائیں تو سردی زیادہ نہیں لگتی ہے جس کی وجہ یہ ہے گھر میں کھڑکیاں اور دروازے کھلے رہتے ہیں اور گھڑ کی چھتیں سیمنٹ سے بنی ہوتی ہیں جوکہ ذرا ٹھنڈی ہوتی ہیں۔ بہرحال آج ہم آپ کو وومن کارنر میں بتانے جا رہے ہیں گھر کو ٹھنڈ سے بچانے کے وہ طریقے جو بغیر ہیٹر کے بھی گھروں کو ٹھنڈ سے بچا سکتے ہیں۔

طریقے

قالین یا کارپیٹ

اپنے گھر کے کمروں میں قالین یا کارہیٹ بچھا لیں تا کہ ٹھنڈے فرش سے بچ جائیں اور اسی قالین یا کارپیٹ پر بیٹھیں اس سے بھی آپ ٹھنڈ سے بچ سکتے ہیں۔

انگیٹھی

گھر میں انگیٹھی کا استعمال کریں، زیادہ سردی لگے تو کمروں کے باہر اس کو جلا لیں یا کھانا اس پر بنائیں، ذائقہ دار بھی بنے گا اور گھر بھی گرم رہے گا۔

پردے

گھروں کی کھڑکیوں کے باہر پلاسٹک کے پردے لگا لیں جس کے لیئے آپ بس پلاسٹک کے ٹکڑوں کو جوڑ کر بھی لگا سکتی ہیں کیونکہ ٹھنڈ سے بچانے کا سب سے عام ذریعہ ہیں۔

دروازے

اضافی دروازوں کو بند رکھیں اور ان کے نیچے پلاسٹک یا کپڑا لگا دیں تاکہ ہوا اندر نہ آ سکے۔

آئسولیشن

اپنے گھروں کی دیواروں کو آئسولیٹ کروالیں یعنی دیواروں کے اندر ایک قسم کا لکڑی اور سٹیل کا بنا ہوا مٹیریل لگوا لیں جو آپ کے گھر کو موسمی اثرات سے بچانے میں مدد دے گا۔

YOU MAY ALSO LIKE :

Sardi Me Ghar Ko Kaise Garam Rakha Jai

Sardi Me Ghar Ko Kaise Garam Rakha Jai - Read the best tips, tricks & totkay of Tips And Tricks. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Tips And Tricks. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Tips And Tricks. So, just read the informative content on Sardi Me Ghar Ko Kaise Garam Rakha Jai. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.