دیواروں اور چھت پر سیلن لگنے سے پریشان ہیں تو کئی سال پرانی سیلن صرف 500 روپے میں ختم کرنے کا طریقہ جانیں او ر اس سے جان چھڑوائیں

image

اکثر اوقات دیکھا گیا ہے کہ لوگوں کے بہت خوبصورت سجے سجائے گھر صرف اس وجہ سے بدنما لگنے لگتے ہیں کیونکہ ان کے گھرکی دیواریں سیلن زدہ ہو جاتی ہیں، اس سیلن کی وجہ سے دیواروں کا رنگ خراب ہو کر اکھڑ جاتا ہے، اور اندر کا پلاسٹر جھانکنے لگتا ہے، جس سے دیواریں بدنما لگتی ہیں اور گھر والے شرمندگی محسوس کرنے لگتے ہیں۔ تو اس کا علاج کیا ہے ، کیا اس کا حل یہی ہے کہ ہر دوسرے مہینے رنگ و روغن کروایا جائے اور پھر وہ چند دن میں خراب ہوجائے۔ تو آج ہم اس کا بہت آسان حل لے کر آئے ہیں جس سے آپ کے دیواروں کا رنگ و روغن بھی برقرار رہے گا اور سیلن بھی نظر نہیں آئے گی۔

اس کے لئے آپ کو کرنا صرف یہ ہے کہ دیوار کی سیلن ختم کرنے کے لئے بازار میں ایک کیمیکل ملتا ہے اس کا پیکٹ لے آئیں اس سے تقریباً 16 اسکوائرفٹ کا ایریا کور ہو جاتا ہے ۔ اس کا آدھا پیکٹ 8 اسکوائر فٹ کے لئے کافی ہے۔ اس کیمیکل کا بڑا پیکٹ تقریباً 1000 روپے کا ہے چھوٹا پیکٹ 450 روپے تک کا ہے۔ تو آپ اپنی دیوار کے سیلن زدہ ایریے کا اندازہ کر لیں اور پھر اسی حساب سے اس کیمیکل کو استعمال کریں۔

طریقہ استعمال:

جس دیوار پر کیمیکل لگانا ہے اس کی دھول مٹی صاف کرلیں اس کے بعد ریگ مال سے اس حصے کورگڑ دیں تاکہ وہاں سے رنگ صاف ہوجائے۔ اس کے بعد کیمیکل کا پیکٹ کھولیں اس میں سے دو پیکٹ نکلیں گے ایک لکوئیڈ اور ایک پاؤڈر ۔ ان دونوں کو پہلے آدھا آدھا کسی تگاری یا برتن یا کسی چھوٹی بالٹی یا ٹب میں نکال کر مکس کرلیں ۔ اب کسی اسکریپر کی مدد سے اس کو دیوار کے ان حصون پر لگائیں جو سیم زدہ ہیں۔ اسی طرح پورے حصے کو کورکر دیں۔ اور سوکھنے دیں۔ یہ سوکھ کر دیوار سے بالکل سختی کے ساتھ چپک جاتا ہے اور سیلن کو اوپر دیوار پر آنے سے روک دیتا ہے۔ اس کو سوکھنے کے بعد رنگ و روغن کیا جائے گا تو وہ لمبے عرصے تک چلے گا۔

WATCH LIVE NEWS

You May Also Like :
مزید

Seelan Wali Deewar Ko Kaise Theek Kare

Seelan Wali Deewar Ko Kaise Theek Kare - Read the best tips, tricks & totkay of Tips And Tricks. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Tips And Tricks. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Tips And Tricks. So, just read the informative content on Seelan Wali Deewar Ko Kaise Theek Kare. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.